KIYA YE"LA MAZHAB GAIR MUQALLID DAJJALI FIRQA"AHLE HADEES HO SAKTA HAI
ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﻪ ﻭﺳﻠﻢ ........ ﺳﺘﺮﻭﻥ ﻣﻦ ﺑﻌﺪﯼ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎ ﺷﺪﯾﺪﺍ ﻓﻌﻠﯿﻠﻢ ﺑﺴﻨﺘﯽ ﻭﺳﻨﺔ ﺍﻟﺨﻠﻔﺎﺀ ﺭﺍﺷﺪﯾﻦ ﺍﻟﻤﻬﺪﯾﻦ ﻋﻀﻮﺍ ﻋﻠﯿﻬﺎ ﺑﺎﻟﻨﻮﺍﺟﺬﻭ ﺍﯾﺎﮐﻢ ﻭﺍﻻﻣﻮﺭ ﺍﻟﻤﺤﺪﺛﺎﺕ ﻓﺎﻥ ﮐﻞ ﺑﺪﻋﺔ ﺿﻼﻟﺔ۔
” ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ........ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ ﻭﮦ ﺑﮍﮮ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺩﻳﮑﮭﮯ ﮔﺎ ﺍﯾﺴﮯ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﺧﻠﻔﺎﺋﮯ ﺭﺍﺷﺪﯾﻦ ( ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﻭ ﻋﻤﺮ ﻭﻋﺜﻤﺎﻥ ﻭﻋﻠﯽ ﺭﺿﻮﺍﻥ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ) ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﮐﺎ ﺍﻟﺘﺰﺍﻡ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﺍﮌﮬﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﭘﮑﮍ ﻟﯿﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﺌﮯ ﻧﺌﮯ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﭽﻮ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮨﺮ ﺑﺪﻋﺖ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﮨﮯ۔ “ ( ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ ﺹ 5 ﻣﻄﺒﻮﻋﮧ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﮐﺘﺐ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﺮﺍﭼﯽ
Ye Hadees padho aur Gair muqalid (neem rafzio ) ke molvio ke Sahaba e Kiram Ke Bare me AQAID dekho Un ki kitabo se
ﺧﻠﻔﺎﺋﮯ ﺭﺍﺷﺪﯾﻦ ﺭﺿﯽ ﺍﷲﻋﻨﮩﻢ ﮐﮯ ﺑﺎﺭ ﮮ ﻣﯿﮟ
9 ۔ﺧﻄﺒﮧ ﺟﻤﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﺧﻠﻔﺎﺀ ﺍﻟﺮﺍﺷﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔
( ﮬﺪﯾﺔ ﺍﻟﻤﮩﺪﯼ ﺹ 110 )
10 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺻﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺛﺎﻧﯽ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﺻﻞ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﺎ۔
( ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 83 )
11 ۔ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺻﺎﻑ ﺻﺎﻑ ﻣﻮﭨﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﯽ۔
( ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 54 )
12 ۔ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﮦ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﻣﺨﻔﯽ ﺭﮨﮯ ۔
( ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 55 )
13 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﺎ۔
( ﺗﯿﺴﯿﺮ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺹ 169 ﺟﻠﺪ 7 )
14 ۔ﮨﻢ ﻧﮯ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﮐﻠﻤﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻣﺎﻧﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 252 )
15 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﮯ ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 252 )
16 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻓﻌﻞ ﻧﮧ ﻗﺎﺑﻞ ﺣﺠﺖ ﮨﮯ ﻧﮧ ﻭﺍﺟﺐ ﺍﻟﻌﻤﻞ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 252 )
17 ۔ﻣﺘﻌﮧ ﺳﮯ ﺍﮔﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﻣﻨﻊ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺯﺍﻧﯽ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﺎ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 4 ﺹ 186 )
18 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼ ﺣﺠﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺳﺘﺎﺭﯾﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 65 )
19 ۔ﺍﺟﺘﮩﺎﺩ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﺎ۔
( ﺗﯿﺴﯿﺮ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺟﻠﺪ 7 ﺹ 170 )
20 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻋﻤﻞ ﻗﺎﺑﻞ ﺣﺠﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 233 )
21 ۔ ﺍﺫﺍﻥ ﻋﺜﻤﺎﻧﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﻃﺮﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺳﺘﺎﺭﯾﮧ ﺟﻠﺪ 3 ﺹ 85,86,87 )
22 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺧﻮﺩﺳﺎﺧﺘﮧ ﺧﻼﻓﺖ ﮐﺎ ﭼﺎﺭ، ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻟﮧ ﺩﻭﺭ ﺍﻣﺖ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﯼ ﺗﮭﺎ ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
