Saturday, 8 September 2018

*ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ شرمناک ﻣﺴﺎﺋﻞ*

🔵 *ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ شرمناک ﻣﺴﺎﺋﻞ*
▫▫▫▫▫
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

🔵 ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﮐﺮﺍﻡ ! ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺍﮐﺎﺑﺮﯾﻦ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﺳﮯ ﭼﻨﺪ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺑﻄﻮﺭ ﻧﻤﻮﻧﮧ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ  ﺍﻭﺭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺁﭖ ﭘﺮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻓﺮﻗﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﺍﻭﺭ ﻓﺤﺎﺷﯽ ﭘﮭﯿﻼ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔

🔸 *ﻣﻨﯽ ﭘﺎﮎ*

🌀ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔

” ﻣﻨﯽ ﮨﺮ ﭼﻨﺪ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 10

🌀ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﺧﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻣﻨﯽ ﺧﻮﺍﮦ ﮔﺎﮌﮬﯽ ﮨﻮ ﯾﺎ ﭘﺘﻠﯽ، ﺧﺸﮏ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺗﺮ ﮨﺮ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 1 ﺹ 49

⚡ *ﻣﻨﯽ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ*

🌀ﻧﺎﻣﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﻣﺤﯽ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻣﻨﯽ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻗﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﮨﮯ “
ﻓﻘﮧ ﻣﺤﻤﺪﯾﮧ ﺝ 1 ﺹ 46

🌟 *ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﯽ ﺭﻃﻮﺑﺖ ﭘﺎﮎ*
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﯽ ﺭﻃﻮﺑﺖ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔

🌀ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﯽ ﺭﻃﻮﺑﺖ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔ “
ﮐﻨﺰ ﺍﻟﺤﻘﺎﺋﻖ ﺹ 16

🔻 *ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﮭﻠﯽ ﮨﻮ ﺗﺐ ﺑﮭﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﺎﺋﺰ*

🌀ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﺳﺐ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﺭﮨﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 22

🌀ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻋﻮﺭﺕ ﺗﻨﮩﺎ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﻧﻨﮕﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮪ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﻋﻮﺭﺕ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺐ ﻧﻨﮕﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ۔ ﻣﯿﺎﮞ ﺑﯿﻮﯼ ﺍﮐﭩﮭﮯ ﻣﺎﺩﺭ ﺯﺍﺩ ﻧﻨﮕﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ۔ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﭖ، ﺑﯿﭩﮯ، ﺑﮭﺎﺋﯽ، ﭼﭽﺎ، ﻣﺎﻣﻮﮞ ﺳﺐ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺎﺩﺭ ﺯﺍﺩ ﻧﻨﮕﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﮯ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ۔ “
ﺑﺪﻭﺭ ﺍﻻﮨﻠﮧ ﺹ 39

ﯾﮧ ﻧﮧ ﺳﻤﺠﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ۔

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﮐﭙﮍﮮ ﭘﺎﺱ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﮭﯽ ﻧﻨﮕﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 1 ﺹ 65

🔸 *ﺁﻟﮧ ﺗﻨﺎﺳﻞ ﮐﻮ ﮨﺎﺗﮫ ﻟﮕﻮﺍﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ*

🌀ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺷﯿﺦ ﺍﻟﮑﻞ ﻓﯽ ﺍﻟﮑﻞ ﻣﯿﺎﮞ ﻧﺬﯾﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﮩﻦ، ﺑﯿﭩﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﻮ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﺍﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺎﻟﺶ ﮐﺮﻭﺍ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺑﻮﻗﺖ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﻟﮧ ﺗﻨﺎﺳﻞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﮨﺎﺗﮫ ﻟﮕﻮﺍ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ “
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻧﺬﯾﺮﯾﮧ ﺝ 3 ﺹ 176

⚡ *ﻭﻃﯽ ﻓﯽ ﺍﻟﺪﺑﺮ ﺟﺎﺋﺰ*

ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ ﻏﺴﻞ ﺑﮭﯽ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﮩﯿﮟ۔

🌀ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺟﮭﺎﻧﮑﻨﮯ ﮐﮯ ﻣﮑﺮﻭﮦ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ۔ “
ﺑﺪﻭﺭ ﺍﻻﮨﻠﮧ ﺹ 175

