ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ
آل وکٹورین ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﺎﻗﺺ ﺍﻟﻔﮩﻤﯽ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﮐﯽ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﯽ ﯾﮧ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺑﻔﻀﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ ﺟﻮ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﯾﺎ ﺧﺼﻮﺻﺎً ﭘﯿﺶ ﺁﺗﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﺁ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﮐﮯ ﻗﺎﺿﯽ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﮦ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻧﺎﺩﺭ ﺳﮯ ﻧﺎﺩﺭ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﻭ ﻣﻘﺪﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺣﻞ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮ ﺳﮑﯿﮟ۔ ﺩﻧﯿﺎﺋﮯ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﻋﺎﻗﻞ ﺑﺎﻟﻎ ﺁﺑﺎﺩ ﮨﯿﮟ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﺎﮔﻞ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﮯ ﺑﮭﯽ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﺌﯽ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﺘﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺑﺎﻻ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﮍﯼ ﮨﮯ۔
ﮨﺎﺗﮫ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﺮ ﺍﮔﺮ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﯾﺎ ﺷﺮﺍﺏ ﯾﺎ ﺧﻮﻥ ﻟﮓ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﮨﯽ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺑﭽﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﮔﻠﻮﮞ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﯽ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﯽ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺱ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮩﺎﮞ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﺩﮬﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﺳﮯ ﭼﺎﭦ ﻟﯿﮟ، ﺍﻟﻌﯿﺎﺫ ﺑﺎﷲ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﭨﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﮨﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺷﺮﺑﺖ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺍﺷﯿﺎﺀ ﻣﯿﮟ ﮈﺑﻮ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﻮﻋﯿﺖ ﮐﺎ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﺩﺍﺋﺮ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﭘﭽﺎﺱ ﺭﻭﭘﮯ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺮ ﻣﭩﮑﮯ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻻ ﺗﮭﺎ، ﻓﻼﮞ ﭘﺎﮔﻞ ﻧﮯ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﺳﮯ ﻟﺒﺮﯾﺰ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﻮ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﭼﮭﯽ ﻃﺮﺡ ﭼﺎﭨﺎ ﭘﮭﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﮈﺑﻮ ﺩﯼ ﺟﺲ ﺳﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﮐﺎﺭ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﻟﮩٰﺬﺍ ﻣﺠﮭﮯ ﭘﺎﮔﻞ ﮐﮯ ﻣﺎﻝ ﺳﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻻﺋﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺟﺲ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﮐﺎ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺑﺎﻻ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﭘﮍﮬﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ ﻭﮦ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺟﺐ ﻣﺪﻋﯽ ﺧﻮﺩ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﺎﮔﻞ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭼﺎﭦ ﮐﺮ ﺯﺍﺋﻞ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﭘﮭﺮ ﭘﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﮈﺑﻮ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﭘﺎﮔﻞ ﮐﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﻧﮧ ﮨﻮﺍ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﺮ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﺯﺍﺋﻞ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺗﻮ ﻧﮧ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﺭﮨﯽ ﻧﮧ ﮨﯽ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﮨﻮﺍ۔
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﻌﺎﺫ ﺍﷲ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭼﺎﭨﻨﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ ﯾﺎ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻓﻘﮧ ﺣﻨﻔﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﯾﮩﯽ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﮯ ﯾﮧ ﻧﺠﺲ ﻓﮩﻤﯽ ﺻﺮﻑ ﻃﺎﻟﺐ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﮐﯽ ﺩﻣﺎﻏﯽ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﻧﻔﺎﺳﺖ ﭘﺴﻨﺪﯼ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺣﻼﻝ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﻮ ﺍﺳﮯ ﻧﮧ ﮐﮭﺎﺋﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﮐﺌﯽ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺑﺎﻧﺪﮪ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﻧﮧ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﺎﺋﮯ ﭘﮭﺮ ﺟﺐ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﮯ ﺍﺛﺮ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺫﺑﺢ ﮐﺮ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﻧﭧ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺑﺎﻧﺪﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﮔﺎﺋﮯ ﺑﯿﺲ ﺩﻥ ﺗﮏ، ﻣﺮﻏﯽ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺍﻭﺭ ﭼﮍﯾﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ۔
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﺝ 5 ﺹ 298
ﺑﺎﻗﯽ اس وکٹورین ﺟﻮ ﺩﻭ ﺁﯾﺘﯿﮟ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﺎ ﺍﻥ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔
طالب دعا
Aaqibul islam
