ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ! ﻓﺮﻗﮧ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ
ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﭘﺮ ﭼﻨﺪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺫﯾﻞ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ :
* ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ *
ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻟﯽ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﻮ ﺑﮭﯽ ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﺩﯾﻨﺎ ﭘﮍﯾﮕﺎ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻮ ﺯﻧﺎ ﻧﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ، ﻧﮧ ﮐﭽﮫ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﻮﮔﺎ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﮔﺮ ﭘﯿﭧ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﺎ ﻧﺴﺐ ﺑﮭﯽ ﭨﮭﯿﮏ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﺴﺐ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺩﮬﺒﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﻮ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮐﮩﻨﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﺮﯼ ﻋﻮﺭﺕ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺏ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺍﻟﮓ ﺭﮨﮯ ﺍﺏ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ . ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻋﺪﺕ ﺑﯿﭩﮭﻨﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ . ﺍﺏ ﺑﻐﯿﺮ ﻋﺪﺕ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺌﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﯿﺎﮞ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺭﮨﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺎﮞ ﮐﺎ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﺪﺕ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺁﮔﮯ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ !
( ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ : ﺹ ۲۰۸ : ﻁ ﺩﺍﺭﺍﻻﺷﺎﻋﺖ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﮐﻮﻟﮑﺎﺗﺎ : ﭼﻮﺗﮭﺎ ﺣﺼﮧ ، ﻣﮩﺮ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ، ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻧﻤﺒﺮ ١۶ )
ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :
١ ) ﺯﻧﺎ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔
٢ ) ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ؟
٣ ) ﺑﭽﮧ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﺎ۔
۴ ) ﻋﺪﺕ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ؟
* ﺟﻮﺍﺏ *
ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ! ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ ﮐﺎ ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﺎﻃﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﺞ ﻓﮩﻤﯽ ﮐﺎ ﺷﺎﮨﮑﺎﺭ ﮨﮯ؛ ﺁﺋﯿﮯ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﮐﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﮐﺎ ﺟﺎﺋﺰﮦ ﻟﯿﮟ۔
* ﭘﮩﻼ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ ﮨﮯ :*
ﺍﮔﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮨﻮﺍ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﮭﻮﻝ ﮐﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ۔۔۔ ﺗﻮ ﺯﻧﺎ ﻧﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺑﭽﮧ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﻧﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﺣﺪ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﭘﺮ ﺣﺪﯾﺚ ﮨﮯ
ﻗَﺎﻝَ ﺭَﺳُﻮﻝُ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﺻَﻠَّﻰ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻭَﺳَﻠَّﻢَ : ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﺗَﺠَﺎﻭَﺯَ ﻋَﻦْ ﺃُﻣَّﺘِﻲ ﺍﻟْﺨَﻄَﺄَ ﻭَﺍﻟﻨِّﺴْﻴَﺎﻥَ ﻭَﻣَﺎ ﺍﺳْﺘُﻜْﺮِﻫُﻮﺍ ﻋَﻠَﻴْﻪِ .