23 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺖ ﻧﮯ ﺳﮑﮫ ﮐﺎ ﺳﺎﻧﺲ ﻟﯿﺎ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
24 ۔ ﺁﭖ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺩﻧﯿﺎﺋﮯ ﺳﺒﺎﺋﻴﺖ ( ﺷﯿﻌﺖ ) ﮐﮯ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺗﮭﮯ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
25 ۔ ﻧﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ( ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲﻋﻨﮧ ) ﺣﺼﻮﻝ ﺧﻼﻓﺖ ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﺍﻥ ﭼﮍﮬﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺗﮭﮯ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
26 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﯿﻦ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﻏﺼﮧ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺗﮭﺎ ۔
( ﺗﻨﻮﯾﺮ ﺁﻻﻓﺎﻕ ﻓﯽ ﻣﺴﺌﻠﺔ ﺍﻟﻄﻼﻕ ﺹ 103 )
27 ۔ ﺧﻠﻔﺎﺀ ﺍﻟﺮﺍﺷﺪﯾﻦ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﺩﺋﻴﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺖ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺭﺩ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔
( ﺗﻨﻮﯾﺮ ﺁﻻﻓﺎﻕ ﻓﯽ ﻣﺴﺌﻠﺔ ﺍﻟﻄﻼﻕ ﺹ 107 )
28 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺑﻦ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺩﻭ ﺁﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﮐﺌﯽ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﻮ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻧﮧ ﻣﺎﻧﺎ۔
( ﺗﻨﻮﯾﺮ ﺁﻻﻓﺎﻕ ﺹ 108 )
29 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﺷﻤﻊ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 19 )
ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺮﺿﻮﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ
30 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻌﺎﻭﻳﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﻗﺐ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 36 )
31 ۔ﻣﻌﺎﻭﻳﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺮﻭﺑﻦ ﻋﺎﺹ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺷﺮﯾﺮ ﺗﮭﮯ ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 36 )
32 ۔ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺳﺎﺭﺍ ﮐﺎﻡ ﻣﻌﺎﻭﻳﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﯿﺎ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 3 ﺹ 104 )
📝A۔۔B۔۔N
ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﻪ ﻭﺳﻠﻢ ........ ﺳﺘﺮﻭﻥ ﻣﻦ ﺑﻌﺪﯼ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎ ﺷﺪﯾﺪﺍ ﻓﻌﻠﯿﻠﻢ ﺑﺴﻨﺘﯽ ﻭﺳﻨﺔ ﺍﻟﺨﻠﻔﺎﺀ ﺭﺍﺷﺪﯾﻦ ﺍﻟﻤﻬﺪﯾﻦ ﻋﻀﻮﺍ ﻋﻠﯿﻬﺎ ﺑﺎﻟﻨﻮﺍﺟﺬﻭ ﺍﯾﺎﮐﻢ ﻭﺍﻻﻣﻮﺭ ﺍﻟﻤﺤﺪﺛﺎﺕ ﻓﺎﻥ ﮐﻞ ﺑﺪﻋﺔ ﺿﻼﻟﺔ۔
” ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ........ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ ﻭﮦ ﺑﮍﮮ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺩﻳﮑﮭﮯ ﮔﺎ ﺍﯾﺴﮯ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﺧﻠﻔﺎﺋﮯ ﺭﺍﺷﺪﯾﻦ ( ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﻭ ﻋﻤﺮ ﻭﻋﺜﻤﺎﻥ ﻭﻋﻠﯽ ﺭﺿﻮﺍﻥ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ) ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﮐﺎ ﺍﻟﺘﺰﺍﻡ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﺍﮌﮬﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﭘﮑﮍ ﻟﯿﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﺌﮯ ﻧﺌﮯ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﭽﻮ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮨﺮ ﺑﺪﻋﺖ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﮨﮯ۔ “ ( ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ ﺹ 5 ﻣﻄﺒﻮﻋﮧ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﮐﺘﺐ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﺮﺍﭼﯽ
Ye Hadees padho aur Gair muqalid (neem rafzio ) ke molvio ke Sahaba e Kiram Ke Bare me AQAID dekho Un ki kitabo se
ﺧﻠﻔﺎﺋﮯ ﺭﺍﺷﺪﯾﻦ ﺭﺿﯽ ﺍﷲﻋﻨﮩﻢ ﮐﮯ ﺑﺎﺭ ﮮ ﻣﯿﮟ
9 ۔ﺧﻄﺒﮧ ﺟﻤﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﺧﻠﻔﺎﺀ ﺍﻟﺮﺍﺷﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔
( ﮬﺪﯾﺔ ﺍﻟﻤﮩﺪﯼ ﺹ 110 )
