Friday, 28 February 2020

حاجی امداد اللّه پر اعتراض ک جواب

Naami Ghairmuqalid ka operation
Jhoot se parda utha
ﺣﺎﺟﻰ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺡ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻛﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺁﮔﮯ ﺧﻮﺩ ﺑﻴﺎﻥ ﻛﺮﺗﺎ ﻫﻴﮟ ﺑﺎﻳﮟ ﺍﻟﻔﺎﻅ " ﻳﻌﻨﻰ ﺍﺱ ﻛﻮ ﺧﺪﺍ ﻛﻴﺴﺎﺗﮫ ﺗﻌﻠﻖ ﺧﺎﺹ ﻫﻮﺟﺎﺗﺎ ﻫﮯ ﻛﻪ ﻭﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﻰ ﺁﻧﻜﮫ ﺳﮯ ﺩﻳﻜﻬﺘﺎ ﻫﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺪﺍ ﻫﻰ ﻛﮯ ﻛﺎﻥ ﺳﮯ ﺳﻨﺘﺎ ﻫﮯ "...
ﺗﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻫﻮﺍ ﻛﻪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺣﺎﺟﻰ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺡ ﻛﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﺮﺍﺩ ﻫﮯ
ﺍﮔﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻛﻴﺎ ﺟﺎﮰ ﻛﻪ ﻳﻬﺎﮞ ﺗﻮ ﺫﺍﺕ ‏( ﺍﻟﻠﻪ ‏) ﻛﺎ ﺫﻛﺮ ﻫﮯ ﻧﻪ ﻛﻪ ﺍﻭﺻﺎﻑ ‏( ﺗﻌﻠﻖ ‏) ﻛﺎ
ﺗﻮ ﺟﻮﺍﺏ ﻳﻪ ﻫﮯ ﻛﻪ ﺑﻌﺾ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺫﻛﺮ ﺫﺍﺕ ﻛﺎ ﻫﻮﺗﺎ ﻫﮯ ﻟﻴﻜﻦ ﻣﺮﺍﺩ ﺍﺳﻜﻰ ﺍﻭﺻﺎﻑ ﻫﻮﺗﺎ ﻫﮯ ﻣﺜﻼ
ﻗﺮﺍﻥ ﻛﺮﻳﻢ ﻣﻴﮟ ﻫﮯ ﻭﺟﺎﻫﺪﻭﺍ ﻓﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﺣﻖ ﺟﻬﺎﺩﻩ ﺗﻮ ﻳﻬﺎﮞ " ﻓﻰ ﺍﻟﻠﻪ " ﻛﺎ ﻛﻴﺎ ﻳﻪ ﻣﺮﺍﺩ ﻫﻮﮔﺎ ﻛﻪ ﺍﻟﻠﻪ ﻛﮯ ﺫﺍﺕ ﻫﻰ ﻣﻴﮟ ﺟﻬﺎﺩ ﻛﺮﻭ ﺍﻟﻌﻴﺎﺫﺑﺎﻟﻠﻪ ﻧﻬﻰ ﺍﮔﺮﭼﻪ ﻳﻬﺎﮞ ﺫﻛﺮ ﺫﺍﺕ ‏( ﺍﻟﻠﻪ ‏) ﻛﺎ ﻫﮯ ﻟﻴﻜﻦ ﻣﺮﺍﺩ ﺍﻭﺻﺎﻑ ‏( ﺳﺒﻴﻞ ﻳﺎ ﺭﺿﺎ ‏) ﻫﮯ ﻳﻌﻨﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻛﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﻴﮟ
ﺍﺳﻰ ﻃﺮﺡ ﺑﺨﺎﺭﻱ ﺷﺮﻳﻒ ﻛﺘﺎﺏ ﺍﻟﺮﻗﺎﻕ ﻣﻴﮟ ﺣﺪﻳﺚ ﻫﮯ ﻛﻪ ﻛﻨﺖ ﺳﻤﻌﻪ ﺍﻟﺬﻱ .... ﻭ ﺑﺼﺮﻩ ﺍﻟﺬﻯ ﻳﺒﺼﺮ ... ﺍﻟﺦ ﺗﻮ ﻛﻴﺎ ﻳﻪ ﻣﻌﻨﻰ ﻫﻮﮔﺎ ﻛﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﻫﻰ ﻣﻴﮟ ﺍﻟﻠﻪ ﺳﮯ ﺁﻧﻜﮫ ﻭﻛﺎﻥ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﺎ ﻫﮯ ﺍﻟﻌﻴﺎﺫﺑﺎﻟﻠﻪ . ﻧﻪ ﺟﻰ ﺍﮔﺮﭼﻰ ﻳﻬﺎﮞ ﺫﻛﺮ ﺫﺍﺕ ﻛﺎ ﻫﮯ ﻟﻴﻜﻦ ﺍﻭﺻﺎﻑ ﻣﺮﺍﺩ ﻟﻴﺎ ﺟﺎﺋﻴﮕﺎ ﻛﻪ ﺍﻟﻠﻪ ﻛﻰ ﻣﻨﺸﺎﺀ ﻣﻴﮟ ﻭﻩ ﺁﻧﻜﮫ ﻭ ﻛﺎﻥ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻫﻮﮔﺎ
ﺍﺳﻰ ﻃﺮﺡ ﻳﻬﺎﮞ ﺣﺎﺟﻰ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺡ ﻛﻰ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻣﻴﮟ ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺫﺍﺕ ﺫﻛﺮ ﻫﮯ ‏( ﻳﻌﻨﻰ ﻣﺬﻛﻮﺭ / ﺍﻟﻠﻪ ‏) ﻟﻴﻜﻦ ﻣﺮﺍﺩ ﺍﺱ ﺳﮯ ‏( ﺧﻮﺩ ﺣﺎﺟﻰ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺑﻬﻰ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﻭﺻﻒ ﻟﻲ ﻫﮯ ‏) ﻭﺻﻒ ﻫﻮﮔﺎ ﻛﻪ ﺍﻟﻠﻪ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺑﻦ ﺟﺎﮰ ﻳﺎ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺍﻻ ﺑﻦ ﺟﺎﮰ ﻧﻪ ﻛﻪ ﺫﺍﺕ ﻫﻰ ﺑﻌﻴﻨﻪ ﺑﻦ ﺟﺎﮰ
ﻓﻠﻬﺬﺍ ﻏﻴﺮﻣﻘﻠﺪﻳﻦ ﻏﻴﺮﻣﻨﺼﻔﻴﻦ ﺷﺘﺮﻣﺮﻍ ﻛﻯﻄﺮﺡ ﺁﻧﻜﻬﻴﮟ ﺑﻨﺪ ﻛﺮﻧﮯ ﻛﻰ ﺑﺠﺎﮰ ﺷﺮﻳﻌﺖ ﻛﮯ ﺭﻣﻮﺯ ﭘﻬﭽﺎﻧﮯ .
