Monday, 29 October 2018

&Part 8Part 7 * ﺟﺸﻦ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﮐﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﮐﺎ ﻋﻠﻤﯽ ﺟﺎﺋﺰﮦ

Part 7 & Part 8
🔴 * ﺟﺸﻦ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﮐﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﮐﺎ ﻋﻠﻤﯽ ﺟﺎﺋﺰﮦ
 ﻣﻮﻻﻧﺎﺳﺎﺟﺪ ﺧﺎﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻘﺸﺒﻨﺪﯼ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ
🏮 ﺩﻟﯿﻞ : ﻋﻼﻣﮧ ﺳﯿﻮﻃﯽ ؒ، ﺷﺎﮦ ﻭﻟﯽ ﺍﻟﻠﮧ ؒ، ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺤﻖ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ؒﻧﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ۔
🏮 ﺟﻮﺍﺏ : 🔹 ‏( ١ ‏) ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺣﻨﻔﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺳﯿﻮﻃﯽ ؒﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻟﺌﮯ ﺣﺠﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﺍﻧﺸﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺁ ﭖ ﮨﯽ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﮨﻢ ﯾﮧ ﺍﺻﻮﻝ ﺩﮐﮭﺎ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ
ﻧﯿﺰ ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺳﯿﻮﻃﯽ ﮐﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮨﮯ؟ ﺍﮔﺮ ﮨﺎﮞ ﺗﻮ ﮨﻢ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﻭ ﺗﯿﻦ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﺩﮐﮭﺎ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺁﭖ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﻭﮨﺎﮞ ﺳﯿﻮﻃﯽ ؒﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﮯ؟
ﻧﯿﺰ ﺳﯿﻮﻃﯽ ؒﻧﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﺎﺭﺍ ﻗﯿﺎﺱ ﮨﯽ ﻗﯿﺎﺱ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺳﯿﻮﻃﯽ ؒﮐﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﮯ؟
ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﻮ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻭﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮ؟
🔹 ‏( ۲ ‏) ﺟﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﺑﺎﺕ ﺷﺎﮦ ﻭﻟﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﺭﺡ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﺬﮨﺐ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎﻓﺮ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﯿﺴﮯ ﻣﻌﺘﺒﺮ؟
ﻧﯿﺰ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺟﮭﻮﭦ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﺎﮦ ﺻﺎﺣﺐ ؒﻧﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ
♦ ﺑﻠﮑﮧ ﻭﮦ ﺗﻮ ﻓﺮﻣﺎﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻣﮑﮧ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺟﮕﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﺗﮭﯽ ﺟﺐ ﻓﻘﯿﺮ ﻭﮨﺎﮞ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﻟﻮﮒ ﻭﮨﺎﮞ ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺳﻼﻡ ﭘﮍﮪ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﺮﯾﺐ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺍﻧﻮﺍﺭ ﻭ ﻓﯿﻮﺿﺎﺕ ﮐﺎ ﻧﺰﻭﻝ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ
‏( ﻣﻠﺨﺼﺎ ﻓﯿﻮﺽ ﺍﻟﺤﺮﻣﯿﻦ ﺹ۸۰ ‏)
ﺁﺝ ﮐﻞ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻟﯿﺸﺎﻥ ﺣﺠﺮﮦ ﺑﻨﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻌﻮﺩﯼ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻋﻈﯿﻢ ﻻﺋﺒﺮﯾﺮﯼ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﺍﻟﺤﻤﺪ ﻟﻠﮧ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﻋﺠﯿﺐ ﺳﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﻮﻣﻦ ﭘﺮ ﻃﺎﺭﯼ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻓﯿﻮﺽ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﮐﺎ ﻧﺰﻭﻝ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﺲ ﮐﻮ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮨﮯ ؟ ﮐﮩﺎﮞ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ۱۲ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭﻝ ﮐﻮ ﺟﺸﻦ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﮭﻨﮉﯾﺎﮞ ﻟﮕﺎﻧﺎ ﺭﻧﮉﯾﺎﮞ ﻧﭽﺎﻧﺎ ﮈﮬﻮﻝ ﺩﮬﻤﮑﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﯿﮏ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺳﮍﮐﯿﮟ ﺑﻼﮎ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﮨﻞ ﺳﻨﺖ ﭘﺮ ﺗﺒﺮﺍ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭﯾﮧ ﺳﺐ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﮐﮩﻨﺎ ﮐﮩﺎﮞ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﭘﺮ ﺟﺎﻧﺎ ؟