” ﯾﻌﻨﯽ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺑﻼﺷﺒﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻣﺖ ﺳﮯ ﺑﮭﻮﻝ ﭼﻮﮎ، ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﮐﺎﻡ ﭘﮧ ﺗﻢ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺌﮯ ﺟﺎﻭٔ ﻣﻌﺎﻑ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ” ( ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ )
ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﺳﮯ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺣﺪﯾﺚ ﻻﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺯﻧﺎ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ، ﮔﻨﺎﮦ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﺪ ﻟﮕﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﮧ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮐﮩﻼﺋﮯ ﮔﺎ۔ ( ﺻﺮﻑ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﺖ ﯾﺎ ﻣﺮﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﮮ، ﺍﭘﻨﺎ ﻗﯿﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻓﺮﻗﮧ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺩﻋﻮﯼٰ ﺻﺮﻑ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺻﺤﯿﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﮨﮯ، ﻗﯿﺎﺱ ﺍﻥ ﮐﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﺎﺭ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮨﮯ۔ )
* ﺩﻭﺳﺮﺍ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﺟﺐ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺏ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ۔۔۔ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﮔﺮ ﺍﺏ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﻮﮔﺎ ﺯﻧﺎ ﮐﮩﻼﺋﮯ ﮔﺎ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮﮔﯽ ﺑﭽﮧ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﻮ ﮔﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮭﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﺍﻧﺴﺘﮧ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮨﻮﮔﺎ۔
* ﺗﯿﺴﺮﺍ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﺩﯾﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ۔۔۔
ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺑﯿﻮﯼ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﻐﯿﺮ ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﮐﮯ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺑﻄﻮﺭ ﺟﺮﻣﺎﻧﮧ ﮨﮯ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻗﺘﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻗﺼﺎﺹ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺖ ﮨﮯ۔
* ﭼﻮﺗﮭﺎ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﻋﺪﺕ ﺑﯿﭩﮭﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ۔۔۔
ﺗﺎﮐﮧ ﺑﭽﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﺗﻌﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﮔﮉ ﻣﮉ ﻧﮧ ﮨﻮ۔ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﻃﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﻧﮯ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﻤﻞ ﭨﮭﮩﺮﺍ ﺗﻮ ﺑﭽﮯ ﮐﯽ ﻭﻟﺪﯾﺖ ﮐﺎ ﺗﻌﯿﻦ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﮔﺎ؟
* ﭘﺎﻧﭽﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ؟
ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﺎﻣﻤﮑﻨﺎﺕ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﯼ ﭘﮍﯼ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﮨﺮ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﺷﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻃﺒﻘﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﺴﺎ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﻞ ﮨﻮﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔ ﺗﺎﮐﮧ ﻣﻔﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﺿﯽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻓﺘﻮﯼ ﯾﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺩﮮ ﺳﮑﯿﮟ۔
* ﭼﮭﭩﺎ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﺎﻥ ﺑﻮﺟﮫ ﮐﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﮧ ﺩﮮ ﮐﮧ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ؟
ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﻗﻌﺎﺗﯽ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﯿﮕﺎ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻗﻌﺎﺗﯽ ﺷﮩﺎﺩﺗﯿﮟ ﺍﺳﮑﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﯿﮕﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﺪ ﺯﻧﺎ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﯿﮕﯽ۔
ﻭﺍﻗﻌﺎﺗﯽ ﺷﮩﺎﺩﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺭﺍﺕ ﮐﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﮮ ﮐﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﻨﺎ ﺍﺱ ﻣﺮﺩ ﮐﺎ ﺳﺎﺑﻘﮧ ﺭﯾﮑﺎﺭﮈ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﻗﺎﺿﯽ ﯾﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ۔
* ﺳﺎﺗﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﭘﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻼ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﻣﺮﺩ ﻧﮩﯿﮟ؟
ﺍﮔﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﺟﺐ ﺩﺧﻮﻝ ﮨﻮ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺬﻭﺭ ﮨﮯ ﺩﺧﻮﻝ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﯽ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ۔
ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮦ ﭼﻼﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﯽ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺯﺍﻧﯿﮧ ﮨﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﻋﻠﻢ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﺳﮑﮯ ﻗﻮﻝ ﭘﺮ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﮨﮯ۔
* ﺁﭨﮭﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ *
ﮐﯿﺎ ﻏﯿﺮ ﺍﻣﮑﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﻭﻗﻮﻋﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﭘﺮ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﭼﺎﮨﺌﯿﮟ؟
ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﺍ ﯾﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﻟﻮﮒ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﯾﺐ ﻗﺮﯾﺐ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﯾﺎ ﻓﻠﯿﭧ ﯾﺎ ﺟﮭﮕﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﻮﮞ ﯾﺎ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﯿﻨﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮐﺮﻭﮌﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﻞ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﻮﺍﺳﻄﮧ ﻣﺠﺘﮭﺪﯾﻦ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﺟﺴﮑﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﻔﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﺿﯽ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﯽ ﺻﻮﺍﺑﺪﯾﺪ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌﺍ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ۔
* ﻧﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺟﺮﺍﺋﻢ ﮐﯽ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﺍﻓﺰﺍﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ؟
ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻣﻔﺘﯽ ﻭ ﻗﺎﺿﯿﺎﻥ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﻓﺘﻮﯼ ﺩﯾﺘﮯ ﻭﻗﺖ ﯾﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺳﺰﺍ ﻭ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻟﻨﮯ ﯾﺎ ﻏﯿﺒﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯﻭﺿﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﭨﻮﭨﺘﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﮭﻮﭦ ﯾﺎ ﻏﯿﺒﺖ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯼ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻧﻮﺍﻗﺾ ﻭﺿﻮ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﻧﮑﯽ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﮐﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ۔
* ﺩﺳﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؟ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ؟
ﻋﺎﻣﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﻼﻭﺟﮧ ﻏﯿﺮ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﭘﻮﭼﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﻨﺎﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﮨﺮ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﻭﺟﺮﻡ ﮐﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﻮﻋﯿﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺩﺱ ﺑﯿﺲ ﺷﻘﯿﮟ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺰﺍ ﻭﮦ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺗﻨﯽ ﺳﺰﺍ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﮨﺮ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﮨﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺟﺞ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﺳﮑﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﺟﮕﮧ ﮐﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﯾﮑﺴﺎﻧﯿﺖ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﺟﺞ ﮐﯽ ﺻﻮﺍﺑﺪﯾﺪ ﭘﺮ ﻧﮧ ﺭﮐﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﻭﺭﻧﮧ ﻧﺮﻡ ﺩﻝ ﺟﺞ ﺍﻭﺭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﺨﺖ ﺩﻝ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ۔ ﻓﻘﮧ ﺑﮭﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮐﻮ ﮐﻦ ﺷﺮﻋﯽ ﺍﺻﻮﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﭼﻼﺋﯿﮟ۔
ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺎﮎ ﺻﺤﯿﺢ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻧﺼﯿﺐ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔ ﺁﻣﯿﻦ۔
* ﺧﺎﮎ ﭘﺎﺋﮯ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺟﻤﺎﻋﺖ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ :*
ﻃﺎﻟﺐ ﺩﻋﺎ
Aaqibul islam
ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﻢ
ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﭘﺮ ﭼﻨﺪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺫﯾﻞ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ :
* ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ *
ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻟﯽ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﻮ ﺑﮭﯽ ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﺩﯾﻨﺎ ﭘﮍﯾﮕﺎ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻮ ﺯﻧﺎ ﻧﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ، ﻧﮧ ﮐﭽﮫ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﻮﮔﺎ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﮔﺮ ﭘﯿﭧ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﺎ ﻧﺴﺐ ﺑﮭﯽ ﭨﮭﯿﮏ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﺴﺐ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺩﮬﺒﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﻮ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮐﮩﻨﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﺮﯼ ﻋﻮﺭﺕ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺏ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺍﻟﮓ ﺭﮨﮯ ﺍﺏ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ . ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻋﺪﺕ ﺑﯿﭩﮭﻨﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ . ﺍﺏ ﺑﻐﯿﺮ ﻋﺪﺕ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺌﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﯿﺎﮞ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺭﮨﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺎﮞ ﮐﺎ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﺪﺕ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺁﮔﮯ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ !
( ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ : ﺹ ۲۰۸ : ﻁ ﺩﺍﺭﺍﻻﺷﺎﻋﺖ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﮐﻮﻟﮑﺎﺗﺎ : ﭼﻮﺗﮭﺎ ﺣﺼﮧ ، ﻣﮩﺮ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ، ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻧﻤﺒﺮ ١۶ )
ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :
١ ) ﺯﻧﺎ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔
٢ ) ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ؟
٣ ) ﺑﭽﮧ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﺎ۔
۴ ) ﻋﺪﺕ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ؟
* ﺟﻮﺍﺏ *
ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ! ﺑﮩﺸﺘﯽ ﺯﯾﻮﺭ ﮐﺎ ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﺎﻃﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﺞ ﻓﮩﻤﯽ ﮐﺎ ﺷﺎﮨﮑﺎﺭ ﮨﮯ؛ ﺁﺋﯿﮯ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﮐﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﮐﺎ ﺟﺎﺋﺰﮦ ﻟﯿﮟ۔
* ﭘﮩﻼ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ ﮨﮯ :*
ﺍﮔﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮨﻮﺍ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﮭﻮﻝ ﮐﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ۔۔۔ ﺗﻮ ﺯﻧﺎ ﻧﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺑﭽﮧ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﻧﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﺣﺪ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﭘﺮ ﺣﺪﯾﺚ ﮨﮯ
ﻗَﺎﻝَ ﺭَﺳُﻮﻝُ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﺻَﻠَّﻰ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻭَﺳَﻠَّﻢَ : ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﺗَﺠَﺎﻭَﺯَ ﻋَﻦْ ﺃُﻣَّﺘِﻲ ﺍﻟْﺨَﻄَﺄَ ﻭَﺍﻟﻨِّﺴْﻴَﺎﻥَ ﻭَﻣَﺎ ﺍﺳْﺘُﻜْﺮِﻫُﻮﺍ ﻋَﻠَﻴْﻪِ .