ﺍﯾﮏ ﺟﺎﮨﻞ ﺍﻭﺭ ﺟﺪﯾﺪ ﻓﺮﻗﮧ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺟﻮ ﮐﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﯽ ﮐﺘﺐ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﺗﺼﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﭘﮭﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺘﻮﯼٰ ﻟﮕﺎ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﻓﺮﻗﮧ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻟﻢ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ” ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﻻﯾﺠﺘﮩﺪ ﻭﻻﯾﻘﻠﺪ ‏) ﮐﺎ ﻣﺰﺍﺝ ﮐﭽﮫ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻋﺎﻡ ﻭ ﻋﻈﻮﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﺮﻏﻮﺏ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻋﻠﻤﯽ ﺍﻭﺭ ﮔﮩﺮﯼ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﺴﺎ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ “ ۔ ‏( ﻗﺎﻓﻠﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺻﻔﺤﮧ ۸۰ ‏)
ﯾﮩﺎﮞ ﭘﺮ ﻧﺎ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺗﻨﯽ ﮔﮩﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﮨﻢ ﺗﮭﻮﮌﺍﺁﺳﺎﻥ ﮐﺮﮐﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯﮨﯿﮟ ؛
ﻣﺤﺘﺎﺟﯽ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺿﺮﻭﺕ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﺎﻡ ﺁﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﯾﺎﺩ ﮐﺮﮐﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﮐﺮ ﮨﯽ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﻣﺮﺩﮦ ﮨﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮐﭽﮫ ﻧﮧ ﮐﭽﮫ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮨﯽ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ، ﮐﺘﻨﮯ ﻟﻮﮒ ﻣﯿﺖ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﮔﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮﺍﺏ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﮮ ﮔﺎ ﭘﺮ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﺟﻮ ﻭﮦ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ
ﯾﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺟﺐ ﺣﺎﻟﺖِ ﻏﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪﮮ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﮑﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﻭﺭﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﻈﺮﯾﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﻠﮑﻞ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻣﺠﺪﺩ ﻧﻮﺍﺏ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﻭﭨﯿﻦ ﺑﻨﺎ ﺭﮐﮭﯽ ﺗﮭﯽ۔
