Wednesday, 18 July 2018

ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻧﻮﺭ ﺷﺎﮦ ﮐﺸﻤﯿﺮﯼ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﭘﮧ ﻋﻤﺮ ﺿﺎﺋﻊ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﻟﺰﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﺎ ﺟﻮﺍﺏ

ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻧﻮﺭ ﺷﺎﮦ ﮐﺸﻤﯿﺮﯼ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﭘﮧ ﻋﻤﺮ ﺿﺎﺋﻊ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﻟﺰﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﺎ ﺟﻮﺍﺏ
 ﺳﻮﺍﻝ *:
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻧﻮﺭ ﺷﺎﮦ ﮐﺸﻤﯿﺮﯼ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﭘﮧ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﻤﺮ ﺿﺎﺋﻊ ﮐﺮﺩﯼ۔
” ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻧﻮﺭﺷﺎﮦ ﮐﺎﺷﻤﯿﺮﯼ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﻧﻤﺎﺯ ﻓﺠﺮ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﺮ ﭘﮑﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﮩﺖ ﻏﻤﺰﺩﮦ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮨﯿﮟ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﻣﺰﺍﺝ ﮐﯿﺴﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ” ﮨﺎﮞ ﭨﮭﯿﮏ ﮨﯽ ﮨﮯ ﻣﯿﺎﮞ ․․․ ﻣﺰﺍﺝ ﮐﯿﺎ ﭘﻮﭼﮭﺘﮯ ﮨﻮ، ﻋﻤﺮ ﺿﺎﺋﻊ ﮐﺮﺩﯼ “ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ ﺣﻀﺮﺕ ! ﺁﭖ ﮐﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﻋﻤﺮ ﻋﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻦ ﮐﯽ ﺍ ﺷﺎﻋﺖ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭﯼ ﮨﮯ ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺁﭖ ﺳﮯ ﻣﺴﺘﻔﯿﺪ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺪﻣﺖ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﻟﮕﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﺍﮔﺮ ﺿﺎﺋﻊ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﮐﺲ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻟﮕﯽ؟ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮭﯿﮟ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﻤﺮ ﮐﺎ ﺿﺎﺋﻊ ﮐﺮﺩﯼ ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ ” ﺣﻀﺮﺕ ! ﺍﺻﻞ ﺑﺎﺕ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻋﻤﺮ ﮐﺎ، ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺗﻘﺮﯾﺮﻭﮞ ﮐﺎ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺳﺎﺭﯼ ﮐﻮﺷﺸﻮﮞ ﮐﺎ ﺧﻼﺻﮧ ﯾﮧ ﺭﮨﺎ ﮐﮧ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﺴﻠﮑﻮﮞ ﭘﺮ ﺣﻨﻔﯽ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﯽ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﺩﯾﮟ، ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﯾﮟ۔ “
‏( ﺍﻗﺘﺒﺎﺱ، ﻭﺣﺪﺕ ﺍﻣﺖ، ﺹ ۱۵ ﺍﺯ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺷﻔﯿﻊ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ‏)
ﺑﺮﺍﺋﮯ ﻣﮩﺮﺑﺎﻧﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ۔
* ﺟﻮﺍﺏ *:
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﻴﻢ
ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﺮﻗﺪﮦ ﻧﮯ ” ﻗﺎﺩﯾﺎﻥ “ ﻣﯿﮟ ” ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯿﺖ “ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺍﯾﮏ ﺟﻠﺴﮯ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ، ﺣﻀﺮﺕ ﻧﮯ ﺟﺲ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﺳﯿﺎﻕ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﮩﯽ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﻼﻡ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﮨﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻭﻋﯽ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﭘﺮ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﯾﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﮐﺮﺩﯼ ﺟﺐ ﮐﮧ ” ﺍﺻﻮﻝِ ﺍﺳﻼﻡ “ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺣﻤﻠﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﻮﺍﮦ ﻣﺤﻨﺖ ﮨﻢ ﻧﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺟﺐ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﮨﻢ ﮨﮯ؛ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺣﻤﻠﻮﮞ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺁﺩﻣﯽ ” ﺍﯾﻤﺎﻥ “ ﮨﯽ ﺳﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﺩﮬﻮ ﺑﯿﭩﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﮧ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻭﺭﺛﺔ ﺍﻻﻧﺒﯿﺎﺀ ﮨﻢ ‏( ﻋﻠﻤﺎﺀ ‏) ﮐﯽ ﺫﻣﮯ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻨﺘﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺻﻮﻝِ ﺍﺳﻼﻡ ﭘﺮ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺣﻤﻠﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﻓﺎﻉ ﮐﻮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﯾﮟ؛ ﺗﺎﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺑﭻ ﺟﺎﺋﮯ، ﺭﮨﮯ ﻓﺮﻭﻋﯽ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﺳﮯ ﺧﺎﺭﺝ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ؛ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﮨﻞ ﺍﻟﺴﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﻣﺘﻔﻘﮧ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭼﺎﺭﻭﮞ ﻓﻘﮩﯽ ﻣﺴﺎﻟﮏ ﺣﻖ ﮨﯿﮟ، ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ” ﻣُﻨﮑﺮ “ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ؛ ﺍﺳﯽ ﻟﯿﮯ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﮐﻮ ‏( ﻣﺜﻼً ‏) ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﮨﻤﯿﮟ ﯾﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﻧﻨﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ” ﮨﺬﺍ ﺻﻮﺍﺏ ﯾﺤﺘﻤﻞ ﺍﻟﺨﻄﺄ “ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮧ ﺩﺭﺳﺖ ﮨﮯ؛ ﻟﯿﮑﻦ ﺧﻄﺎ ﮐﮯ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ۔ ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﺮﻗﺪﮦ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﺪ ” ﺣﻨﻔﯿﺖ “ ﺳﮯ ﺑﺪﻇﻨﯽ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﮐﻮ ﻟﻐﻮ ﮐﺎﻡ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ؛ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺻﻮﻝِ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺩﻓﺎﻉ ﮐﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﯾﻨﺎ ﺗﮭﺎ، ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺷﻔﯿﻊ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﻮ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﮐﮯ ﺭﺍﻭﯼ ﮨﯿﮟ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺳﻤﺠﮭﺎ ‏( ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﺳﻤﺠﮭﺎ ‏) ﻭﮦ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ” ﻭﺣﺪﺕ ﺍﻣﺖ “ ﻧﺎﻣﯽ ﺭﺳﺎﻟﮧ ‏( ﺟﺲ ﮐﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﯿﮟ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ‏) ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻔﺘﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺟﻮ ﺗﺸﺮﯾﺢ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﺎﺻﻞ ﻭﮨﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻭﭘﺮ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ، ﺁﭖ ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﭘﻮﺭﺍ ﺭﺳﺎﻟﮧ ﭘﮍﮪ ﮈﺍﻟﯿﮯ، ﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺷﺎﮦ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﮐﻼﻡ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻮ ﻣﻄﻠﺐ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﺸﯿﺪ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﻟﮑﻠﯿﮧ ﻧﻔﯽ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﻋﻠﻢ
ﺩﺍﺭﺍﻻﻓﺘﺎﺀ،
ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ
http://www.darulifta-deoband.com/home/ur/Taqleed--Fighi-Schools/146525
*محدث العصر شیخ العرب و العجم حضرت علامہ انور شاہ کشمیری رح* کا *👈( عمر ضائع )* ہونے کے قول کو بنیاد بنا کر فقہ حنفی پر اعتراض کرنے والے تھوڑا قریب قریب آجائیں اور پڑھیں کہ محدث علامہ انور شاہ کشمیری رح فقہ حنفی کے متعلق کیا کہ رہے ہیں۔

کتاب کا نام۔۔خلاصہ تقریرات علامہ انور شاہ کشمیری بمتعلق مسئلہ قرات خلف الام ،رفع یدین،آمین بالجہر

کتاب محفوظ۔۔۔کشمیر یونیوسٹی۔
Accession book no..104021
Date of Accession of book..18..03..1974



مطبوعہ۔۔۔اسلامیہ سسٹم پریس لاہور
➖➖➖➖➖➖➖

نیز جس قول کو معترضین بنیاد بنا کر پیش کرتے ہیں۔۔۔اس کو سیاق و سباق سے کاٹ کر پیش کیا جاتا ھے۔اگر کوئی بھی وحدت امت نامی کتاب کے مکمل قول کو پڑھے گا تو اعتراض ہی نہیں بنتا تھا۔۔لیکن کیا کریں معترضین کو ،اعتراض و الزام کے بغیر ان کا کام ہی نہیں چلتا ھے

No comments:

Post a Comment