🔹 ‏( ۳ ‏) ﺭﮨﯽ ﺑﺎﺕ ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺤﻖ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﮐﯽ ﺗﻮﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺎﻟﻢ ﺩﯾﻦ ﻏﻼﻡ ﺭﺳﻮﻝ ﺳﻌﯿﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
’’ ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺤﻖ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ؒﺍﭘﻨﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺮ ﻋﻠﻤﯽ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻋﻈﻤﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﺸﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺗﮭﮯ۔ ﻧﺒﯽ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﻧﮧ ﺗﮭﮯ ۔ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﻣﯿﮟ ﺧﻄﺎ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﻧﯿﺰ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﻣﺤﺪﺙ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻓﻘﯿﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺎ ﮔﯿﺎ ﻧﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻮ ﮐﺘﺐ ﻓﺘﺎﻭﯼ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ
‏( ﺷﺮﺡ ﻣﺴﻠﻢ ﺝ۱ ﺹ ۹۳۰۔۹۳۱ ‏)
ﻟﻮ ﺟﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﯽ ﺧﺘﻢ ﺷﯿﺦ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺧﻄﺎ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﻧﯿﺰ ﺟﺐ ﺷﯿﺦ ﻓﻘﯿﮧ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﻓﻘﮩﯽ ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺕ ﺣﺠﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﻧﯿﺰ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺍﻋﻠﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻧﮯ ﮐﺌﯽ ﺟﮕﮧ ﺷﯿﺦ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮐﯿﺎ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮨﻮ ’’ ﺭﺍﮦ ﺳﻨﺖ ﺷﻤﺎﺭﮦ ﻧﻤﺒﺮ ۷ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺤﻖ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﮏ ﺍﻋﻠﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﻧﻈﺮ ‘‘ ۔
*RADD E BATIL ( ﺭﺩﺑﺎﻃﻞ )*
Like page: https://mobile.facebook.com/raddebatil/
Part 8
🔴 * ﺟﺸﻦ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﮐﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﮐﺎ ﻋﻠﻤﯽ ﺟﺎﺋﺰﮦ *
🌟 ﻣﻮﻻﻧﺎﺳﺎﺟﺪ ﺧﺎﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻘﺸﺒﻨﺪﯼ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ
🎗 ﺩﻟﯿﻞ : ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺣﺎﺟﯽ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﮩﺎﺟﺮ ﻣﮑﯽ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﯾﺎ۔
🎗 ﺟﻮﺍﺏ : 🔺 ‏( ١ ‏) ﺟﻨﺎﺏ ﺣﺎﺟﯽ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺻﺮﻑ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺴﻤﯿﻊ ﺭﺍﻣﭙﻮﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﭘﯿﺮ ﻣﮩﺮ ﻋﻠﯽ ﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺮ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺍﮐﺜﺮ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﺎ ﺍﺩﺏ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﮧ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺗﻢ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﮨﻮ؟ ﺍﮔﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﻘﯿﻨﺎً ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﺎ ﻓﺎﺋﺪﮦ؟
🔺 ‏( ۲ ‏) ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﺟﻮ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﺁﭖ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺘﺼﻞ ﯾﮧ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﮨﮯ :
’’ ﻭﮦ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺮ ﮔﺎﮦ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﺧﺘﻼﻓﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﻓﺮﯾﻖ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺩﻻﺋﻞ ﺷﺮﻋﯽ ﺑﮭﯽ ﮨﯿﮟ ‘‘