🌀ﺁﮔﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﺭﺍﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﺑﺮ ‏( ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ‏) ﻣﯿﮟ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔ “ ‏( ﻣﻌﺎﺫ ﺍﷲ ‏)
ﺑﺪﻭﺭ ﺍﻻﮨﻠﮧ ﺹ 175

🌀ﺍﻭﺭ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺑﯿﻮﯾﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻟﻮﻧﮉﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﻏﯿﺮ ﻓﻄﺮﯼ ﻣﻘﺎﻡ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﭘﺮ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ۔ “
ﮨﺪﯾﮧ ﺍﻟﻤﮩﺪﯼ ﺝ 1 ﺹ 118

🌀ﺁﮔﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﺩﺑﺮ ‏( ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ‏) ﻣﯿﮟ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻏﺴﻞ ﺑﮭﯽ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ۔ “
ﮨﺪﯾۃ ﺍﻟﻤﮩﺪﯼ ﺹ 34

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﺮﯾﺐ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ:

” ﺧﻮﺩ ﺍﭘﻨﺎ ﺁﻟﮧ ﺗﻨﺎﺳﻞ ﺍﭘﻨﯽ ﮨﯽ ﺩﺑﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻏﺴﻞ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﮩﯿﮟ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 1 ﺹ 41

🔹 *ﻣﺘﻌﮧ ﺟﺎﺋﺰ*
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﺘﻌﮧ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﺧﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻣﺘﻌﮧ ﮐﯽ ﺍﺑﺎﺣﺖ ‏( ﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﻧﺎ ‏) ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﻗﻄﻌﯽ ﺁﯾﺖ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 2 ﺹ 3

🔻 *ﺯﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ*
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺯﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ، ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ :

🌀ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔

” ﺟﻦ ﮐﻮ ﺯﻧﺎ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺯﻧﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ۔ ﻣﺮﺩ ﺑﮭﯽ ﺍﮔﺮ ﮐﮩﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﻣﺠﮭﮯ ﻗﻮﺕ ﺷﮩﻮﺕ ﻧﮯ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻣﺎﻥ ﻟﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺯﻧﺎ ﮐﺎ ﻧﮧ ﮨﻮ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 208

🔸 *ﻣﺎﮞ، ﺑﮩﻦ، ﺑﯿﭩﯽ ﮐﺎ ﺟﺴﻢ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﺟﺎﺋﺰ*

🌀ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻣﺎﮞ، ﺑﮩﻦ، ﺑﯿﭩﯽ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﯽ ﻗﺒﻞ ﻭ ﺩﺑﺮ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﮔﻠﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﭽﮭﻠﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ‏) ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﭘﻮﺭﺍ ﺑﺪﻥ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 52

🔹 *ﻏﯿﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻭﺍﻟﮯ ﻣﺮﺩ ﮐﻮ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﻼﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ*

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺕ ﻏﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﭼﮭﺎﺗﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﻼﺋﮯ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﻭﮦ ﻣﺮﺩ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻭﺍﻻ ﮨﻮ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 2 ﺹ 77

🔻 *ﭼﺎﺭ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ*
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺁﺩﻣﯽ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﺭ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺑﯿﻮﯾﺎﮞ ﺭﮐﮫ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔

🌀ﻧﻮﺍﺏ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﭼﺎﺭ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺘﻨﯽ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮫ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ “
ﻇﻔﺮ ﺍﻻﻣﺎﻧﯽ ﺹ 141

⚡ *ﺍﭘﻨﯽ ﮨﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ*
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻄﻔﮯ ﺳﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪﮦ ﺑﯿﭩﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ :

🌀ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔

” ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺯﯾﺪ ﻧﮯ ﺯﻧﺎ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﺯﻧﺎ ﺳﮯ ﻟﮍﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺯﯾﺪ ﺧﻮﺩ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 109

🔹 *ﻣﺸﺖ ﺯﻧﯽ ﺟﺎﺋﺰ*
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺯﻧﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ :

🌀ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺍﮔﺮ ﮔﻨﺎﮦ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﺎ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻣﺸﺖ ﺯﻧﯽ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 207