” ﯾﻌﻨﯽ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺑﻼﺷﺒﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻣﺖ ﺳﮯ ﺑﮭﻮﻝ ﭼﻮﮎ، ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﮐﺎﻡ ﭘﮧ ﺗﻢ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺌﮯ ﺟﺎﻭٔ ﻣﻌﺎﻑ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ” ( ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ )
ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﺳﮯ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺣﺪﯾﺚ ﻻﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺯﻧﺎ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﮯ، ﮔﻨﺎﮦ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﺪ ﻟﮕﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﮧ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮐﮩﻼﺋﮯ ﮔﺎ۔ ( ﺻﺮﻑ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﺖ ﯾﺎ ﻣﺮﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﮮ، ﺍﭘﻨﺎ ﻗﯿﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻓﺮﻗﮧ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺩﻋﻮﯼٰ ﺻﺮﻑ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺻﺤﯿﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﮨﮯ، ﻗﯿﺎﺱ ﺍﻥ ﮐﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﺎﺭ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮨﮯ۔ )
* ﺩﻭﺳﺮﺍ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﺟﺐ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺏ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ۔۔۔ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﮔﺮ ﺍﺏ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﻮﮔﺎ ﺯﻧﺎ ﮐﮩﻼﺋﮯ ﮔﺎ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮﮔﯽ ﺑﭽﮧ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﻮ ﮔﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮭﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﺍﻧﺴﺘﮧ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮨﻮﮔﺎ۔
* ﺗﯿﺴﺮﺍ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﺩﯾﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ۔۔۔
ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺑﯿﻮﯼ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﻐﯿﺮ ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﮐﮯ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻣﮩﺮ ﻣﺜﻞ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺑﻄﻮﺭ ﺟﺮﻣﺎﻧﮧ ﮨﮯ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻗﺘﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻗﺼﺎﺹ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺖ ﮨﮯ۔
* ﭼﻮﺗﮭﺎ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﻋﺪﺕ ﺑﯿﭩﮭﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ۔۔۔
ﺗﺎﮐﮧ ﺑﭽﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﺗﻌﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﮔﮉ ﻣﮉ ﻧﮧ ﮨﻮ۔ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﻃﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﻧﮯ ﻣﺒﺎﺷﺮﺕ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﻤﻞ ﭨﮭﮩﺮﺍ ﺗﻮ ﺑﭽﮯ ﮐﯽ ﻭﻟﺪﯾﺖ ﮐﺎ ﺗﻌﯿﻦ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﮔﺎ؟
* ﭘﺎﻧﭽﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ؟
ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﺎﻣﻤﮑﻨﺎﺕ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﯼ ﭘﮍﯼ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﮨﺮ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﺷﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻃﺒﻘﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﺴﺎ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﻞ ﮨﻮﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔ ﺗﺎﮐﮧ ﻣﻔﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﺿﯽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻓﺘﻮﯼ ﯾﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺩﮮ ﺳﮑﯿﮟ۔
* ﭼﮭﭩﺎ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﺎﻥ ﺑﻮﺟﮫ ﮐﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﮧ ﺩﮮ ﮐﮧ ﻏﻠﻄﯽ ﺳﮯ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ؟
ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﻗﻌﺎﺗﯽ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﯿﮕﺎ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻗﻌﺎﺗﯽ ﺷﮩﺎﺩﺗﯿﮟ ﺍﺳﮑﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﯿﮕﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﺪ ﺯﻧﺎ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﯿﮕﯽ۔
ﻭﺍﻗﻌﺎﺗﯽ ﺷﮩﺎﺩﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺭﺍﺕ ﮐﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﮮ ﮐﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﻨﺎ ﺍﺱ ﻣﺮﺩ ﮐﺎ ﺳﺎﺑﻘﮧ ﺭﯾﮑﺎﺭﮈ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﻗﺎﺿﯽ ﯾﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ۔
* ﺳﺎﺗﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﭘﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻼ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﻣﺮﺩ ﻧﮩﯿﮟ؟
ﺍﮔﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﺟﺐ ﺩﺧﻮﻝ ﮨﻮ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺬﻭﺭ ﮨﮯ ﺩﺧﻮﻝ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﯽ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ۔
ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮦ ﭼﻼﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﯽ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺯﺍﻧﯿﮧ ﮨﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﻋﻠﻢ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﺳﮑﮯ ﻗﻮﻝ ﭘﺮ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﮨﮯ۔
* ﺁﭨﮭﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ *
ﮐﯿﺎ ﻏﯿﺮ ﺍﻣﮑﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﻭﻗﻮﻋﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﭘﺮ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﭼﺎﮨﺌﯿﮟ؟
ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﺍ ﯾﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﻟﻮﮒ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﯾﺐ ﻗﺮﯾﺐ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﯾﺎ ﻓﻠﯿﭧ ﯾﺎ ﺟﮭﮕﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﻮﮞ ﯾﺎ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﯿﻨﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮐﺮﻭﮌﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﻞ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﻮﺍﺳﻄﮧ ﻣﺠﺘﮭﺪﯾﻦ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﺟﺴﮑﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﻔﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﺿﯽ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﯽ ﺻﻮﺍﺑﺪﯾﺪ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌﺍ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ۔
* ﻧﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺟﺮﺍﺋﻢ ﮐﯽ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﺍﻓﺰﺍﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ؟
ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻣﻔﺘﯽ ﻭ ﻗﺎﺿﯿﺎﻥ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﻓﺘﻮﯼ ﺩﯾﺘﮯ ﻭﻗﺖ ﯾﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺳﺰﺍ ﻭ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻟﻨﮯ ﯾﺎ ﻏﯿﺒﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯﻭﺿﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﭨﻮﭨﺘﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﮭﻮﭦ ﯾﺎ ﻏﯿﺒﺖ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯼ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻧﻮﺍﻗﺾ ﻭﺿﻮ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﻧﮑﯽ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﮐﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ۔
* ﺩﺳﻮﺍﮞ ﭘﻮﺍﺋﻨﭧ :*
ﮐﯿﺎ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؟ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ؟
ﻋﺎﻣﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﻼﻭﺟﮧ ﻏﯿﺮ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﭘﻮﭼﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﻨﺎﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﮨﺮ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﻭﺟﺮﻡ ﮐﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﻮﻋﯿﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺩﺱ ﺑﯿﺲ ﺷﻘﯿﮟ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺰﺍ ﻭﮦ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺗﻨﯽ ﺳﺰﺍ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﮨﺮ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﮨﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺟﺞ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﺳﮑﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﺟﮕﮧ ﮐﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﯾﮑﺴﺎﻧﯿﺖ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﺟﺞ ﮐﯽ ﺻﻮﺍﺑﺪﯾﺪ ﭘﺮ ﻧﮧ ﺭﮐﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﻭﺭﻧﮧ ﻧﺮﻡ ﺩﻝ ﺟﺞ ﺍﻭﺭ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﺨﺖ ﺩﻝ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ۔ ﻓﻘﮧ ﺑﮭﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮐﻮ ﮐﻦ ﺷﺮﻋﯽ ﺍﺻﻮﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﭼﻼﺋﯿﮟ۔
ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺎﮎ ﺻﺤﯿﺢ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻧﺼﯿﺐ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔ ﺁﻣﯿﻦ۔
* ﺧﺎﮎ ﭘﺎﺋﮯ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺟﻤﺎﻋﺖ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ :*
ﻃﺎﻟﺐ ﺩﻋﺎ
Aaqibul islam
ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﻢ
No comments:
Post a Comment