ﮐﯿﺎ ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺍﮨﻞِ ﺳﻨﺖ ﮨﯿﮟ
ﺳﻮﺍﻝ = ﮐﯿﺎ ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻭﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﺍﻫﻞ ﺣﻖ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﺻﺮﻑ ﻓﺮﻭﻋﯽ ﻭﺟﺰﺉ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻫﮯ ﯾﺎ ﺍﺻﻮﻟﯽ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻫﮯ ؟
ﺟﻮﺍﺏ = ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﻣﺎﻣﻨﺎ ﻭﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻟﻌﻼﻣﺔ ﺍﻟﻤﺤﻘﻖ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮﺍﻟﻤﻔﺴﺮﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺍﻟﻔﻘﻴﻪ ﺍﻟﺠﻠﯿﻞ ﻭﺍﻟﺒﺤﺎﺛﺔ ﺍﻟﻤﺪﻗﻖ ﺍﻟﺜﺒﺖ ﺍﻟﺤﺠﺔ ﺍﻟﻤﺤﺪﺙ ﺍﻷﺻﻮﻟﻲ ﺍﻟﺒﺎﺭﻉ ﺍﻷﺩﻳﺐ ﺍﻟﻤﺆﺭﺥ ﺍﻟﺰﺍﻫﺪ ﺍﻟﺼﻮﻓﯽ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﻣﺠﺪ ﺩ ﺍﻟﻤﻠﺔ ﺍﻟﺸﺎﻩ ﺃﺷﺮﻑ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﻬﺎﻧﻮﻱ ﻧﻮﺭﺍﻟﻠﻪ ﻭﻣﺮﻗﺪﻩ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻧﯽ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﺗﺎ ﻫﻮﮞ
ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﻣﺠﺪ ﺩ ﺍﻟﻤﻠﺔ ﺍﻟﺸﺎﻩ ﺃﺷﺮﻑ
ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﻬﺎﻧﻮﻱ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ
ﻫﻤﺎﺭﺍ ﻧﺰﺍﻉ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﺑﻮﺟﮧ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻓﺮﻭﻉ ﻭﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﮐﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﻫﮯ ﺍﮔﺮﯾﮧ ﻭﺟﮧ ﻫﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺣﻨﻔﯿﮧ ، ﺷﺎﻓﻌﯿﮧ ، ﮐﯽ ﮐﺒﻬﯽ ﻧﮧ ﺑﻨﺘﯽ ، ﻟﮍﺍﺉ ﺩﻧﮕﮧ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺗﺎ ، ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺻﻠﺢ ﻭﺍﺗﺤﺎﺩ ﺭﻫﺎ ، ﺑﻠﮑﮧ ﻧﺰﺍﻉ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ )) ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻭﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ (( ﺳﮯ ﺍﺻﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﻫﻮﮔﯿﺎ ﻫﮯ ،
ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﮐﻮ ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﺔ ﮐﻮﻃﻌﻦ ﻭﺗﺸﻨﯿﻊ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﺫﮐﺮﮐﺮﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﭼﺎﺭﻧﮑﺎﺡ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺟﺎﺋﺰﺭﮐﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺗﺮﺍﻭﯾﺢ ﮐﮯ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﺑﺘﻼﺗﮯ ﻫﯿﮟ ،
)) ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﻪ ((
ﺍﻭﺭﻣُﻘﻠﺪﻭﮞ ﮐﻮﻣﺸﺮﮎ ﺳﻤﺠﻬﮧ ﮐﺮﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎﻟﻘﺐ ﻣُﻮﺣِّﺪ ﺭﮐﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﻮ ﻣﺜﻞ ﺭﺳﻢ ﺟﺎﻫﻼﻥ ﻋﺮﺏ ﮐﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﻩ ﮐﮩﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻬﮯ " ﻭَﺟَﺪﻧﺎَ ﻋَﻠﻴْﻪِ ﺁﺑَﺎﺋﻨَﺎ " ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﻪ ﺃﺳـﺘﻐﻔﺮﺍﻟﻠﻪ ، ﺧﺪﺍ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﻮﻋﺮﺵ ﭘﺮﺑﯿﭩﻬﺎ ﻫﻮﺍ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﻓﻘﮧ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮔﻤﺮﺍﻫﯽ ﺳﻤﺠﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﻓﻘﻬﺎﺀ ﮐﻮﻣُﺨﺎﻟﻒ ﺳﻨﺖ ﭨﻬﯿﺮﺍﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﻫﻤﯿﺸﮧ ﺟﻮﯾﺎﺋﮯ ﻓﺴﺎﺩ ﻭﻓﺘﻨﮧ ﺍﻧﮕﯿﺰﯼ ﺭﮨﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﻋﻠﻰ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﻘﻴﺎﺱ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺑﺎﻃﻠﮧ ﺭﮐﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﻭﺗﺸﺮﯾﺢ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻃﻮﯾﻞ ﻫﮯ ، ﺍﻭﺭﻣﺤﺘﺎﺝ ﺑﯿﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ،
