Thursday, 15 November 2018

اندرا گاندی دیوبند کے جلوس میں اسکا جواب








یہ ایک رضا خانی چمچہ #Mir_Ruman_Ali
نامی جاہل نے علماء دیوبند پر جھوٹ اور بہتان باندھے ہے اسکو آئینہ آئینہ دکھاتا چلو
دنیا جانتی ہے جہاد میں علماء دیوبند کا کردار کیا ہے ﻟﻌﻨۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﮑﺎﺫﺑﯿﻦ
ﺟﺒﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﯾﻖ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﮐﮯ ﺍﻋﻠﺤﻀﺮﺕ ﮐﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ ﮐﺎ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰﻭﮞ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﻣﻼﺣﻆ ﮨﻮ :
The mashrik of gorakhpor and albashir usually took note the pro-government fatwas of Ahmed raza Khan.(Separatism among india Muslims,page 268 ‏) .
ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﻣﻮﺭﺥ ﺳﺮ ﻓﺮﺍﻧﺴﺲ ﺭﺍﺑﻨﺴﻦ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻣﺤﻞ ﺍﯾﻨﮉ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﮐﻠﭽﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ :
The actions of One learned man ,the very influcntional Ahmed Rada Khan (1855,1921) of barielly,present our conlusion yet more Clearly....at the same time he Support the colonial Government loudly and vigorousily through world warI,and through the khilafat Movement when he opposed mahatma Gnadhi allaince with tha nationalist movement and and non-Cooperation with the british.(ulam farange Mehal and Islamic culture page ‏)
Khan ahmed rada of bareilly 37,37 & 47,58,67 and Support for the British 196(Index ,ulma farangi mehal and Islamic Culture page 263 ‏)
ﺟﺒﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﻣﻮﺭﺧﯿﻦ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺭﮐﺎﻭﭦ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﺗﮭﺎ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮨﻮ :
The most Vital School of Ulma in india is the second Half of the initeenth Century was that centerd upon Deoband,the Darul Uloom.(The Muslims or british India,byP.Hardy page 170 ‏) .
ﺍﻋﻠﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻋﻠﯽ ﺳﯿﺮﺕ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﮧ ۳۳ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﯿﺎﺕ ﺍﻋﻠﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﮐﮯ ﺩﺍﺩﺍ ﻧﮯ ﮔﻮﺭﻧﻤﻨﭧ ﮐﯽ ﭘﻮﻟﯿﭩﯿﮑﻞ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯼ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻋﻮﺽ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺁﭨﮫ ﮔﺎﺅﮞ ﺟﺎﮔﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺁﭨﮫ ﺳﻮ ﻓﻮﺟﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﭩﺎﻟﯿﻦ ﮨﻮﺍﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ۔
#دوسرا جھوٹ اس بریلوی پجاری کا
ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ
ﺑﻌﺾ ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﮐﮯ ﺟﻠﺴﮧ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﯽ ﺗﮭﯽ ۔ ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﻻ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺟﻠﺴﮧ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺁﺧﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﯿﺎ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ؟ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﮐﺎﻓﺮ ﻣﻠﮏ ﮐﯽ ﮐﺎﻓﺮﮦ ﻣﻠﮑﮧ ﺑﻠﻘﯿﺲ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﭘﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﺧﺪﻣﺖ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﻥﺑﯽ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﮐﯽ ﺳﯿﺮ ﮐﺮﺍﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﻧﺒﯽ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻓﻌﻞ ﻣﮕﺮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﮐﺎ ﻃﺮﺯ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯿﮟ ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺗﻘﯽ ﻋﺜﻤﺎﻧﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻣﺪﻇﻠﮧ ﺍﻟﻌﺎﻟﯽ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺍﺱ ﺟﻠﺴﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ‏( ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ‏) ﮐﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻼﺷﺒﮧ ﺍﯾﮏ ﺍﻓﺴﻮﺳﻨﺎﮎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺗﮭﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻭﻝ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺧﺒﺮ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻏﻠﻂ ﺍﻭﺭ ﺷﺮ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺟﻼﺱ ﮐﺎ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﺮﺍﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻡ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺟﻠﺴﮯ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﺷﺮﯾﮏ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﮐﮯ ﻣﻨﺘﻈﻤﯿﻦ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﭘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺧﻮﺩ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﭘﺮ ﮨﻮﺋﯽ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺳﺮﺑﺮﺍﮦ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﻮ ﺍﺟﻼﺱ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﺗﮭﯽ ‏( ﺟﮩﺎﻥ ﺩﯾﺪﮦ ،ﺹ 505,506 ‏)
ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﯾﮧ ﻧﺎﺯ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻋﺎﻟﻢ ﺣﺴﻦ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﻮﯼ ﺧﻮﺩ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﮧ ﻋﺎﻟﯿﮧ ﺑﺮﯾﻠﯽ ﺷﺮﯾﻒ ﭘﺮ ﺧﻮﺩ ﭼﻞ ﮐﺮ ﺁﺋﯽ ‏( ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﻣﻨﻈﺮ ﺍﺳﻼﻡ ،ﺹ 6 ‏)
ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﺁﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﺑﻼﯾﺎ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﮨﯽ ﺗﮭﺎ ۔ﯾﮧ ﻋﺠﯿﺐ ﭘﯿﻤﺎﻧﮧ ﮨﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﺎﮞ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﺪﺭﺍﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﺍﯾﮏ ﺩﻓﻌﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﻭ ﺩﻓﻌﮧ ﺧﻮﺩ ﭼﻞ ﮐﺮ ﺁﺋﮯ ﺗﻮ ﺑﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﺩﻓﻌﮧ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﻣﯿﮟ ﺑﻼﻟﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻼﻣﺖ ﮨﮯ ۔ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺟﮕﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍﺳﯽ ﻭﻗﺖ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺟﺐ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺭ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺧﻮﺵ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺳﮯ ﺭﻭﯾﮧ ﺑﺮﺗﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﻮ ﺍﮔﺮ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺭ ﮨﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺩﮬﺘﮑﺎﺭ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍﺳﮯ ﺁﻧﮯ ﮐﯽ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﮐﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺁﻧﺎ ﮨﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺭ ﺁﻣﺪ ﭘﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﺍﻋﺰﺍﺯ ﺍﻭﺭ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﻧﻮﺍﺯﯼ ﺳﮯ ﻧﻮﺍﺯﺍ ﮔﯿﺎ ۔
ﺁﮔﮯ ﭼﻠﺌﮯ ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﺭﺿﺎﺋﮯ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﻓﺮﻭﺭﯼ ۲۰۱۲،ﺹ۱۷ ﭘﺮ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﮐﺎ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﮐﮯ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﭘﺮ ﺁﻧﮯ ﮐﻮ ﻓﺨﺮ ﺳﮯ ﺫﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﮐﯽ ﺁﻣﺪ ﭘﺮ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺍﺏ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﮐﮯ ﻓﯿﺾ ﮐﻮ ﻧﮧ ﻣﺎﻧﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺮﺿﯽ۔ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯽ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﮨﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺟﻨﺎﺏ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﮐﯽ ﺁﻣﺪ ﮐﻮ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﺣﻘﺎﻧﯿﺖ ﭘﺮ ﺑﻄﻮﺭ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ۔ﺍﮔﺮ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﮐﺎ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﮐﮯ ﻣﺰﺍﺭ ﭘﺮ ﺁﻧﺎ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﺣﻘﺎﻧﯿﺖ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﯽ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﮐﺎ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﮐﮯ ﺟﻠﺴﮧ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﻘﺎﻧﯿﺖ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ؟ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﮐﺴﯽ ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ؟ ﯾﮧ ﮐﯿﺎ ﻣﻨﺎﻓﻘﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﺪﺭﺍ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﺁﺋﮯ ﺗﻮ ﺳﺐ ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯽ ﮔﺰ ﺑﮭﺮ ﺯﺑﺎﻥ ﻧﮑﺎ ﻝ ﻟﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﺳﺘﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﺁﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺣﻘﺎﻧﯿﺖ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﮐﮭﻠﯽ ﻣﻨﺎﻓﻘﺖ ﻧﮩﯿﮟ ؟ﺟﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﺗﺒﺼﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﮨﻨﺪﻭ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﻣﻼﺯﻡ ﮐﺎ ﺧﻂ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﺪﺭﺍﮔﺎﻧﺪﮬﯽ ﮐﻮ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺗﻮ ﺷﯿﺦ ﺍﺳﻼﻡ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ۔ﭘﮭﺮ ﺑﺎﻟﻔﺮﺽ ﺩﺍﺭﺍﻟﻌﻠﻮﻡ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﻧﮯ ﻃﻮﮨﺎ ﻭ ﮐﺮﮨﺎ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﺁﺧﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﻋﯽ ﻗﺒﺎﺣﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ؟
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﯾﮏ ﮨﻨﺪﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺍﻭﺷﺎ ﺳﺎﻧﯿﺎﻝ ﻧﮯ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﺖ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﻣﻘﺎﻟﮧ ﻟﮑﮭﺎ ﺑﻨﺎﻡ ’’ ﻋﻘﯿﺪﺕ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ‘‘ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﺹ۷ ﭘﺮ ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﻘﺎﻟﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﻭﻗﺖ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﮨﻔﺘﮧ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﻣﻠﺖ ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﺭﮨﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﮦ ﮐﺮﺗﯽ ﺭﮨﯽ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﮦ ﺍﻭﺭ ﺭﮨﺎﺋﺶ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﯾﺴﯿﻦ ﺍﺧﺘﺮ ﻣﺼﺒﺎﺣﯽ ﺁﺝ ﺟﺎﻣﻌﮧ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﭘﻮﺭ ﺳﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﺍﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﻭ ﺗﻢ ﮨﻨﺪﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﺍ ﭘﻮﺭﺍ ﮨﻔﺘﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﻮ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ؟ ﺷﺮﻡ ﺷﺮﻡ ﺷﺮﻡ
ﭼﯿﻠﻨﺞ
ﮨﻤﺎﺭﺍ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺋﮯ ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯿﺖ ﮐﻮ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺩﮐﮭﺎ ﺩﮮ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﮐﯿﺨﻼﻑ ﭼﻼﺋﯽ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﺴﯽ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﮐﯽ ﺳﺮﺑﺮﺍﮨﯽ ﮐﯽ ﮨﻮ ، ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﻮ ﺋﯽ ﺣﺼﮧ ﻟﯿﺎ ﮨﻮ، ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺟﻠﺴﮯ ﮐﯽ ﺻﺪﺍﺭﺕ ﻭ ﻗﯿﺎ ﺩﺕ ﮐﯽ ﮨﻮ ﺟﻮ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﺗﺴﻠﻂ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﻮ ۔ﺯﻣﯿﻦ ﭘﮭﭧ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺁﺳﻢ
طالب دعا
📝طالب علم

No comments:

Post a Comment