Monday, 13 August 2018

ROMAN ENG / URDU ﺁﻭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﻟﻮ۔ ﺟﺲ ﻣﺴﻠﮯ ﭘﺮ ﺩﻭ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﻮ ﺟﺎﯾﮟ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﮧ ﺻﺤﯿﮟ ﮬﻮﮔﺎ ۔ !!! ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ۔


ROMAN ENG / URDU ﺁﻭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﻟﻮ۔ ﺟﺲ ﻣﺴﻠﮯ ﭘﺮ ﺩﻭ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﻮ ﺟﺎﯾﮟ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﮧ ﺻﺤﯿﮟ ﮬﻮﮔﺎ ۔ !!!
ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ۔
ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ۔
ﺟﺲ ﻣﺴﻠﮯ ﭘﺮ ﺩﻭ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﻮ ﺟﺎﯾﮟ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﮧ ﺻﺤﯿﮟ ﮬﻮﮔﺎ۔ !!!
ﭘﻮﺭﮮ ﮬﻨﺪ ﻣﯿﮟ ‏( ﮬﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ؛ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ؛ ﺍﻓﻐﺎﻥ ﻭ ﺑﻨﮕﻠﮧ ﺩﯾﺶ۔ ﻭﻏﯿﺮﮦ ‏) ﺗﯿﻦ ﺟﻤﺎﻋﺘﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺧﺎﻟﺺ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﺣﻨﻔﯽ
؛ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ؛ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ‏) ﺍﮬﻠﺤﺪﯾﺚ ﻧﻔﺴﯽ ‏( ﺍﯾﮏ ﻣﻔﺘﯽ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﺗﻢ ﻻﻭ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ‏( ﺍﮬﻠﺤﺪﯾﺚ ﻧﻔﺴﯽ ‏) ﺗﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﯾﮏ ﻣﻔﺘﯽ ﻭ ﻏﯿﺮ ﻣﻔﺘﯽ ﻻﻭ ۔ ﮬﻢ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﭩﮭﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺘﻨﮯ ﺍﺧﺘﻼﻓﯽ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺟﺲ ﻣﺴﻠﮯ ﭘﺮ ﺩﻭ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﻮ ﺟﺎﯾﮟ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﮧ ﺻﺤﯿﮟ ﮬﻮﮔﺎ۔ ﺟﻮ ﺩﻭ ﻣﻔﺘﯽ ﮐﮩﺪﮮ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﮧ ﺻﺤﯿﮟ ﮬﻮﮔﺎ ۔ ﮬﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﺳﮯ ﻣﺘﻔﻖ ﮬﻮﺟﺎﯾﯿﻨﮕﮯ ۔ ﺁﻭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﻟﻮ ۔ ﮬﻢ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﯿﮟ ﮬﻢ ﻣﻌﺘﺪﻝ ﮨﯿﮟ
ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ۔
ﺟﺐ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﺍﺗﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﺍﺗﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﮔﯿﺎﺭﮬﻮﯾﮟ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮧ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﺧﻠﻒ ﺍﻻﻣﺎﻡ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮧ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﻏﯿﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺮ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮧ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﺁﻣﯿﻦ ﺑﺎﻟﺠﮩﺮ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮧ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﺭﻓﻌﯿﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮧ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﺑﯿﺲ ﺭﮐﻌﺎﺕ ﺗﺮﺍﻭﯾﺢ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮧ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﮬﺎﺗﮫ ﺑﺎﻧﺪﮬﻨﮯ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮧ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮭﺎﮔﺘﺎ ﮬﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﮬﻢ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﯿﮟ ۔ ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ ۔
ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﺴﮑﯽ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮬﻮﺗﯽ ﺟﺐ ﺗﮏ ﻧﺒﯽ ﺳﮯ ﺳﺐ ﮐﯽ ﭼﮭﯿﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﯿﺘﺎ ۔ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﯽ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺍﺳﻮﻗﺖ ﺗﮏ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮬﻮﺗﯽ ﺟﺐ ﺗﮏ ﮐﮯ ﻧﺒﯽ ﮐﻮ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺩﮮ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ ۔ ﮬﻢ ﮐﻮﻥ ﮨﯿﮟ ۔ ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺧﺪﺍ ﮐﻮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﻮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ . ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ ۔