ﺑﮩﺖ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﻇﺎﻫﺮ ﻫﮯ ، ﺧﺎﺹ ﮐﺮﺟﻮﺻﺎﺣﺐ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﺼﻨﯿﻔﺎﺕ ﮐﻮﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ﺍﻥ ﭘﺮﯾﮧ ﺍﻇﮩﺮﻣﻦ ﺍﻟﺸﻤﺲ ( ﺳﻮﺭﺝ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﻭﺍﺿﺢ ) ﻫﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ، ﭘﻬﺮﺍﺱ ﭘﺮﻋﺎﺩﺕ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﯽ ﻫﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮﭼﻬﭗ ﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﮐﺜﺮﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﻣُﮑﺮﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ﺍﻭﺭﻣُﺘﮑﺒﺮﻫﻮﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﭘﺲ ﺑﻮُﺟﻮﻩ ﻣﺬﮐﻮﺭﻩ ( ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺬﮐﻮﺭﻩ ﺑﺎﻻ ﻭﺟﻮﻫﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ) ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺣﺘﯿﺎﻁ ﺳﺐ ﺍﻣﻮﺭﺩﯾﻨﯽ ﻭﺩُﻧﯿﺎﻭﯼ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺘﺮﻣﻌﻠﻮﻡ ﻫﻮﺗﯽ ﻫﮯ ، ﺑﺎﻗﯽ ﻟﮍﻧﺎ ﺟﻬﮕﮍﻧﺎ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﺍﭼﻬﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺑﺠﺰﺧﺮﺍﺑﯽ ﮐﮯ ﮐﭽﻬﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻫﻮﺗﺎ ، ﺍﻭﺭﻣﺨﺎﻟﻒ ﻣُﺨﺎﺻﻢ ( ﺟﻬﮕﮍﺍﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ) ﺟﻬﮕﮍﻧﮯ ﺳﮯ ﺭﺍﻩ ﭘﺮﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﺎ ، ﺗﻮﭘﻬﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭﺑﮯ ﻓﺎﺋﺪﻩ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﺻﻞ ،
ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻳﺄﻳﻬﺎ ﺍﻟﺬﻳﻦ ﺁﻣﻨﻮﺍ ﻋﻠﻴﻜﻢ ﺃﻧﻔﺴﻜﻢ ﻻ ﻳﻀﺮﻛﻢ ﻣﻦ ﺿﻞ ﺍﺫﺍﻫﺘﺪﻳﺘﻢ ﺍﻻﻳﺔ
ﻭﻟﻠﻪ ﻭﻟﻲ ﺍﻟﺘﻮﻓﻴﻖ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻰ ﻣﻦ ﺍﺗﺒﻊ ﺍﻟﻬﺪﻯ ٠ﺍﻫــ
)) ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻔﺘـﺎﻭﻯ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻪ ﻓﺘـﺎﻭﻯ ﺃﺷـﺮﻓﻴﻪ ﺟﻠﺪ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺻﻔﺤﻪ 562 ، ﻭﺍﻟﻌﻨﻮﺍﻥ ﻣﻦ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭﻱ ﺃﻣﺎ ﺍﻟﺠﻮﺍﺏ ﻓﻬﻮﻣﻨﻘﻮﻝ ﺑﺄﻟﻔﺎﻇﻪ ((
ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﻣﺠﺪ ﺩ ﺍﻟﻤﻠﺔ ﺍﻟﺸﺎﻩ ﺃﺷﺮﻑ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﻬﺎﻧﻮﻱ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮﺣﻘﯿﻘﺖ ﺗﺒﺼﺮﻩ ﻭﮐﻼﻡ ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻭﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻫﮯ ، ﺍﻭﺭﺣﻀﺮﺕ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺱ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﮯ ﯾﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭﺍﺣﻮﺍﻝ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺭﻫﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﺁﺝ ﺗﻮﯾﮧ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﺊ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﺑﻨﻨﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺳﮯ ﺑﮩﺖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻫﻮﮔﯿﺎ ﻫﮯ ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﺎ ﻟﭩﺮﯾﭽﺮ ﭘﮍﻫﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺧﻮﺏ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﻫﯿﮟ ۰
