وکٹورین اعتراض
امام ابو حنیفہ کا فتویٰ ہے کہ جو شخص اپنی ماں وغیرہا کے ساتھ نکاح کر کے جماع
کرے اور یہ کہے کہ مجھے یہ پتہ تھا یہ میرے اوپر حرام ہے تو ایسے شخص پر کوئی حد نہیں لگے گی ۔۔دیکھئے فتاویٰ قاضی خان ،ج2ص407)دوسرا نسخہ جو فتاویٰ عالمگیری کے حاشیہ پر ہے ،ج3ص468))
ﺍﺱ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﮯ ﮐﺌﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﮨﯿﮟ۔
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :1
ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻧﮯ ﺯﺍﻧﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺟﻮ ﺣﺪ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺭﺟﻢ ( ﺳﻨﮕﺴﺎﺭ ) ﯾﺎ ﺟَﻠﺪ ( ﮐﻮﮌﮮ ) ﮨﮯ۔ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﺍﺑﺪﯾﮧ ( ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﺮﺍﻡ ) ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻭﻃﯽ ﮐﺮﮮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺭﺟﻢ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﺎ ﮐﻮﮌﮮ ﻣﺎﺭﮮ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺣﺪ ( ﺭﺟﻢ ﯾﺎ ﺟﻠﺪ ) ﻧﮩﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﻮ ﺍﮔﺮ آل وکٹورین ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﭘﺮ ﻻﺯﻡ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﺪ ﺁﺋﯽ ﮨﻮ۔ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﻗﺘﻞ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮏ ﻭ ﻣﺬﮨﺐ ﮨﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﺎ ﻣﺎﻝ ﺿﺒﻂ ﮐﺮﻧﺎ ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺣﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﻢ ﮨﮯ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺣﺎﮐﻢ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺳﺨﺖ ﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﺰﺍ ﺩﮮ ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻘﺪﯾﺮ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﺍﻻ ﺗﺮٰﯼ ﺍﻥ ﺍﺑﺎ ﺣﻨﯿﻔۃ ﺍﻟﺰﻡ ﻋﻘﻮﺑۃ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎ ﯾﮑﻮﻥ ﻭﺍﻧﻤﺎ ﻟﻢ ﺛﺒﺖ ﻋﻘﻮﺑۃ ﮨﯽ ﺍﻟﺤﺪ ﻓﻌﺮﻑ ﺍﻧﮧ ﺯﻧﺎ ﻣﺤﺾ ﻋﻨﺪﮦ ﺍﻻ ﺍﻥ ﻓﯿﮧ ﺷﺒﮩۃ
ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﺰﺍ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ؟ ( ﺍﻟﺒﺘﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ) ﺣﺪ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﭘﺲ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺯﻧﺎ ﮨﯽ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺷﺒﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔
ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺣﺪ ﻣﻘﺮﺭ ﺭﺟﻢ ﯾﺎ ﺟﻠﺪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺳﺎﻗﻂ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﺮﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﺰﺍ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ۔
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :2
ﻃﺤﺎﻭﯼ ﺝ 2 ﺹ 73 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺳﻮﺗﯿﻠﯽ ﻣﺎﮞ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺣﻼﻝ ﺳﻤﺠﮭﺎ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺻﺮﻑ ﻋﻘﺪِ ﻧﮑﺎﺡ ﮨﯽ ﺳﮯ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﺷﺮﻁ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﺣﺮﺍﻡ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﻭ ﻭﻃﯽ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺣﺪ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺤﺮﻡ ﺳﮯ ﺑﻼ ﻧﮑﺎﺡ ﻭﻃﯽ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺣﺪ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ ﯾﮩﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺍﻭﺭ ﺳﻔﯿﺎﻥ ﺛﻮﺭﯼ ﮐﺎ ﻣﺬﮨﺐ ﮨﮯ۔
ﻣﺤﺘﺮﻡ ! ﺫﺭﺍ ﻏﻮﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﺌﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﯽ ﺗﯿﻦ ﺻﻮﺭﺗﯿﮟ ﮨﯿﮟ :
