Makah Madina Walon See Gaer muqalideen K Shdeed Ikhtilaf
*متکلم إسلام مولانا محمد الیاس گهمن صاحب*
مکہ مدینہ والوں سے غیرمقلدین کےاختلافات
:مکہ اور مدینہ والوں کا نظریہ
مکہ مدینہ والے اجماع صحابہ رضی اللہ عنہم اور اجماع امت کے قائل ہیں۔
(مکتوب الشیخ محمد بن عبداللہ السبیل بحوالہ شرعی فیصلے ص648،تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ص171)
مکہ مدینہ والے قیاس شرعی کے قائل ہیں۔
(فتاویٰ ابن تیمیہ ج19ص762 بحوالہ شرعی فیصلے) 3.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک ہر ایک کو اجتہاد کا حق نہیں۔
( شرعی فیصلے ص134،تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ص98) 4.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک غیر مجتہد کے لئے اجتہاد حرام اور تقلید واجب ہے۔
(شرعی فیصلے ص157) 5.
مکہ مدینہ والے امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ کے مقلد ہیں ۔
(سیرت شیخ محمد بن عبدالوہاب ص56 ،مکتوب الشیخ السبیل بحوالہ شرعی فیصلے ص217،تاریخ وہابیت ص 98) 6.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک تمام مقلدین حنفی ،شافعی ،مالکی ،حنبلی اہلسنت والجماعت فرقہ ناجیہ ہیں۔
( شرعی فیصلے ص653،تاریخ وہابیت ص97) 7.
مکہ مدینہ والے فقہ کے قائل ہیں ۔
( شرعی فیصلے ص320،تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ص174) 8.
مکہ مدینہ میں فقہی نظام رائج ہے۔
(ترجمان وہابیہ ص 322،تاریخ وہابیت ص67) 9.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی سنت کی طرح سنت خلفاء راشدین رضی اللہ عنہم بھی دین کا حصہ ہے۔ 10.
مکہ مدینہ والے اصحاب رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو معیار حق تسلیم کرتے ہیں ۔ 11.
مکہ مدینہ والے ایصال ثواب کے قائل ہیں ۔
(تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ) 12.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک آپ صلی اللہ علیہ وسلم قبر اطہر میں حیات ہیں اور صلوۃ وسلام سنتے ہیں۔
(تاریخ وہابیت ص141فتاویٰ ابن تیمیہ ج18 ص 342) 13.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک روضہ اطہر صلی اللہ علیہ وسلم کی حفاظت وخدمت ضروری ہے 14.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک ایک مجلس میں دی گئی تین طلاقیں تین ہی شمار ہوتی ہیں اور بیوی شوہر پر حرام ہو جاتی ہے
(مجلہ البحوث الاسلامیہ ) 15.
مکہ مدینہ والے تین طلاقوں کے بعد حلالہ شرعی کے قائل ہیں ۔
(مجلہ البحوث الاسلامیہ ) 16.
مکہ مدینہ والے ننگے سر نماز نہیں پڑھتے ،نماز تو کجا بازار میں بھی ننگے سر نہیں گھومتے ہیں۔ 17.
مکہ مدینہ والے ناف کے نیچے یا ناف کے اوپر ہاتھ باندھتے ہیں۔ 18.
مکہ مدینہ والے امام نماز فجر ،مغرب اور عشاء میں سورۃ فاتحہ سے پہلے بسم اللہ با آواز بلند (جہرسے)نہیں پڑھتے اور نہ سنت سمجھتے ہیں۔ 19.
مکہ مدینہ والے سجدوں میں جاتے وقت گھٹنوں سے پہلے زمین پر ہاتھ نہیں رکھتے تھے
(کیفیۃ صلوۃ النبی صلی اللہ علیہ وسلم للشیخ عبدالعزیز بن عبداللہ بن باز ) 20.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک جلسہ استراحت سنت نہیں اور کرنے میں کوئی حرج نہیں ۔
(کیفیۃ صلوۃ النبی صلی اللہ علیہ وسلم ) 21.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک امام کے پیچھے سورۃ فاتحہ پڑھنا واجب نہیں ۔امام کے پیچھے نہ پڑھنے والے کی نماز درست ہے۔ 22.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک رکوع میں ملنے والے کی رکعت شمار ہوتی ہے ۔ 23.
مکہ مدینہ والے رمضان اور غیر رمضان میں تین رکعت وتر پڑھتے ہیں۔
(الہدی النبوۃ للشیخ محمد صابونی )
مکہ مدینہ والے جمعہ میں دو اذانوں کے قائل ہیں اور اس کو سنت سمجھتے ہیں۔ 24.