ﺳﻮﺍﻝ = ﮐﯿﺎ ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻭﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﺍﻫﻞ ﺣﻖ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﺻﺮﻑ ﻓﺮﻭﻋﯽ ﻭﺟﺰﺉ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻫﮯ ﯾﺎ ﺍﺻﻮﻟﯽ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻫﮯ ؟
ﺟﻮﺍﺏ = ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﻣﺎﻣﻨﺎ ﻭﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﻟﻌﻼﻣﺔ ﺍﻟﻤﺤﻘﻖ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮﺍﻟﻤﻔﺴﺮﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺍﻟﻔﻘﻴﻪ ﺍﻟﺠﻠﯿﻞ ﻭﺍﻟﺒﺤﺎﺛﺔ ﺍﻟﻤﺪﻗﻖ ﺍﻟﺜﺒﺖ ﺍﻟﺤﺠﺔ ﺍﻟﻤﺤﺪﺙ ﺍﻷﺻﻮﻟﻲ ﺍﻟﺒﺎﺭﻉ ﺍﻷﺩﻳﺐ ﺍﻟﻤﺆﺭﺥ ﺍﻟﺰﺍﻫﺪ ﺍﻟﺼﻮﻓﯽ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﻣﺠﺪ ﺩ ﺍﻟﻤﻠﺔ ﺍﻟﺸﺎﻩ ﺃﺷﺮﻑ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﻬﺎﻧﻮﻱ ﻧﻮﺭﺍﻟﻠﻪ ﻭﻣﺮﻗﺪﻩ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻧﯽ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﺗﺎ ﻫﻮﮞ
ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﻣﺠﺪ ﺩ ﺍﻟﻤﻠﺔ ﺍﻟﺸﺎﻩ ﺃﺷﺮﻑ
ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﻬﺎﻧﻮﻱ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ
ﻫﻤﺎﺭﺍ ﻧﺰﺍﻉ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﺑﻮﺟﮧ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻓﺮﻭﻉ ﻭﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﮐﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﻫﮯ ﺍﮔﺮﯾﮧ ﻭﺟﮧ ﻫﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺣﻨﻔﯿﮧ ، ﺷﺎﻓﻌﯿﮧ ، ﮐﯽ ﮐﺒﻬﯽ ﻧﮧ ﺑﻨﺘﯽ ، ﻟﮍﺍﺉ ﺩﻧﮕﮧ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺗﺎ ، ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺻﻠﺢ ﻭﺍﺗﺤﺎﺩ ﺭﻫﺎ ، ﺑﻠﮑﮧ ﻧﺰﺍﻉ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ )) ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻭﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ (( ﺳﮯ ﺍﺻﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﻫﻮﮔﯿﺎ ﻫﮯ ،
ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﮐﻮ ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﺔ ﮐﻮﻃﻌﻦ ﻭﺗﺸﻨﯿﻊ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﺫﮐﺮﮐﺮﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﭼﺎﺭﻧﮑﺎﺡ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺟﺎﺋﺰﺭﮐﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺗﺮﺍﻭﯾﺢ ﮐﮯ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﺑﺘﻼﺗﮯ ﻫﯿﮟ ،
)) ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﻪ ((
ﺍﻭﺭﻣُﻘﻠﺪﻭﮞ ﮐﻮﻣﺸﺮﮎ ﺳﻤﺠﻬﮧ ﮐﺮﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎﻟﻘﺐ ﻣُﻮﺣِّﺪ ﺭﮐﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﻮ ﻣﺜﻞ ﺭﺳﻢ ﺟﺎﻫﻼﻥ ﻋﺮﺏ ﮐﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﻩ ﮐﮩﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻬﮯ " ﻭَﺟَﺪﻧﺎَ ﻋَﻠﻴْﻪِ ﺁﺑَﺎﺋﻨَﺎ " ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﻪ ﺃﺳـﺘﻐﻔﺮﺍﻟﻠﻪ ، ﺧﺪﺍ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﻮﻋﺮﺵ ﭘﺮﺑﯿﭩﻬﺎ ﻫﻮﺍ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﻓﻘﮧ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮔﻤﺮﺍﻫﯽ ﺳﻤﺠﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﻓﻘﻬﺎﺀ ﮐﻮﻣُﺨﺎﻟﻒ ﺳﻨﺖ ﭨﻬﯿﺮﺍﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﻫﻤﯿﺸﮧ ﺟﻮﯾﺎﺋﮯ ﻓﺴﺎﺩ ﻭﻓﺘﻨﮧ ﺍﻧﮕﯿﺰﯼ ﺭﮨﺘﮯ ﻫﯿﮟ ، ﻋﻠﻰ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﻘﻴﺎﺱ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺑﺎﻃﻠﮧ ﺭﮐﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﻭﺗﺸﺮﯾﺢ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻃﻮﯾﻞ ﻫﮯ ، ﺍﻭﺭﻣﺤﺘﺎﺝ ﺑﯿﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ،
