Monday, 27 August 2018

ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﺖ ۔ ۔ ۔ ﺍﯾﮏ ﺗﺤﻘﯿﻘﯽ ﺟﺎﺋﺰﮦ : 2


ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﺖ ۔ ۔ ۔ ﺍﯾﮏ ﺗﺤﻘﯿﻘﯽ ﺟﺎﺋﺰﮦ : قسط : 2
ﭘﮩﻼ ﺣﺼﮧ ﯾﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﭘﮍﮬﯿﮟ
ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﻧﺎﻇﺮ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻓﺮﻗﮧ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﮧ ﮐﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ
ﻣﻔﺘﯽ ﺍﺣﻤﺪ ﯾﺎﺭ ﻧﻌﯿﻤﯽ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﻧﺎﺿﺮ ﮨﻮﻧﺎ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﺻﻔﺖ ﮨﺮ ﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﺧﺪﺍﺋﮯ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺟﮕﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﺎﻥ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ ۔
} ﺟﺎﺀﺍﻟﺤﻖ ﺣﺼۃ ﺍﻭّﻝ ﺹ {161
ﻣﻔﺘﯽ ﺍﺣﻤﺪ ﯾﺎﺭ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺧﺪﺍ ﮐﻮ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﻣﺎﻧﻨﺎ ﺑﮯ ﺩﯾﻨﯽ ﮨﮯ ۔ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﻧﺎ ﺗﻮ ﺭﺳﻮﻝ ِ ﺧﺪﺍ ﮨﯽ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ۔
} ﺟﺎﺀﺍﻟﺤﻖ ﺣﺼۃ ﺍﻭّﻝ {162
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺳﻌﯿﺪ ﮐﺎﻇﻤﯽ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻘﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﻗﺖ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﺧﺎﻟﯽ ﻧﮩﯿﮟ ۔
} ﺗﺴﮑﯿﻦ ﺍﻟﺨﻮﺍﻃﺮ ﻓﯽ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﻟﺤﺎﻇﺮﻭﻧﺎﻇﺮﺹ {85
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺳﻌﯿﺪ ﮐﺎﻇﻤﯽ ﻣﺰﯾﺪ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺳﯿﺪ ﺩﻭﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻗﻮّﺕ ِ ﻗﺪﺳﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﻧﻮﺭ ﻧﺒﻮﺕ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺍﻣﺮ ﺑﻌﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺁﻥ ِ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﺮﻕ ﻭ ﻣﻐﺮﺏ ، ﺟﻨﻮﺏ ﻭ ﺷﻤﺎﻝ ، ﺗﺤﺖ ﻭ ﻓﻮﻕ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺟﮩﺎﻥ ﻭ ﺍﻣﮑﻨﮧ ﺑﻌﯿﺪﮦ ﻣﺘﻌﺪﮦ ﻣﯿﮟ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﻌﯿﻨﮧ ﯾﺎ ﺟﺴﻢ ﺍﻗﺪﺱ ﻣﺜﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻓﺮﻣﺎ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻘﺮﺑﯿﻦ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﻧﮕﺎﮦ ﮐﺮﻡ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﻭ ﺑﺮﮐﺖ ﺳﮯ ﺳﺮﻓﺮﺍﺯ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ۔
} ﺗﺴﮑﯿﻦ ﺍﻟﺨﻮﺍﻃﺮﺹ {18
ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺑﮩﺖ ﺍﮨﻢ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺯﮎ ﮨﮯ ۔ ﻋﻤﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﺰﻭﺭﯼ ﮐﯽ ﭼﮭﻮﭦ ﻓﻀﻞ ﺍﻟٰﮩﯽ ﺳﮯ ﻣﻞ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻄﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﮩﻞ ﺍﻧﮕﺎﺭﯼ ﻻﺋﻖ ﺩﺭﮔﺰﺭ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﯽ ﺟﻨﮓ ﺍﻥ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﻗﯿﺎﺳﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻏﻠﻂ ﻣﻘﺪﻣﺎﺕ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﯿﺘﯽ ﺟﺎﺳﮑﺘﯽ ﺟﻮ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﻗﻄﻌﯿﮧ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﮨﺎﮞ ﯾﮑﺴﺮ ﻣﻔﻘﻮﺩ ﮨﯿﮟ ۔
ﺑﺪﻋﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺑﺒﺪﺍﻟﺴﻤﯿﻊ ﺭﺍﻡ ﭘﻮﺭﯼ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﯾﮧ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﮞ ﮐﮯ ﭘﯿﺸﺮﻭ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺧﺎﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎ ﺑﮍﺍﺑﮭﺎﺋﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﺗﮭﮯ ۔
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻋﺒﺪﺍﻟﺴﻤﯿﻊ ﺭﺍﻡ ﭘﻮﺭﯼ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﻧﺎﻇﺮ ﮐﮯ ﺛﺒﻮﺕ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﭼﺎﻧﺪ ﺳﻮﺭﺝ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻠﮏ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺻﻔﺖ } ﯾﻌﻨﯽ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﮨﻮﻧﺎ { ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﮐﮩﺎ ﮨﻮﺋﯽ ۔ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ } ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﺣﻀﺮﺍﺕ { ﺗﻮ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﭘﺎﮎ ﻭ ﻧﺎﭘﺎﮎ ﻣﺠﺎﻟﺲ ﻣﺰﮨﺒﯽ ﻭ ﻏﯿﺮ ﻣﺰﮨﺒﯽ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﻧﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﻋﻮٰﯼ ﮐﺮﺗﮯ ۔ ﻣﻠﮏ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻠﯿﺲ ﮐﺎ ﺣﺎﻇﺮ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﺱ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﭘﺎﮎ ﻧﺎ ﭘﺎﮎ ﻭ ﮐﻔﺮ ﻏﯿﺮ ﮐﻔﺮ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ۔