مکہ مدینہ والوں کے امام جمعہ کے خطبہ میں خلفاء راشدین رضی اللہ عنہم اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کا ذکر کرنا فخر سمجھتے ہیں۔ 25.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک مسنون تراویح 20 رکعت ہے ۔نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے لے کر آج تک مسجد حرام اور مسجد نبوی شریف صلی اللہ علیہ وسلم میں صرف اور صرف 20رکعت تراویح ہی پڑھی جاتی ہے۔
(رسالہ التراویح للشیخ عطیہ سالم مدرس مسجد نبوی صلی اللہ علیہ وسلم و قاضی مدینہ منورہ ،رسالہ ینابیع لمہر غلام رسول ) 26.
مکہ مدینہ والے نماز جنازہ آہستہ آواز سے پڑھتے ہیں ۔ 27.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک احادیث کی روشنی میں عورتوں اور مردوں کی نماز کے طریقہ میں فرق ہے ۔ 28.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ امام المسلمین ہیں جن کے متبعین قیامت تک رہیں گے ۔
(تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں)
30 مکہ مدینہ والے خلفاء راشدین رضی اللہ عنہم کو نصوص شرعیہ کا فرمانبردار سمجھتے ہیں
:فرقہ اہل حدیث (پاک وہند ) کا نظریہ
1 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )اجماع صحابہ رضی اللہ عنہم اور اجماع امت کے منکر ہیں۔
(طریق محمدی ص181،عرف الجادی ص111،آئیے عقیدہ سیکھئے ص273)
2 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )قیاس شرعی کے منکر ہے۔
(معیارالحق ص 131ہدیۃ المہدی ص 82، عرف الجادی ص3،عقیدہ مسلم ص49 ، فتاویٰ ستاریہ ج 1ص 178)
3 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )کے نزدیک ہر خواندہ نا خواندہ کو حق اجتہاد وتحقیق حاصل ہے۔
(آئیے عقیدہ سیکھئے ص253)
4 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )کے نزدیک غیر مجتہد کے لئے بھی تقلید حرام او
*متکلم إسلام مولانا محمد الیاس گهمن صاحب*
مکہ مدینہ والوں سے غیرمقلدین کےاختلافات
:مکہ اور مدینہ والوں کا نظریہ
مکہ مدینہ والے اجماع صحابہ رضی اللہ عنہم اور اجماع امت کے قائل ہیں۔
(مکتوب الشیخ محمد بن عبداللہ السبیل بحوالہ شرعی فیصلے ص648،تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ص171)
مکہ مدینہ والے قیاس شرعی کے قائل ہیں۔
(فتاویٰ ابن تیمیہ ج19ص762 بحوالہ شرعی فیصلے) 3.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک ہر ایک کو اجتہاد کا حق نہیں۔
( شرعی فیصلے ص134،تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ص98) 4.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک غیر مجتہد کے لئے اجتہاد حرام اور تقلید واجب ہے۔
(شرعی فیصلے ص157) 5.
مکہ مدینہ والے امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ کے مقلد ہیں ۔
(سیرت شیخ محمد بن عبدالوہاب ص56 ،مکتوب الشیخ السبیل بحوالہ شرعی فیصلے ص217،تاریخ وہابیت ص 98) 6.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک تمام مقلدین حنفی ،شافعی ،مالکی ،حنبلی اہلسنت والجماعت فرقہ ناجیہ ہیں۔
( شرعی فیصلے ص653،تاریخ وہابیت ص97) 7.
مکہ مدینہ والے فقہ کے قائل ہیں ۔
( شرعی فیصلے ص320،تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ص174) 8.
مکہ مدینہ میں فقہی نظام رائج ہے۔
(ترجمان وہابیہ ص 322،تاریخ وہابیت ص67) 9.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی سنت کی طرح سنت خلفاء راشدین رضی اللہ عنہم بھی دین کا حصہ ہے۔ 10.
مکہ مدینہ والے اصحاب رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو معیار حق تسلیم کرتے ہیں ۔ 11.