🌀ﺍﻭﺭ ﺁﮔﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﺑﻌﺾ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻋﻨﮩﻢ ﺑﮭﯽ ﻣﺸﺖ ﺯﻧﯽ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ “ ‏( ﻣﻌﺎﺫ ﺍﷲ ‏)
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 207

⚡ *ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﺑﺎﭖ ﺑﯿﭩﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﻼﻝ*

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺍﮔﺮ ﺑﯿﭩﮯ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺯﻧﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻋﻮﺭﺕ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﻼﻝ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﺑﮭﯽ ﺣﻼﻝ ﮨﮯ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 1 ﺹ 28

🔻 *ﺑﺎﭖ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﭩﮯ ﮐﯽ ﻣﺸﺮﮎ ﺑﯿﻮﯼ*

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺎﮞ ﺳﮯ ﺯﻧﺎ ﮐﯿﺎ، ﺧﻮﺍﮦ ﺯﻧﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺑﺎﻟﻎ ﮨﻮ ﯾﺎ ﻧﺎﺑﺎﻟﻎ ﯾﺎ ﻗﺮﯾﺐ ﺍﻟﺒﻠﻮﻍ، ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﭘﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﯽ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 2 ﺹ 28

🔸 *ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﺑﺎﭨﻨﮯ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ*

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺗﯿﻦ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺭﯼ ﺑﺎﺭﯼ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﺳﮯ ﻟﮍﮐﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﻟﮍﮐﮯ ﭘﺮ ﻗﺮﻋﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﮨﻮ ﮔﯽ۔ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﻗﺮﻋﮧ ﻧﮑﻞ ﺁﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺑﯿﭩﺎ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﺩﻭ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺑﯿﭩﺎ ﻟﯿﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺩﻭ ﺗﮩﺎﺋﯽ ﺩﯾﺖ ﺩﮮ ﮔﺎ۔ “
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 2 ﺹ 75

🔹 *ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻋﻮﺭﺕ*

🌀ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﮐﺮﺍﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺑﮩﺘﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻓﺮﺝ ‏( ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ‏) ﺗﻨﮓ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺷﮩﻮﺕ ﮐﮯ ﻣﺎﺭﮮ ﺩﺍﻧﺖ ﺭﮔﮍ ﺭﮨﯽ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺟﻤﺎﻉ ﮐﺮﺍﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﺮﻭﭦ ﺳﮯ ﻟﯿﭩﺘﯽ ﮨﻮ۔ “
ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﭖ 6 ﺹ 156

🔸 *ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﺎ ﻣﺤﻞ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﺎ ﻧﺴﺨﮧ*

🌀ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺷﯿﺦ ﺍﻟﮑﻞ ﻓﯽ ﺍﻟﮑﻞ ﻣﯿﺎﮞ ﻧﺬﯾﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺯﯾﺮ ﻧﺎﻑ ﺑﺎﻝ ﺍﺳﺘﺮﮮ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﻧﮯ ﭼﺎﮨﯿﯿﮟ۔ ﺍﮐﮭﺎﮌﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﺤﻞ ‏( ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ‏) ﮈﮬﯿﻼ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ “
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻧﺬﯾﺮﯾﮧ ﺝ 2 ﺹ 526

🔻 *ﻋﻮﺭﺕ ﺣﯿﺾ ﺳﮯ ﮐﯿﺴﮯ ﭘﺎﮎ ﮨﻮ*

🌀ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﯿﺾ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺑﺘﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻋﻮﺭﺕ ﺟﺐ ﺣﯿﺾ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﯿﭧ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﮐﮭﮍﯼ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﭨﺎﻧﮓ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﭨﮭﺎﺋﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﮐﺘﺎ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﺍﭨﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺋﯽ ﮐﮯ ﮔﺎﻟﮯ ﻓﺮﺝ ‏( ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ‏) ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺑﮭﺮﮮ۔ ﭘﮭﺮ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻧﮑﺎﻟﮯ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﭘﻮﺭﯼ ﭘﺎﮎ ﮨﻮ ﮔﯽ۔ “
ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ

⚡ *ﺣﯿﺾ ﺳﮯ ﭘﺎﮐﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ*

🌀ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﻣﺤﯽ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺣﺎﺋﻀﮧ ﺣﯿﺾ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻏﺴﻞ ﮐﺮ ﻟﮯ ﭘﮭﺮ ﺭﻭﺋﯽ ﮐﯽ ﺩﮬﺠﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮐﮫ ﻟﮯ “
ﻓﻘﮧ ﻣﺤﻤﺪﯾﮧ ﺝ 1 ﺹ 32

🔹 *ﺧﻨﺰﯾﺮ ﮐﯽ ﻋﻈﻤﺖ*

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺧﻨﺰﯾﺮ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ، ﺧﻨﺰﯾﺮ ﮐﯽ ﮨﮉﯼ، ﭘﭩﮭﮯ، ﮐﮭﺮ، ﺳﯿﻨﮓ ﺍﻭﺭ ﺗﮭﻮﺗﮭﻨﯽ ﺳﺐ ﭘﺎﮎ ﮨﯿﮟ۔ “
ﮐﻨﺰ ﺍﻟﺤﻘﺎﺋﻖ ﺹ 13

🔸 *ﺧﻨﺰﯾﺮ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﺎﮎ*

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺧﻨﺰﯾﺮ ﮐﮯ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺎﭘﺎﮎ ﮨﻮﻧﺎ ﮨﺮ ﮔﺰ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﻣﺎﮞ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﻧﺎﭘﺎﮎ ﻧﮩﯿﮟ۔ “
ﺑﺪﻭﺭ ﺍﻻﮨﻠﮧ ﺹ 16

⚡ *ﺧﻨﺰﯾﺮ ﮐﺎ ﺟﮭﻮﭨﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺘﮯ ﮐﺎ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﭘﺎﺧﺎﻧﮧ ﭘﺎﮎ*

🌀ﻋﻼﻣﮧ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﻨﺰﯾﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺟﮭﻮﭨﮯ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮐﯿﺎ۔ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺭﺍﺟﺢ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺟﮭﻮﭨﺎ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﺘﮯ ﮐﮯ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﭘﺎﺧﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﺣﻖ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﺎﭘﺎﮎ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ۔“
ﻧﺰﻝ ﺍﻻﺑﺮﺍﺭ ﺝ 1 ﺹ 50

🔻 *ﮔﺪﮬﯽ، ﮐﺘﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﺭﻧﯽ ﮐﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ*

🌀ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺍﺏ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﮔﺪﮬﯽ، ﮐﺘﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﺭﻧﯽ ﮐﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔ “
ﺑﺪﻭﺭ ﺍﻻﮨﻠﮧ ﺹ 18

🔹 *ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺣﻼﻝ ﺟﺎﻧﻮﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﻭ ﭘﺎﺧﺎﻧﮧ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ*

🌀ﻣﻔﺘﯽ ﻋﺒﺪﺍﻟﺴﺘﺎﺭ ﻣﺘﺮﺟﻢ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﺳﺘﺎﺭﯾﮧ ﻭﺍﻟﮯ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺣﻼﻝ ﺟﺎﻧﻮﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﺧﺎﻧﮧ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔ ﺟﺲ ﮐﭙﮍﮮ ﭘﺮ ﻟﮕﺎ ﮨﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﮨﮯ۔ ﻧﯿﺰ ﺑﻄﻮﺭ ﺍﺩﻭﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﮨﮯ۔ “
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺳﺘﺎﺭﯾﮧ ﺝ 1 ﺹ 56 ، 49

⚡ *ﮔﮭﻮﮌﺍ ﺣﻼﻝ*

🌀ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﮔﮭﻮﮌﺍ ﺣﻼﻝ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 236

🔸 *ﮔﮭﻮﮌﮮ ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺿﺮﻭﺭﯼ*

🌀ﻣﻔﺘﯽ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺴﺘﺎﺭ ﺻﺎﺣﺐ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﮔﮭﻮﮌﮮ ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﺑﻠﮑﮧ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔ “
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺳﺘﺎﺭﯾﮧ ﺝ 1 ﺹ 127 ، 128

⚡ *ﮔﻮﮦ ﺣﻼﻝ*

🌀ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﮔﻮﮦ ‏( ﭼﮭﭙﮑﻠﯽ ﻧﻤﺎ ﺍﯾﮏ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﺟﻮ ﭼﮭﭙﮑﻠﯽ ﺳﮯ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﮍﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ‏) ﺣﻼﻝ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 236