} ﺍﻧﻮﺍﺭ ﺳﺎﻃﻌﮧ ﺹ 52 ۔ {53
ﺩﻭﺳﺘﻮ ۔ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﯼ ﻣﺤﻨﺖ ﮐﺲ ﻟﺌﮯ ﮨﻮ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺧﺪﺍ ﮐﮯحاضر و ﻧﺎﺿﺮ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﻃﺮﻉ نفی ﮐﯽ ﺟﺎ ﺳﮑﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﮨﻮﻧﺎ ﺷﯿﻄﺎﻥ ۔ ﻣﻠﮏ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺒﯿﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺻﻔﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻋﺒﺪﺍﻟﺴﻤﯿﻊ ﻧﮯ ﺗﻮ ﺍﺑﻠﯿﺲ ﮐﻮ ﮨﯽ ﮬﺮ ﺟﮕﮧ حاﺿﺮ ﻭﻧﺎﻇﺮ ﻣﺎﻧﺎ ﺗﮭﺎ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﻧﮯ ﺗﻮ ﮐﺮﺷﻦ ﮐﻨﯿﮩﺎ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺳﯿﻨﮑﮍﻭﮞ ﺟﮕﮧ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻇﺮ ﻣﺎﻥ ﻟﯿﺎ ۔ ﺁﭖ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔
ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﮯ ﻭﻗﺖ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﯿﮟ ﺩﺱ ﺟﮕﮧ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻟﺌﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﻭﻋﺴﺪﮦ ﻓﺮﻣﺎ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ ﯾﮧ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﺮ ﮨﻮ ﺳﮑﮯ ﮔﺎ ۔ ﺷﯿﺦ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﮐﺮﺷﻦ ﮐﻨﮩﯿﺎ ﮐﺎﻓﺮ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﺌﯽ ﺳﻮ ﺟﮕﮧ ﻣﻮ ﺟﻮﺩ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ۔ } ﻣﻠﻔﻮﻇﺎﺕ ﺣﺼۃ ﺍﺅﻝ ﺹ 119 ﺧﻼﺻﮧ {
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻋﺒﺪﺍﻟﺴﻤﯿﻊ ﻧﮯ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﻧﻔﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ ۔ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﭼﮭﮯ ﺗﻮ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻮﺭﯼ ﮨﯽ ﺭﮨﮯ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺰﺕ ﮐﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﻭ ﻧﻈﻮﺭ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺣﺎﻇﺮﻭ ﻧﺎﻇﺮ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺻﺎﻑ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻧﻔﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ ۔
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻘﯿﺎﻡ ﺹ {105
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﻮ ﮨﻢ ﭘﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﺘﮯ ﺍﺗﻨﺎ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻠﻢ ﻣﺤﯿﻂ ﺳﮯ ﮨﺮ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﯿﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﯿﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺨﻔﯽ ﻧﮩﯿﮟ ۔
ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﻧﮯ ﻧﮯ ﺟﺐ ﯾﮧ ﻟﻔﻆ } ﺣﺎﻇﺮ ﻭﻧﺎﻇﺮ { ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﺍﻭﺭ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺳﻨﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﺎ ﺫﮨﻦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺎﺋﻞ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﺳﮯ ﮨﺮ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﻭ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﻗﺮﯾﺐ ﻭ ﺑﻌﯿﺪ ﮐﮯ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﭘﺮ ﻧﮩﮟ ۔ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﮐﯽ ﮨﺮ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺩﻭﺭ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻋﻮﺍﻡ ﺁﺝ ﺍﺳﯽ ﻋﻘﯿﺪﮮ ﺳﮯ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﻭ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﻮ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﺣﺎﻇﺮﻭﻧﺎﻇﺮ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﮞ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﺎﻭﯾﻞ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﺮﻟﯿﮟ ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﮨﮯ ﻭﮦ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻞ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﺣﺎﻇﺮ ﻭﻧﺎﻇﺮ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﻮ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺻﺮﯾﺢ ﺷﺮﮎ ﮨﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺑﻘﻮﻝ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻟﻮﺭﯼ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻗﺎﺋﻞ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺟﺎﮨﻞ ﻭ ﺍﺟﮩﻞ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ ۔
} ﺟﺎﺭﯼ ﮨﮯ {

No comments:

Post a Comment