ﺍﻭﻝ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯿﺎ، ﺍﮔﺮ ﺣﻼﻝ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺋﺰ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﺳﺰﺍ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﺣﺮﺍﻡ ﻭ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺷﺮﻋﺎً ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﻣﻘﺮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﻗﺎﺿﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺳﺰﺍ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﺮ ﻟﮯ ﻭﮦ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺩﻭﻡ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻭﻃﯽ ﻭ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﺑﮭﯽ ﮐﺮ ﻟﯽ ﺗﻮ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍً ﺍﺱ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﯾﺎ ﻗﺎﺿﯽ ﺟﻮ ﺳﺰﺍ ﺩﮮ۔
ﺳﻮﻡ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺯﻧﺎ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮ ﮔﯽ۔
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :3
ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮨﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﺿﯽ ﺷﻮﮐﺎﻧﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻓﻌﻞ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺣﻼﻝ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺟﻮ ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﺍﺯﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﺳﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﻧﯿﻞ ﺍﻻﻭﻃﺎﺭ ﺝ 7 ﺹ 122
ﮔﻮﯾﺎ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺣﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﮩﻤﺎﻡ ﺍﻟﺤﻨﻔﯽ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺑﻄﻮﺭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻭ ﺗﻌﺰﯾﺮ ﺗﮭﯽ۔
ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻘﺪﯾﺮ ﺹ 148
ﺍﺱ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺣﺪ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺗﻌﺰﯾﺮ؟ ﺩﺭ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺝ 3 ﺹ 179 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﺳﮯ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍً ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﺝ 2 ﺹ 148 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ‘ ﺍﺳﮯ ﻋﺒﺮﺕ ﻧﺎﮎ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ، ﻃﺤﺎﻭﯼ ﺝ 2 ﺹ 97 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺯﻧﺎ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﮯ :
ﻭﻟٰﮑﻦ ﯾﺠﺐ ﻓﯿﮧ ﺍﻟﺘﻌﺰﯾﺮ ﻭﺍﻟﻌﻘﻮﺑۃ ﺍﻟﺒﻠﯿﻐۃ
ﺍﺱ ﭘﺮ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍً ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﺰﺍ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ۔ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﮨﻤﺎﻡ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ : ﻣﺎﮞ ﺑﯿﭩﯽ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮐﺎﻓﺮ، ﻣﺮﺗﺪ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﺟﺐ ﺍﻟﻘﺘﻞ ﮨﮯ۔
ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻘﺪﯾﺮ ﺝ 5 ﺹ 42 ، ﻃﺤﺎﻭﯼ ﺝ 2 ﺹ 96
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :4
ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﺎﻣﻮﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 113
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺛﻨﺎﺀ ﺍﷲ ﺍﻣﺮﺗﺴﺮﯼ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﺍﺩﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﻮﺗﮯ ﮐﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﻣﻨﺼﻮﺹ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺍﺧﺒﺎﺭِ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﻣﻀﺎﻥ 1388 ﮪ ﺑﺤﻮﺍﻟﮧ ﻣﻌﯿﻦ ﺍﻟﻔﻘﮧ ﺹ 95
ﻣﺤﺘﺮﻡ ! ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﺗﻮ ﻧﮧ ﺍﺱ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ، ﻧﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﻣﻨﺼﻮﺻﮧ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ، ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺣﺪ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺗﻌﺰﯾﺮ ﺭﮐﮫ ﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﺮ ﺍﭘﺮ ﺍﭨﮭﺎ ﻟﯿﺎ، ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﮨﻮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮐﭽﮫ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﺠﯿﮯ۔