ﺟﺐ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﮩﺘﺎ ﮐﮧ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺩﺭﺍﯾﺖ ‏( ﺳﻮﻧﭽﻨﺎ ‏) ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﮐﻮ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﮬﻢ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﮐﯽ ﺩﺭﺍﯾﺖ ‏( ﺳﻮﻧﭽﻨﺎ ‏) ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮨﮯ۔
ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ۔
ﺟﺐ ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﻧﺒﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺁﮔﮯ ﻟﯿﺠﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮔﮭﭩﺎ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ۔ ﮬﻢ ﻧﮧ ﻧﺒﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺁﮔﮯ ﻟﯿﺠﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻧﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﮯ ﮔﮭﭩﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﮬﻢ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺍﻣﺎﻡ ﻧﺒﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺳﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﻭﺭ
ﮨﻢ ﺳﮯ ﺍﻭﭘﺮ ﮨﯿﮟ ۔ ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ ۔
ﺟﺐ ﺍﻭﻟﯿﺎ۶ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﻗﻮﻡ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻭﻟﯿﺎ۶ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺍﮨﺎﻧﺖ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ۔ ﯾﮩﮧ ﻭﮦ ﮨﯽ ﺩﻭ ﮔﺮﻭﮦ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﮭﮯ ۔ ﺍﯾﮏ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻭﻟﯿﺎ۶ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺍﮨﺎﻧﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻭﮦ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ
ﺍﻭﻟﯿﺎ۶ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﮬﻢ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﯿﮟ ﻧﮧ ﺍﮨﺎﻧﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻧﮧ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﮬﻢ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔۔
ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ۔
ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ‏( ﺍﮬﻠﺤﺪﯾﺚ ﻧﻔﺴﯽ ‏) ﮔﺮﻭﮦ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺍﺟﻤﺎﻉ ﮐﯽ ﭘﺮﻭﺍﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ؛ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﯽ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﮐﯽ ﭘﺮﻭﺍﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ۔ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﯽ ﺻﺮﻑ ﻟﻐﺖ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﻦ ﻣﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ۔
ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ‏( ﺍﮬﻠﺤﺪﯾﺚ ﻧﻔﺴﯽ ‏) ﺟﮭﻮﭦ ﺍﻓﺘﺮﺍ۶ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﺎﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ۔
ﺍﯾﻤﮧ ﻣﺠﺘﮭﺪﯾﻦ ﺍﻭﻟﯿﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺻﻮﻓﯿﺎ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﺍﺩﺑﯽ ﺍﻭﺭ ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ ﮐﮯ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺯﺑﺎﻥ ﭘﺮ ﻻﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﭘﻨﮯ ﺳﻮﺍ۶ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺸﺮﮎ ﻭ ﮐﺎﻓﺮ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﮨﺮ ﺑﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﻣﺸﺮﮎ ﻭ ﻗﺒﺮ ﭘﺮﺳﺖ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺷﺮﮎ ﺍﮐﺒﺮ ﮐﻮ ﺷﺮﮎ ﺍﺻﻐﺮ ﺳﮯ ﺗﻤﯿﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ۔ ﯾﮩﮧ ﺻﺮﻑ ﺁﻣﯿﻦ ﺑﺎﺍﻟﺠﮩﺮ ۔ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ۔ ﺁﻧﭩﮭﮧ ﺭﮐﻌﺖ ﺗﺮﺍﻭﯾﺢ ۔ ﻧﻨﮕﮯ ﺳﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﻮ ﮨﯽ ﺍﮬﻠﺤﺪﯾﺚ ﮬﻮﻧﮯ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﯽ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﮨﮯ ۔ ﺑﺎﻗﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﺩﺍﺏ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﺧﻼﻕ ﻧﺒﻮﯼ ﺻﻠﻌﻢ ﺳﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﭽﮭﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﮦ ﻧﮩﯿﮟ ۔