ﺑﮩﺖ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﻇﺎﻫﺮ ﻫﮯ ، ﺧﺎﺹ ﮐﺮﺟﻮﺻﺎﺣﺐ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﺼﻨﯿﻔﺎﺕ ﮐﻮﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ﺍﻥ ﭘﺮﯾﮧ ﺍﻇﮩﺮﻣﻦ ﺍﻟﺸﻤﺲ ( ﺳﻮﺭﺝ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﻭﺍﺿﺢ ) ﻫﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ، ﭘﻬﺮﺍﺱ ﭘﺮﻋﺎﺩﺕ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﯽ ﻫﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮﭼﻬﭗ ﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﮐﺜﺮﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﻣُﮑﺮﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ﺍﻭﺭﻣُﺘﮑﺒﺮﻫﻮﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﭘﺲ ﺑﻮُﺟﻮﻩ ﻣﺬﮐﻮﺭﻩ ( ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺬﮐﻮﺭﻩ ﺑﺎﻻ ﻭﺟﻮﻫﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ) ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺣﺘﯿﺎﻁ ﺳﺐ ﺍﻣﻮﺭﺩﯾﻨﯽ ﻭﺩُﻧﯿﺎﻭﯼ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺘﺮﻣﻌﻠﻮﻡ ﻫﻮﺗﯽ ﻫﮯ ، ﺑﺎﻗﯽ ﻟﮍﻧﺎ ﺟﻬﮕﮍﻧﺎ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﺍﭼﻬﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺑﺠﺰﺧﺮﺍﺑﯽ ﮐﮯ ﮐﭽﻬﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻫﻮﺗﺎ ، ﺍﻭﺭﻣﺨﺎﻟﻒ ﻣُﺨﺎﺻﻢ ( ﺟﻬﮕﮍﺍﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ) ﺟﻬﮕﮍﻧﮯ ﺳﮯ ﺭﺍﻩ ﭘﺮﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﺎ ، ﺗﻮﭘﻬﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭﺑﮯ ﻓﺎﺋﺪﻩ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﺻﻞ ،
ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻳﺄﻳﻬﺎ ﺍﻟﺬﻳﻦ ﺁﻣﻨﻮﺍ ﻋﻠﻴﻜﻢ ﺃﻧﻔﺴﻜﻢ ﻻ ﻳﻀﺮﻛﻢ ﻣﻦ ﺿﻞ ﺍﺫﺍﻫﺘﺪﻳﺘﻢ ﺍﻻﻳﺔ
ﻭﻟﻠﻪ ﻭﻟﻲ ﺍﻟﺘﻮﻓﻴﻖ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻰ ﻣﻦ ﺍﺗﺒﻊ ﺍﻟﻬﺪﻯ ٠ﺍﻫــ
)) ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻔﺘـﺎﻭﻯ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻪ ﻓﺘـﺎﻭﻯ ﺃﺷـﺮﻓﻴﻪ ﺟﻠﺪ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺻﻔﺤﻪ 562 ، ﻭﺍﻟﻌﻨﻮﺍﻥ ﻣﻦ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭﻱ ﺃﻣﺎ ﺍﻟﺠﻮﺍﺏ ﻓﻬﻮﻣﻨﻘﻮﻝ ﺑﺄﻟﻔﺎﻇﻪ ((
ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﻣﺠﺪ ﺩ ﺍﻟﻤﻠﺔ ﺍﻟﺸﺎﻩ ﺃﺷﺮﻑ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﻬﺎﻧﻮﻱ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮﺣﻘﯿﻘﺖ ﺗﺒﺼﺮﻩ ﻭﮐﻼﻡ ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻭﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻫﮯ ، ﺍﻭﺭﺣﻀﺮﺕ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﻷﻣﺔ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺱ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﮯ ﯾﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭﺍﺣﻮﺍﻝ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺭﻫﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭﺁﺝ ﺗﻮﯾﮧ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﺊ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﺑﻨﻨﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺳﮯ ﺑﮩﺖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻫﻮﮔﯿﺎ ﻫﮯ ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﺎ ﻟﭩﺮﯾﭽﺮ ﭘﮍﻫﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺧﻮﺏ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﻫﯿﮟ ۰
No comments:
Post a Comment