ﺍﻭﺭ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺟﻮ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺑﮍﮮ ﮨﯿﮟ ﺫﺭﮦ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮐﮭﻞ ﮐﺮ ﺷﻮﮐﺎﻧﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻦ ﻗﯿﻢؒ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻃﻠﺐ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺑﮭﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﭘﯿﺶ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻣﺎﻧﮕﺘﺎ ﮨﻮﮞ ‏( ﻣﻌﺎﺫ ﺍﻟﻠﮧ ‏) ‏( ﮨﺪﯾﺔ ﺍﻟﻤﮩﺪﯼ ﺟﻠﺪ 1 ﺻﻔﮧ 23 ‏)
ﻧﺒﯽ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺎﻧﮕﺎ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﻓﯿﺾ ﺗﯿﺮﺍ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺧﺎﺹ ﺍﻭﺭ ﻋﺎﻡ ﭘﺮ ﮨﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﭼﺎﺩﺭ ﻋﻄﺎ ﯾﺎ ﻧﺒﯽ ؑ ‏( ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺫﻭﻕ ﺗﺼﻮﻑ ﺻﻔﮧ 945 ‏)
ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﮨﯿﮟ ﺍﺳﻼﻑ ﺳﮯﺍﯾﺴﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺷﮩﺎﺩﺗﯿﮟ ﻣﻞ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﯾﮩﺎﮞ ﺩﯾﮑﮭﺌﮯ ﺍﺳﻼﻑ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﺨﯿﺮؒ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﻗﺒﺮ ﭘﺮ ﺟﺎ ﮐﺮ ﺳﻼﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺁﺝ ﺁﭖ ﮐﺎ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﮩﯿﮟ ﺳﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧﷺ ﺭﻭﭨﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺐ ﺁﻧﮑﮫ ﮐﮭﻠﺘﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺳﯿﺪﮬﯽ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺭﻭﭨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ‏( ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﺪﯾﻨﺔ ﺍﻟﺪﻣﺸﻖ ‏)
ﺣﺎﺟﯽ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﮩﺎﺟﺮ ﻣﮑﯽؒ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻋﻠﻤﯽ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻣﺨﻠﻮﻕ ﻏﺎﺋﺐ ﮐﻮ ﭘﮑﺎﺭﻧﺎ ﺍﮔﺮ ﻣﺤﺾ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﺍﻭﺭ ﺷﻮﻕ ﻭﺻﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﻓﺮﺍﻕ ﮐﮯ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻟﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯽ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﮔﻨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ۔
‏( ﮐﻠﯿﺎﺕ ﺍﻣﺪﺍﺩﯾﮧ ﺹ 83 ‏)
ﺟﯿﺴﺎ ﺍﺑﻦ ﺗﯿﻤﯿﮧؒ ﮐﮯ ﻣﺮﯾﺪ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ، ﺟﯿﺴﺎ ﺍﺱ ﻣﺮﯾﺪ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ۔
ﺍﺏ ﯾﮩﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﻏﯿﺐ ﺳﮯ ﺁﻭﺍﺯ ﺍﮔﯽ ﺟﺴﮯ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺑﺮﯼ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺪﺍ ﺗﻌﺎﻟٰﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ
ﮨﻤﺎﺭﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﺧﻞ ﻧﮩﯿﮟ

No comments:

Post a Comment