ﺍﺳﻠﯿﮯ ﮬﻢ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺑﺪﺗﻤﯿﺰ ﮬﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﮬﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﺎ ﮬﻮﮞ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺑﺪﺗﻤﯿﺰ ﮬﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ‏( ﺍﮬﻠﺤﺪﯾﺚ ﻧﻔﺴﯽ ‏) ﮬﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ۔۔ ﺁﭖ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﯿﮟ ۔ ۔
ﯾﮩﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺳﻤﻌﯿﻞ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﺎ ﮨﮯ ﮐﭽﮫ ﺣﺼﮯ ﮐﻮ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﮬﻮﮞ۔ ﺍﺱ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﻏﻠﻄﯽ ﮬﻮﯼ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﺳﺖ ﺩﻋﺎ ﮔﻮ ﮬﻮﻧﮑﮧ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺭﺣﯿﻢ ﻣﺠﮭﮯ ﻣﻌﺎﻑ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﮮ۔ﺁﻣﯿﻦ
ﺩﻋﺎﻭﮞ ﮐﺎ ﻃﺎﻟﺐ / ﺍﺑﻮﺣﻔﺼﮧ
ﺁﻭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﻟﻮ ۔ ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ ‏( ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ۔ 143 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﻣﺖ ﻣﻌﺘﺪﻝ۔
ﺍﺱ ﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮩﺎﮞ ﺩﯾﮑﮭﻠﯿﮟ ۔ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﺍﻟﻘﺮﺍﻥ۔ ﺟﻠﺪﺍﻭﻝ ۔ ﺳﻮﺭﮦ ﺑﻘﺮﮦ ۔ 359 - 393 ۔
 ------------- ###### ------------ ###### ------------###### ------------ ###### ------------
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
POORE HIND ME (HINDUSTAN , PAKISTAN , AFGAHN , BANGLA DESH ETC.
TEEN JAMATEN KHALIS AHL-E-SUNNATH WAL JAMATH “HANAFI DEOBAND , BARAILVI , AUR GHAIR MUKHALIDH (AHL-E-HADEES NAFSI) “. EK MUFTI “BRAILVIYUN” TUM LAOO , EK MUFTI O GHAIR MUFTI “GHAIR MUKHALIDON” TUM LAOO. HUM TEENON (3) KO BITHA TE HAIN , JITNE “IKHTELAFI MASYEL” HAIN IN TEENO(3) K DARMIYAAN RAKHTE JATE HAIN . JIS MASLE PAR “DO MUFTI” MUTAFIQH (AIK HO JAYE) WHO MASLA SAHI HOGA . JO DO(2) MUFTI KEH DE WHO MASLA SAHEEN HOGA . HUM BHI IS FAISLE SE MUTAFIQ HO JAYENGE .(MAAN LENGE) AAOO FAISLA KARO . HUM DARMIYAN ME KHADE HAIN.
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
JAB “TAUHEED” KI BARI AATI HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI.
 JAB “RISALATH” KI BARI AATI HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI.
JAB “FATEHA KHALF UL IMAAM” KA MASLA AATA HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI.
JAB “FATEHA GHAIR ALLAH PAR KHANE PAR PADHNE” KA MASLA AATA HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI.
JAB AMEEN-BIL- JAHAR KA MASLA AATA HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI.
JAB “RAFA-E-DAIN” KA MASLA AATA HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI.
JAB “20 RAKAATH TARAWEEH” KA MASLA AATA HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI.
JAB “NAMAAZ ME HAATH BAANDHNE” KA MASLA AATA HAI TO EK(1) HUMARE SAATH HAI DOOSRA BHAAGTA HUWA NAZAR AATA HAI. “HUM DARMIYAN ME KHADE HAIN”.
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
IN DONO ME SE EK WHO HAI JISKI “TAUHEED” POORI NAHI HOTI JAB TAK NABI SE SAB KI CHEEN NAHI LETA . DOOSRE KI “RISALATH” IS WAQT TAK POORI NAHI HOTI JAB TAK K NABI KO SAB KUCH DE NAHI DETA. “HUM KAUN HAIN KHUDA KA HAQ KHUDA KO DETE HAI . RASOOL(SAWAS) KA HAQ RASOOL(SAWAS) KO DETE HAIN” .
JAB “SAHABA(RATA) KI BARI AATI HAI” AIK WHO HAI JO KEHTA HAI K “SAHABI KI RIWAYATH MOTABAR HAI . LAKIN DRAYATH ( SOONCHNA) MOTABAR NAHI”. DOOSRA SAHABI KO JANTA BHI NAHI. “HUM KEHTE HAI K SAHABI KI RIWAYATH BHI MOTABAR HAI . AUR DRAYATH ( SOONCHNA) BHI MOTABAR HAI” .