مکہ مدینہ والے ایصال ثواب کے قائل ہیں ۔
(تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں ) 12.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک آپ صلی اللہ علیہ وسلم قبر اطہر میں حیات ہیں اور صلوۃ وسلام سنتے ہیں۔
(تاریخ وہابیت ص141فتاویٰ ابن تیمیہ ج18 ص 342) 13.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک روضہ اطہر صلی اللہ علیہ وسلم کی حفاظت وخدمت ضروری ہے 14.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک ایک مجلس میں دی گئی تین طلاقیں تین ہی شمار ہوتی ہیں اور بیوی شوہر پر حرام ہو جاتی ہے
(مجلہ البحوث الاسلامیہ ) 15.
مکہ مدینہ والے تین طلاقوں کے بعد حلالہ شرعی کے قائل ہیں ۔
(مجلہ البحوث الاسلامیہ ) 16.
مکہ مدینہ والے ننگے سر نماز نہیں پڑھتے ،نماز تو کجا بازار میں بھی ننگے سر نہیں گھومتے ہیں۔ 17.
مکہ مدینہ والے ناف کے نیچے یا ناف کے اوپر ہاتھ باندھتے ہیں۔ 18.
مکہ مدینہ والے امام نماز فجر ،مغرب اور عشاء میں سورۃ فاتحہ سے پہلے بسم اللہ با آواز بلند (جہرسے)نہیں پڑھتے اور نہ سنت سمجھتے ہیں۔ 19.
مکہ مدینہ والے سجدوں میں جاتے وقت گھٹنوں سے پہلے زمین پر ہاتھ نہیں رکھتے تھے
(کیفیۃ صلوۃ النبی صلی اللہ علیہ وسلم للشیخ عبدالعزیز بن عبداللہ بن باز ) 20.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک جلسہ استراحت سنت نہیں اور کرنے میں کوئی حرج نہیں ۔
(کیفیۃ صلوۃ النبی صلی اللہ علیہ وسلم ) 21.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک امام کے پیچھے سورۃ فاتحہ پڑھنا واجب نہیں ۔امام کے پیچھے نہ پڑھنے والے کی نماز درست ہے۔ 22.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک رکوع میں ملنے والے کی رکعت شمار ہوتی ہے ۔ 23.
مکہ مدینہ والے رمضان اور غیر رمضان میں تین رکعت وتر پڑھتے ہیں۔
(الہدی النبوۃ للشیخ محمد صابونی )
مکہ مدینہ والے جمعہ میں دو اذانوں کے قائل ہیں اور اس کو سنت سمجھتے ہیں۔ 24.
مکہ مدینہ والوں کے امام جمعہ کے خطبہ میں خلفاء راشدین رضی اللہ عنہم اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کا ذکر کرنا فخر سمجھتے ہیں۔ 25.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک مسنون تراویح 20 رکعت ہے ۔نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے لے کر آج تک مسجد حرام اور مسجد نبوی شریف صلی اللہ علیہ وسلم میں صرف اور صرف 20رکعت تراویح ہی پڑھی جاتی ہے۔
(رسالہ التراویح للشیخ عطیہ سالم مدرس مسجد نبوی صلی اللہ علیہ وسلم و قاضی مدینہ منورہ ،رسالہ ینابیع لمہر غلام رسول ) 26.
مکہ مدینہ والے نماز جنازہ آہستہ آواز سے پڑھتے ہیں ۔ 27.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک احادیث کی روشنی میں عورتوں اور مردوں کی نماز کے طریقہ میں فرق ہے ۔ 28.
مکہ مدینہ والوں کے نزدیک امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ امام المسلمین ہیں جن کے متبعین قیامت تک رہیں گے ۔
(تاریخ وہابیت حقائق کے آئینے میں)
30 مکہ مدینہ والے خلفاء راشدین رضی اللہ عنہم کو نصوص شرعیہ کا فرمانبردار سمجھتے ہیں
:فرقہ اہل حدیث (پاک وہند ) کا نظریہ
1 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )اجماع صحابہ رضی اللہ عنہم اور اجماع امت کے منکر ہیں۔
(طریق محمدی ص181،عرف الجادی ص111،آئیے عقیدہ سیکھئے ص273)
2 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )قیاس شرعی کے منکر ہے۔
(معیارالحق ص 131ہدیۃ المہدی ص 82، عرف الجادی ص3،عقیدہ مسلم ص49 ، فتاویٰ ستاریہ ج 1ص 178)
3 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )کے نزدیک ہر خواندہ نا خواندہ کو حق اجتہاد وتحقیق حاصل ہے۔
(آئیے عقیدہ سیکھئے ص253)
4 فرقہ اہل حدیث (پاک وہند )کے نزدیک غیر مجتہد کے لئے بھی تقلید حرام او
No comments:
Post a Comment