ﺑﺲ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﺍﻭﺭ
ﺍﻧﺪﻫﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺜﺎﻟﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﻬﻨﯽ ﻫﻮﺗﻮ ﻭﻩ ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﻋﻮﺍﻡ
ﻭﺧﻮﺍﺹ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﻬﮧ ﻟﮯ ، ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻋﻠﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﻫﻮﺗﺎ ، ﻟﯿﮑﻦ ﺿﺪ ﻭﺗﻌﺼﺐ ﻭﺍﻧﺪﻫﯽ
ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭘﻬﯿﻼﺗﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﺩﻟﯿﻞ ﯾﮧ ﻫﻮﺗﯽ ﻫﮯ ﮐﮧ ﻓﻼﮞ ﺷﯿﺦ ﺻﺎﺣﺐ ﺳﮯ ﺳﻨﺎ ﻫﮯ
، ﺍﺏ ﺍﮔﺮﺍﺱ ﺟﺎﻫﻞ ﺷﯿﺦ ﮐﯽ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻇﺎﻫﺮﮐﺮﺑﻬﯽ ﺩﮮ ، ﭘﻬﺮ ﺑﻬﯽ ﯾﮧ ﺑﮯ ﻭﻗﻮﻑ ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﺟﺎﻫﻞ ﺷﯿﺦ
ﮐﯽ ﺩﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻬﻮﮌﺗﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺰﺑﺎﻥ ﺣﺎﻝ ﻭﻗﺎﻝ ﯾﮩﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﺧﺒﺮﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺑﮍﺍ ﭘﮑﺎ
ﻫﮯ ، ﺁﺧﺮ ﺍﯾﺴﯽ ﺿﺪ ﻭﺟﮩﺎﻟﺖ ﮐﺎ ﻋﻼﺝ ﮐﺲ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻫﮯ ؟؟
طالب دعا
Aaqibul islam
امام ابو حنیفہ کا فتویٰ ہے کہ جو شخص اپنی ماں وغیرہا کے ساتھ نکاح کر کے جماع
کرے اور یہ کہے کہ مجھے یہ پتہ تھا یہ میرے اوپر حرام ہے تو ایسے شخص پر کوئی حد نہیں لگے گی ۔۔دیکھئے فتاویٰ قاضی خان ،ج2ص407)دوسرا نسخہ جو فتاویٰ عالمگیری کے حاشیہ پر ہے ،ج3ص468))
ﺍﺱ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﮯ ﮐﺌﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﮨﯿﮟ۔
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :1
ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻧﮯ ﺯﺍﻧﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺟﻮ ﺣﺪ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺭﺟﻢ ( ﺳﻨﮕﺴﺎﺭ ) ﯾﺎ ﺟَﻠﺪ ( ﮐﻮﮌﮮ ) ﮨﮯ۔ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﺍﺑﺪﯾﮧ ( ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﺮﺍﻡ ) ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻭﻃﯽ ﮐﺮﮮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺭﺟﻢ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﺎ ﮐﻮﮌﮮ ﻣﺎﺭﮮ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺣﺪ ( ﺭﺟﻢ ﯾﺎ ﺟﻠﺪ ) ﻧﮩﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﻮ ﺍﮔﺮ آل وکٹورین ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﭘﺮ ﻻﺯﻡ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﺪ ﺁﺋﯽ ﮨﻮ۔ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﻗﺘﻞ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﮏ ﻭ ﻣﺬﮨﺐ ﮨﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﺎ ﻣﺎﻝ ﺿﺒﻂ ﮐﺮﻧﺎ ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺣﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﻢ ﮨﮯ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺣﺎﮐﻢ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺳﺨﺖ ﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﺰﺍ ﺩﮮ ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻘﺪﯾﺮ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﺍﻻ ﺗﺮٰﯼ ﺍﻥ ﺍﺑﺎ ﺣﻨﯿﻔۃ ﺍﻟﺰﻡ ﻋﻘﻮﺑۃ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎ ﯾﮑﻮﻥ ﻭﺍﻧﻤﺎ ﻟﻢ ﺛﺒﺖ ﻋﻘﻮﺑۃ ﮨﯽ ﺍﻟﺤﺪ ﻓﻌﺮﻑ ﺍﻧﮧ ﺯﻧﺎ ﻣﺤﺾ ﻋﻨﺪﮦ ﺍﻻ ﺍﻥ ﻓﯿﮧ ﺷﺒﮩۃ
ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﺰﺍ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ؟ ( ﺍﻟﺒﺘﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ) ﺣﺪ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﭘﺲ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺯﻧﺎ ﮨﯽ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺷﺒﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔
ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺣﺪ ﻣﻘﺮﺭ ﺭﺟﻢ ﯾﺎ ﺟﻠﺪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺳﺎﻗﻂ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﺮﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﺰﺍ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ۔
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :2
ﻃﺤﺎﻭﯼ ﺝ 2 ﺹ 73 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺳﻮﺗﯿﻠﯽ ﻣﺎﮞ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺣﻼﻝ ﺳﻤﺠﮭﺎ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺻﺮﻑ ﻋﻘﺪِ ﻧﮑﺎﺡ ﮨﯽ ﺳﮯ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﺷﺮﻁ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﺣﺮﺍﻡ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﻭ ﻭﻃﯽ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺣﺪ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺤﺮﻡ ﺳﮯ ﺑﻼ ﻧﮑﺎﺡ ﻭﻃﯽ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺣﺪ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ ﯾﮩﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺍﻭﺭ ﺳﻔﯿﺎﻥ ﺛﻮﺭﯼ ﮐﺎ ﻣﺬﮨﺐ ﮨﮯ۔
ﻣﺤﺘﺮﻡ ! ﺫﺭﺍ ﻏﻮﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﺌﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﯽ ﺗﯿﻦ ﺻﻮﺭﺗﯿﮟ ﮨﯿﮟ :
ﺍﻭﻝ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯿﺎ، ﺍﮔﺮ ﺣﻼﻝ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺋﺰ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﺳﺰﺍ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﺣﺮﺍﻡ ﻭ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺷﺮﻋﺎً ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﻣﻘﺮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﻗﺎﺿﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺳﺰﺍ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﺮ ﻟﮯ ﻭﮦ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺩﻭﻡ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻭﻃﯽ ﻭ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﺑﮭﯽ ﮐﺮ ﻟﯽ ﺗﻮ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍً ﺍﺱ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﯾﺎ ﻗﺎﺿﯽ ﺟﻮ ﺳﺰﺍ ﺩﮮ۔
ﺳﻮﻡ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺯﻧﺎ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮ ﮔﯽ۔
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :3
ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮨﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﺿﯽ ﺷﻮﮐﺎﻧﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻓﻌﻞ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺣﻼﻝ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺟﻮ ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﺍﺯﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﺳﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﻧﯿﻞ ﺍﻻﻭﻃﺎﺭ ﺝ 7 ﺹ 122
ﮔﻮﯾﺎ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺣﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﮩﻤﺎﻡ ﺍﻟﺤﻨﻔﯽ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺑﻄﻮﺭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻭ ﺗﻌﺰﯾﺮ ﺗﮭﯽ۔
ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻘﺪﯾﺮ ﺹ 148
ﺍﺱ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻗﺘﻞ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺣﺪ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺗﻌﺰﯾﺮ؟ ﺩﺭ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺝ 3 ﺹ 179 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﺳﮯ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍً ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﺝ 2 ﺹ 148 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ‘ ﺍﺳﮯ ﻋﺒﺮﺕ ﻧﺎﮎ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ، ﻃﺤﺎﻭﯼ ﺝ 2 ﺹ 97 ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺯﻧﺎ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﮯ :
ﻭﻟٰﮑﻦ ﯾﺠﺐ ﻓﯿﮧ ﺍﻟﺘﻌﺰﯾﺮ ﻭﺍﻟﻌﻘﻮﺑۃ ﺍﻟﺒﻠﯿﻐۃ
ﺍﺱ ﭘﺮ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍً ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﺰﺍ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ۔ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﮨﻤﺎﻡ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ : ﻣﺎﮞ ﺑﯿﭩﯽ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮐﺎﻓﺮ، ﻣﺮﺗﺪ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﺟﺐ ﺍﻟﻘﺘﻞ ﮨﮯ۔
ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻘﺪﯾﺮ ﺝ 5 ﺹ 42 ، ﻃﺤﺎﻭﯼ ﺝ 2 ﺹ 96
ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺒﺮ :4
ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﺎﻣﻮﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻮﺍﺏ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔
ﻋﺮﻑ ﺍﻟﺠﺎﺩﯼ ﺹ 113
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺛﻨﺎﺀ ﺍﷲ ﺍﻣﺮﺗﺴﺮﯼ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﺍﺩﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﻮﺗﮯ ﮐﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﻣﻨﺼﻮﺹ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺍﺧﺒﺎﺭِ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﻣﻀﺎﻥ 1388 ﮪ ﺑﺤﻮﺍﻟﮧ ﻣﻌﯿﻦ ﺍﻟﻔﻘﮧ ﺹ 95
ﻣﺤﺘﺮﻡ ! ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﺗﻮ ﻧﮧ ﺍﺱ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ، ﻧﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﻣﻨﺼﻮﺻﮧ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ، ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺣﺪ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺗﻌﺰﯾﺮ ﺭﮐﮫ ﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﺮ ﺍﭘﺮ ﺍﭨﮭﺎ ﻟﯿﺎ، ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﮨﻮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮐﭽﮫ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﺠﯿﮯ۔
ﺑﺲ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﺍﻭﺭ
ﺍﻧﺪﻫﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺜﺎﻟﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﻬﻨﯽ ﻫﻮﺗﻮ ﻭﻩ ﻓﺮﻗﮧ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﻫﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﻋﻮﺍﻡ
ﻭﺧﻮﺍﺹ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﻬﮧ ﻟﮯ ، ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻋﻠﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﻫﻮﺗﺎ ، ﻟﯿﮑﻦ ﺿﺪ ﻭﺗﻌﺼﺐ ﻭﺍﻧﺪﻫﯽ
ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭘﻬﯿﻼﺗﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﺩﻟﯿﻞ ﯾﮧ ﻫﻮﺗﯽ ﻫﮯ ﮐﮧ ﻓﻼﮞ ﺷﯿﺦ ﺻﺎﺣﺐ ﺳﮯ ﺳﻨﺎ ﻫﮯ
، ﺍﺏ ﺍﮔﺮﺍﺱ ﺟﺎﻫﻞ ﺷﯿﺦ ﮐﯽ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻇﺎﻫﺮﮐﺮﺑﻬﯽ ﺩﮮ ، ﭘﻬﺮ ﺑﻬﯽ ﯾﮧ ﺑﮯ ﻭﻗﻮﻑ ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﺟﺎﻫﻞ ﺷﯿﺦ
ﮐﯽ ﺩﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻬﻮﮌﺗﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺰﺑﺎﻥ ﺣﺎﻝ ﻭﻗﺎﻝ ﯾﮩﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﺧﺒﺮﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺑﮍﺍ ﭘﮑﺎ
ﻫﮯ ، ﺁﺧﺮ ﺍﯾﺴﯽ ﺿﺪ ﻭﺟﮩﺎﻟﺖ ﮐﺎ ﻋﻼﺝ ﮐﺲ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻫﮯ ؟؟
طالب دعا
Aaqibul islam
ماشاءاللہ۔بہت زبردست اور منہ توڑ جواب دیا ہے۔
ReplyDeleteاللہ تعالٰی آپ کے علم و عمل میں برکت دے۔آمین
جزاکم اللہ خیرا
آمین
ReplyDeleteواحسن جزاء
السلامُ علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
ReplyDeleteﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺛﻨﺎﺀ ﺍﷲ ﺍﻣﺮﺗﺴﺮﯼ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﺍﺩﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﻮﺗﮯ ﮐﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﻣﻨﺼﻮﺹ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺍﺧﺒﺎﺭِ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﻣﻀﺎﻥ 1388 ﮪ ﺑﺤﻮﺍﻟﮧ ﻣﻌﯿﻦ ﺍﻟﻔﻘﮧ ﺹ 95
محترم اسکا اسکین پیج درکار ہے براہ کرم عنایت فرمائیں
جزاکم اللہ خیرا و احسن الجزاء