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
JAB I”MAAMO KI BAARI AATI HAI” AIK WHO HAI JO “IMAAMO KO NABIYUN SE AAGE LE JATE HAIN” . DOOSRA WHO HAI JO “APNE SE BHI GHATA DETA HA” . “HUM NA NABIYUN SE AAGE LEJATE HAI NA APNE SE GHATA TE HAIN”. HUM KEHTE HAIN K HUMARE IMAAM NABIYUN AUR SAHABA SE PEECHE HAIN . AUR HUM SE OOPAR .
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
JAB “AULIYA ALLAH KI BAARI AATI” HAI < AIK KHAUM DEKHNE ME AATI HAI JO AULIYA ALLAH KI “AHANATH” KARTI HAI >. YEH WHO HI DO GUROH HAI JO HUMARE SAATH HAIN. EK WHO HAI JO “AULIYA ALLAH” KI “AHANATH” KARTA HAI , DOOSRE WHO HAIN JO < “AULIYA ALLAH “ KI “IBADATH” KARRAHE HAIN >. HUM DARMIYAN ME KHADE HAIN NA “AHANATH” KARTE HAI NA “IBADATH” KARTE HAIUN. HUM UN SE “ MOHABATH “ KARTE HAIN .
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
GHAIR MUKHALIDEEN(AHL-E-HADEES NAFSI) GROH NE AISI AZAADI AIKHTIYAAR KI HAI K MASAYEL E IJMA KI PARWAH NAHI KARTE , SALAF SALEHEEN , SAHABA KI TABAYEEN KI PARWAO NAHI KARTE . QURAAN KI TAFSEER LUGATH SE APNI MAN MANI KARTE HAIN.
GHAIR MUKHALIDEEN(AHL-E-HADEES NAFSI) JHOOT IFTERA K BAGHAIR BAATH NAHI KARTE.
AIMMA MUJTAHIDEEN , AULIYA ALLAH AUR HAZRAT-E-SOFIYA K HAQ ME BE ADBI AUR GUSTAKHI K KALIMAATH ZABAAN PAR LAATE HAIN.
APNE SIWA TAMAAM MUSALMANO KO MUSHRIK O KAFIR SAMAJHTE HAIN. HAR BAAT ME HAR AIK KO MUSHRIK QABAR PARAST KEH DETE HAIN.
SHIRK-E-AKBAR KO SHIRK-E-ASGHAR SE TAMEEZ NAHI KARTE.
YEH SIRF AAMEEN BIL JAHER , RAFAYE DAIN , 8 RAKATH TARAWEEH , NANGE SAR NAMAAZ PADHNE KO HI AHL-E-HADEES HONE KO KAFI SAMJHA HAI.
BAQI AUR AADAAB AUR SANAN AUR AKHLAAQ NABWI(SAWAS) SE
INHE KUCH MATLAB NAHI..
IS LIYE HUM KEHTE HAIN JO BAD-TAMEEZ HOTA HAI WHO GHAIR MUKHALID HOTA HAI.
MAIN BHI KEHTA HOON JO BAD-TAMEEZ HOTA HAI WHO (AHL-E-HADEES NAFSI) GHAIR MUKHALID HOTA HA. AAP BHI KAHEN.. AAOO FAISLA KARLO .
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
YEH BAYAAN MAULAN ISMAIL MOHAMMADI SB KA HAI KUCH HISSE KO TEHREER KI SHAKAL DE DIYA HOON.IS TEHREER ME KUCH GHALTI HUWI HO TO MAIN
BARGAH-E-KHUDAWAND ME BA DAST DUWA GO HOON K KHUDA WAND-E-RAHEEM MUJHE MAAF FARMA DE . AMEEN
DUWAOON KA TALIB / ABU HAFSA
aur isi tarha kiya hum ne tum ko umat-e-mutadil  : ﻭَ ﮐَﺬٰﻟِﮏَ ﺟَﻌَﻠۡﻨٰﮑُﻢۡ ﺍُﻣَّۃً ﻭَّﺳَﻄًﺎ : ﺍﻟﺒﻘﺮﮦ 143
IS AYATH KI TAFSEER DEKHNA HAI TO YAHAN DEKHELEN . MAARIFUL QURAAN , JILD AWWAL , SURAH BAQRA . 359 – 393 TAK.
http://www.maarifulquran.net/

No comments:

Post a Comment