طالب علم
آل وکٹورین ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﺎﻗﺺ ﺍﻟﻔﮩﻤﯽ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﮐﯽ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﯽ ﯾﮧ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺑﻔﻀﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ ﺟﻮ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﯾﺎ ﺧﺼﻮﺻﺎً ﭘﯿﺶ ﺁﺗﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﺁ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﮐﮯ ﻗﺎﺿﯽ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﮦ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻧﺎﺩﺭ ﺳﮯ ﻧﺎﺩﺭ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﻭ ﻣﻘﺪﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺣﻞ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮ ﺳﮑﯿﮟ۔ ﺩﻧﯿﺎﺋﮯ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﻋﺎﻗﻞ ﺑﺎﻟﻎ ﺁﺑﺎﺩ ﮨﯿﮟ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﺎﮔﻞ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﮯ ﺑﮭﯽ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﺌﯽ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﺘﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺑﺎﻻ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﮍﯼ ﮨﮯ۔
ﮨﺎﺗﮫ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﺮ ﺍﮔﺮ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﯾﺎ ﺷﺮﺍﺏ ﯾﺎ ﺧﻮﻥ ﻟﮓ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﮨﯽ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺑﭽﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﮔﻠﻮﮞ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﯽ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﯽ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺱ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮩﺎﮞ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﺩﮬﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﺳﮯ ﭼﺎﭦ ﻟﯿﮟ، ﺍﻟﻌﯿﺎﺫ ﺑﺎﷲ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﭨﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﮨﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺷﺮﺑﺖ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺍﺷﯿﺎﺀ ﻣﯿﮟ ﮈﺑﻮ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﻮﻋﯿﺖ ﮐﺎ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﺩﺍﺋﺮ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﭘﭽﺎﺱ ﺭﻭﭘﮯ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺮ ﻣﭩﮑﮯ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻻ ﺗﮭﺎ، ﻓﻼﮞ ﭘﺎﮔﻞ ﻧﮯ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﺳﮯ ﻟﺒﺮﯾﺰ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﻮ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﭼﮭﯽ ﻃﺮﺡ ﭼﺎﭨﺎ ﭘﮭﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﮈﺑﻮ ﺩﯼ ﺟﺲ ﺳﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﮐﺎﺭ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﻟﮩٰﺬﺍ ﻣﺠﮭﮯ ﭘﺎﮔﻞ ﮐﮯ ﻣﺎﻝ ﺳﮯ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻻﺋﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺟﺲ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﮐﺎ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺑﺎﻻ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﭘﮍﮬﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ ﻭﮦ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺟﺐ ﻣﺪﻋﯽ ﺧﻮﺩ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﺎﮔﻞ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭼﺎﭦ ﮐﺮ ﺯﺍﺋﻞ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﭘﮭﺮ ﭘﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﮈﺑﻮ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﭘﺎﮔﻞ ﮐﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﻧﮧ ﮨﻮﺍ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﺮ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﺯﺍﺋﻞ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺗﻮ ﻧﮧ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﺭﮨﯽ ﻧﮧ ﮨﯽ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﻠﯿﺪ ﮨﻮﺍ۔
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﻌﺎﺫ ﺍﷲ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭼﺎﭨﻨﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ ﯾﺎ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻓﻘﮧ ﺣﻨﻔﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﯾﮩﯽ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﮯ ﯾﮧ ﻧﺠﺲ ﻓﮩﻤﯽ ﺻﺮﻑ ﻃﺎﻟﺐ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﮐﯽ ﺩﻣﺎﻏﯽ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﻧﻔﺎﺳﺖ ﭘﺴﻨﺪﯼ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺣﻼﻝ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﻮ ﺍﺳﮯ ﻧﮧ ﮐﮭﺎﺋﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﮐﺌﯽ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺑﺎﻧﺪﮪ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﻧﮧ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﺎﺋﮯ ﭘﮭﺮ ﺟﺐ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﮯ ﺍﺛﺮ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺫﺑﺢ ﮐﺮ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﻧﭧ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺑﺎﻧﺪﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﮔﺎﺋﮯ ﺑﯿﺲ ﺩﻥ ﺗﮏ، ﻣﺮﻏﯽ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺍﻭﺭ ﭼﮍﯾﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ۔
ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺎﻟﻤﮕﯿﺮﯼ ﺝ 5 ﺹ 298
ﺑﺎﻗﯽ اس وکٹورین ﺟﻮ ﺩﻭ ﺁﯾﺘﯿﮟ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﺎ ﺍﻥ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔
طالب دعا
Aaqibul islam
طالب علم
No comments:
Post a Comment