🔻 *ﺧﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺣﻼﻝ*

🌀ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺧﺎﺭ ﭘﺸﺖ ‏( ﮐﺎﻧﭩﻮﮞ ﻭﺍﻻ ﭼﻮﮨﺎ ‏) ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺣﻼﻝ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 235

🔹 *ﺑﺤﺮﯼ ﻣﺮﺩﮦ ﺣﻼﻝ*

🌀ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
” ﺑﺤﺮﯼ ﻣﺮﺩﮦ ﺣﻼﻝ ﮨﮯ۔ “
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 238

🔸 *ﺧﺸﮑﯽ ﮐﮯ ﻭﮦ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﺣﻼﻝ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﻥ ﻧﮩﯿﮟ*

🌀ﻧﻮﺍﺏ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺧﺸﮑﯽ ﮐﮯ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﺣﻼﻝ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﻥ ﻧﮩﯿﮟ۔ “
ﺑﺪﻭﺭ ﺍﻻﮨﻠﮧ ﺹ 348

🔹 *ﻋﺒﺪﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﮐﮯ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻣﻌﺎﺭﻑ*
ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺙ ﺫﯼ ﺷﺎﻥ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ‏( ﯾﮧ ﻣﻨﺎﻇﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻘﺎﺩﺭ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﮐﮯ ﭼﭽﺎ ﮨﯿﮟ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻥ ﮨﯽ ﮐﮯ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﮐﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﮨﮯ ‏) ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮨﻮﮞ ﮐﯽ ﮨﯿﺌﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩ ﻭ ﺯﻥ ﮐﮯ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﻼﭖ ﮐﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﯿﺴﯽ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺁﺋﯿﮯ ﺍﻥ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﻧﻤﻮﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ۔

🌀ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﺭﺣﻢ ﮐﯽ ﮨﯿﺌﺖ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺙ ﺍﻋﻈﻢ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ:

” ﺭﺣﻢ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎً ﺻﺮﺍﺣﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ۔ ﺭﺣﻢ ﮐﯽ ﮔﺮﺩﻥ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﭼﮫ ﺍﻧﮕﻞ ﺳﮯ ﮔﯿﺎﺭﮦ ﺍﻧﮕﻞ ﺍﺳﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﮨﻢ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﻗﻀﯿﺐ ‏( ﺁﻟﮧ ﻣﺮﺩ ‏) ﮔﺮﺩﻥِ ﺭﺣﻢ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﻨﯽ ﺭﺣﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﮔﺮﺩﻥِ ﺭﺣﻢ ﺍﻭﺭ ﻗﻀﯿﺐ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﻣﻨﯽ ﻭﺳﻂ ‏( ﮔﮩﺮﺍﺋﯽ ‏) ﺭﺣﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭻ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﻭﺭﻧﮧ ﻭﺭﮮ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺗﻨﻈﯿﻢ، ﯾﮑﻢ ﻣﺌﯽ 1932 ﺀ ﺹ 6 ﮐﺎﻟﻢ 1

🔹 *ﻣﻨﯽ ﺭﺣﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻃﺮﯾﻘﮧ*

🌀ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺍﻭﺭ ﺑﻌﺾ ﺩﻓﻌﮧ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﻣﻨﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺩﻓﻖ ‏( ﺯﻭﺭ ‏) ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﮑﻠﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﻭﺳﻂ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﮐﺎ ﮨﮯ۔ ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﻭﺭ ﻗﻮﺕ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﭘﺮ ﻣﻮﻗﻮﻑ ﮨﮯ۔
ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺑﺎﻻ

🔸 *ﺭﺣﻢ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﻧﻘﺸﮧ*

🌀ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺭﺣﻢ، ﻣﺜﺎﻧﮧ ‏( ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﯽ ﺗﮭﯿﻠﯽ ‏) ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺩﮦ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ‏( ﭘﺎﺧﺎﻧﮧ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﮐﯽ ﺍﻧﺘﮍﯼ ‏) ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﭘﭩﮭﮯ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺳﻔﯿﺪ ﺭﻧﮓ ﮐﺎ ﮔﺮﺩﻥ ﻭﺍﻻ ﺍﯾﮏ ﻋﻀﻮ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﻗﺮﯾﺐ ﻗﺮﯾﺐ ﺍﻟﭩﯽ ﺻﺮﺍﺣﯽ ﮐﯽ ﺑﺘﻼﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﭘﻮﺭﺍ ﻧﻘﺸﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ۔ ﻣﺮﺩ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﻟﺖ ‏( ﺁﻟﮧ ﺗﻨﺎﺳﻞ ‏) ﮐﻮ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﭘﯿﮍﻭ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮕﺎ ﻟﮯ ﺗﻮ ﺁﻟﺖ ﻣﻊ ﺧﺼﯿﺘﯿﻦ ﺭﺣﻢ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﻧﻘﺸﮧ ﮨﮯ۔ “
ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺑﺎﻻ

🔻 *ﻣﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮨﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﻼﭖ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺍﺭِ ﺣﻤﻞ*

🌀ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺙ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺁﻟﺖ ‏( ﺁﻟﮧ ﺗﻨﺎﺳﻞ ‏) ﺑﻤﻨﺰﻟﮧ ﮔﺮﺩﻥ ﺭﺣﻢ ﮐﮯ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺼﯿﺘﯿﻦ ﺑﻤﻨﺰﻟﮧ ﭘﭽﮭﻠﮯ ﺭﺣﻢ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﭽﮭﻼ ﺣﺼﮧ ﺭﺣﻢ ﮐﺎ ﻧﺎﻑ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺳﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮔﺮﺩﻥ ﺭﺣﻢ ﮐﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﺍﯾﮏ ﺁﺳﺘﯿﻦ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺁﺳﺘﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﮨﻮ۔ ﮔﺮﺩﻥِ ﺭﺣﻢ ﭘﺮ ﺯﺍﺋﺪ ﮔﻮﺷﺖ ﻟﮕﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺭﺣﻢ ﮐﺎ ﻣﻨﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻣﻨﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺑﻨﺪ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﮨﻢ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺁﻟﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﮐﮭﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺟﺐ ﺑﭽﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﻗﺪﺭﺕ ﻧﮯ ﺭﺣﻢ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﺧﺼﻮﺻﯿﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﺬﺕ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺁﻟﺖ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺧﺎﺹ ﮐﺮ ﺟﺐ ﺁﻟﺖ ﺍﻭﺭ ﮔﺮﺩﻥِ ﺭﺣﻢ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﯾﮑﺴﺎﮞ ﮨﻮ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻣﺮﺩ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﮐﻤﺎﻝ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﺎﺩﺗﯽ ﻟﺬﺕ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺍﺭِ ﺣﻤﻞ ﮐﺎ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﮨﮯ۔
ﺭﺣﻢ ﻣﻨﯽ ﮐﺎ ﺷﺎﺋﻖ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮨﻢ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺭﺣﻢ ﮐﺎ ﺟﺴﻢ ﮔﺮﺩﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺎﺋﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﮔﺮﺩﻥِ ﺭﺣﻢ ﮐﯽ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﭼﮫ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺍﺳﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮔﯿﺎﺭﮦ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ “
ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺑﺎﻻ

🔸 *ﺭﺣﻢ ﮐﺎ ﻣﺤﻞ ﻭﻗﻮﻉ*

🌀ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﻣﻨﮧ ﺭﺣﻢ ﮐﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﮯ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﮐﻢ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ “
ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺑﺎﻻ

▫ *ﺍﻧﺪﺭ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ :*

🌀ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺍﻭﺭ ﮔﺮﺩﻥ ﺭﺣﻢ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﺟﺎﻧﺐ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﺟﺎﻧﺐ ﻣﺎﺋﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺭﺣﻢ ﮐﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﺍﯾﺴﯽ ﻧﺮﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﺎﻃﻦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﻧﺮﻡ، ﺷﮑﻦ ﺩﺍﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺁﻟﺖ ﮐﮯ ﺩﺧﻮﻝ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮨﻮﮞ۔ ﻧﯿﺰ ﺭﺑﮍ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﮭﯿﻨﭽﻨﮯ ﺳﮯ ﮐﮭﻨﭻ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺟﺘﻨﯽ ﺁﻟﺖ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮ ﺍﺗﻨﺎ ﮨﯽ ﺑﮍﮬﺘﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﮐﻨﻮﺍﺭﯼ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺭﺣﻢ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﭘﺮ ﮐﭽﮫ ﺭﮔﯿﮟ ﺳﯽ ﺗﻨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﭘﮩﻠﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﭧ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﺯﺍﻟﮧ ﺑﮑﺎﺭﺕ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ “
ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﻭﭘﮍﯼ، ﯾﮑﻢ ﺟﻮﻥ 1932 ﺉ، ﺹ 3 ، ﮐﺎﻟﻢ ﻧﻤﺒﺮ 3

⚡ *ﮨﻢ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﮐﯽ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ*

🌀ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺙ ﺍﻋﻈﻢ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﮐﯽ ﺑﮩﺘﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺕ ﭼﺖ ﻟﯿﭩﯽ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩ ﺍﻭﭘﺮ ﮨﻮ۔ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺭﺍﻧﯿﮟ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﭼﮭﯿﮍ ﭼﮭﺎﮌ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺟﺐ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﻧﮕﺖ ﺑﺪﻝ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﺎﻝ ﺟﻮﺵ ﺁ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﮐﮭﯿﻨﭽﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺩﺧﻮﻝ ﮐﺮﮮ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺩ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﺍﮐﭩﮭﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﺣﻤﻞ ﻗﺮﺍﺭ ﭘﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ “
ﺑﺤﻮﺍﻟﮧ ﺍﺧﺒﺎﺭِ ﻣﺤﻤﺪﯼ، 15 ﺟﻨﻮﺭﯼ 1939 ﺉ، ﺹ 13 ، ﮐﺎﻟﻢ ﻧﻤﺒﺮ 3

🌀ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﯾﮧ ﺗﮭﮯ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﮐﮯ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻣﻌﺎﺭﻑ، ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﻧﺎ ﮔﮍﮬﯽ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﺍﭘﻨﮯ ” ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻣﺤﻤﺪﯼ “ ﻣﯿﮟ ﻧﻘﻞ ﮐﯿﮯ ﺍﻭﺭ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﯾﺎ :

” ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ‘ ﺍﯾﮉﯾﭩﺮ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﺭﻑِ ﻗﺮﺁﻧﯽ، ﺍﺳﮯ ﮐﻮﮎ ﺷﺎﺳﺘﺮ ﮐﮩﯿﮟ ﯾﺎ ﻟﺬﺕ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ ﯾﺎ ﺗﺮﻏﯿﺖ ﺑﺪﮐﺎﺭﯼ؟ “

⚡ *ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺟﻮﻧﺎ ﮔﮍﮬﯽ ﮐﺎ ﺍﻥ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﭘﺮ ﺗﺒﺼﺮﮦ*

🌀ﺍﻥ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﭘﺮ ﺗﺒﺼﺮﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﻧﺎ ﮔﮍﮬﯽ، ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﻔﺴﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺪﺙ ﺫﯼ ﺷﺎﻥ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :

” ﺭﻭﭘﮍﯼ ﻧﮯ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺭﻧﮉﯾﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﮍﻭﻭﮞ ﮐﺎ ﺍﺭﻣﺎﻥ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﺵ ﺑﯿﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﮨﺘﮭﮑﻨﮉﮮ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﮯ۔ “
ﺍﺧﺒﺎﺭِ ﻣﺤﻤﺪﯼ، 15 ؍ﺍﭘﺮﯾﻞ 1939 ﺉ، ﺹ 13

🌟 *ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺟﻮﻧﺎ ﮔﮍﮬﯽ ﮐﯽ ﻣﮩﺬﺏ ﺯﺑﺎﻥ*

🏵 ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﻧﺎ ﮔﮍﮬﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ” ﻣﮩﺬﺏ “ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﺎ ﻧﻤﻮﻧﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ۔ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﺁﺝ ﺳﻌﻮﺩﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﺭﺩﻭ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮨﻮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺷﯿﺦ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﻧﺎ ﮔﮍﮬﯽ ﮐﺎ ﮨﮯ۔
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

No comments:

Post a Comment