‏( ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮨﻔﺖ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﮐﻠﯿﺎﺕ ﺍﻣﺪﺍﯾﮧ ﺹ۸۰ ‏)
ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﻝ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﺧﺘﻼﻓﯽ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﺘﺎﯾﺎ
‏( ﯾﺎﺩ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯿﻮﮞ ﻭﺍﻟﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﯾﮩﺎﮞ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﯾﺴﯽ ﻣﺠﻠﺲ ﮐﻮ ﺟﻮ ﺑﻼ ﮐﺴﯽ ﺗﺪﺍﻋﯽ ﮐﮯ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﻣﯿﻼﺩﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮨﻮﮞ ‏) ﺟﺒﮑﮧ ﺁﭖ ﺍﺳﮯ ﺍﺧﺘﻼﻓﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﻓﺘﻮﮮ ﺑﺮﺳﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ
ﺛﺎﻧﯿﺎ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺟﻮ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺩﻻﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﺍﺳﮯ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ؟
🔺 ‏( ۳ ‏) ﻧﯿﺰ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺍﺳﯽ ﮨﻔﺖ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ :
’’ ﻋﺰﯾﺰﯼ ﺟﻨﺎﺏ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺭﺷﯿﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﺎﺑﺮﮐﺖ ﮐﻮ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻏﻨﯿﻤﺖ ﮐﺒﺮﯼ ﻭ ﻧﻌﻤﺖ ﻋﻈﻤﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻓﯿﻮﺽ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﮧ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺟﺎﻣﻊ ﮐﻤﺎﻻﺕ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﻭ ﺑﺎﻃﻨﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻣﺤﺾ ﻟﻠﮩﯿﺖ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﺳﮯ ﮨﯿﮟ ‘‘ ۔
‏( ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮨﻔﺖ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﮐﻠﯿﺎﺕ ﺍﻣﺪﺍﺩﯾﮧ ﺹ۸۷ ‏)
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ؟ ﺍﮔﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﺟﻮ ﺗﺎﻭﯾﻞ ﺁﭖ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﺮﯾﮟ ﮨﻢ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﮯ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﮔﮯ ۔
ﻧﯿﺰ ﯾﮩﺎﮞ ﺧﻮﺩ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ؒﮐﮯ ﻭﺟﻮﺩ ﮐﻮ ﻧﻌﻤﺖ ﻋﻈﻤﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﮦ ﮐﯽ ﺗﻠﻘﯿﻦ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ؒﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﺮﻭﺟﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﻮ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺗﺴﺎﻣﺢ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﺻﻞ ﺻﻮﺭﺗﺤﺎﻝ ﺳﮯ ﭘﺮ ﻭﺍﻗﻒ ﻧﮧ ﮨﻮﺳﮑﮯ۔
🔺 ‏( ۴ ‏) ﺟﻨﺎﺏ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ؒﮐﺎ ﺍﺩﺏ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﻣﮕﺮ ﻏﻼﻡ ﺭﺳﻮﻝ ﺳﻌﯿﺪﯼ ﮐﺎ ﺍﺻﻮﻝ ﯾﺎﺩ ﮐﺮﻟﯿﮟ ﺣﺎﺟﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮧ ﻓﻘﯿﮧ ﮨﯿﮟ ﻧﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻮ ﻓﺘﺎﻭﯼ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻓﻘﮩﯽ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ
♦ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﻧﻘﯽ ﻋﻠﯽ ﺧﺎﻥ ﻟﮑﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :
’’ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﺘﺎﺏ ﻭ ﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﻧﮧ ﻗﻮﻝ ﻭ ﻓﻌﻞ ﭘﯿﺮ ﺳﮯ َ ‘‘ ۔
‏( ﺍﻧﻮﺍﺭ ﺟﻤﺎﻝ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺹ : ۵۴۱ ‏)
ﺗﻮ ﺁﭖ ﺑﮭﯽ ﻗﺮﺁﻥ ﻭﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﻮ ﯾﻘﯿﻨﺎ ًﺁﭖ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺗﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﻨﮧ ﺗﻮﮌ ﺟﻮﺍﺏ ﮨﻮﭼﮑﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﮐﮧ ﭘﯿﺮﺍﻥ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﯾﮟ۔

No comments:

Post a Comment