10 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺻﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺛﺎﻧﯽ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﺻﻞ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﺎ۔
( ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 83 )
11 ۔ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺻﺎﻑ ﺻﺎﻑ ﻣﻮﭨﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﯽ۔
( ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 54 )
12 ۔ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﮦ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﻣﺨﻔﯽ ﺭﮨﮯ ۔
( ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 55 )
13 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﺎ۔
( ﺗﯿﺴﯿﺮ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺹ 169 ﺟﻠﺪ 7 )
14 ۔ﮨﻢ ﻧﮯ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﮐﻠﻤﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻣﺎﻧﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 252 )
15 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﮯ ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 252 )
16 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻓﻌﻞ ﻧﮧ ﻗﺎﺑﻞ ﺣﺠﺖ ﮨﮯ ﻧﮧ ﻭﺍﺟﺐ ﺍﻟﻌﻤﻞ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 252 )
17 ۔ﻣﺘﻌﮧ ﺳﮯ ﺍﮔﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﻣﻨﻊ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺯﺍﻧﯽ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﺎ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 4 ﺹ 186 )
18 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼ ﺣﺠﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺳﺘﺎﺭﯾﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 65 )
19 ۔ﺍﺟﺘﮩﺎﺩ ﻋﻤﺮﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﯽ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﺎ۔
( ﺗﯿﺴﯿﺮ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺟﻠﺪ 7 ﺹ 170 )
20 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻋﻤﻞ ﻗﺎﺑﻞ ﺣﺠﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 233 )
21 ۔ ﺍﺫﺍﻥ ﻋﺜﻤﺎﻧﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﻃﺮﺡ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺳﺘﺎﺭﯾﮧ ﺟﻠﺪ 3 ﺹ 85,86,87 )
22 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺧﻮﺩﺳﺎﺧﺘﮧ ﺧﻼﻓﺖ ﮐﺎ ﭼﺎﺭ، ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻟﮧ ﺩﻭﺭ ﺍﻣﺖ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﯼ ﺗﮭﺎ ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
23 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺖ ﻧﮯ ﺳﮑﮫ ﮐﺎ ﺳﺎﻧﺲ ﻟﯿﺎ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
24 ۔ ﺁﭖ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺩﻧﯿﺎﺋﮯ ﺳﺒﺎﺋﻴﺖ ( ﺷﯿﻌﺖ ) ﮐﮯ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺗﮭﮯ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
25 ۔ ﻧﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ( ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲﻋﻨﮧ ) ﺣﺼﻮﻝ ﺧﻼﻓﺖ ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﺍﻥ ﭼﮍﮬﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺗﮭﮯ۔
( ﺻﺪﯾﻘﮧ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺹ 237 )
26 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﯿﻦ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﻏﺼﮧ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺗﮭﺎ ۔
( ﺗﻨﻮﯾﺮ ﺁﻻﻓﺎﻕ ﻓﯽ ﻣﺴﺌﻠﺔ ﺍﻟﻄﻼﻕ ﺹ 103 )
27 ۔ ﺧﻠﻔﺎﺀ ﺍﻟﺮﺍﺷﺪﯾﻦ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﺩﺋﻴﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺖ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺭﺩ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔
( ﺗﻨﻮﯾﺮ ﺁﻻﻓﺎﻕ ﻓﯽ ﻣﺴﺌﻠﺔ ﺍﻟﻄﻼﻕ ﺹ 107 )
28 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮ ﻋﺒﺪ ﺍﷲ ﺑﻦ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺩﻭ ﺁﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﮐﺌﯽ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﻮ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻧﮧ ﻣﺎﻧﺎ۔
( ﺗﻨﻮﯾﺮ ﺁﻻﻓﺎﻕ ﺹ 108 )
29 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﺷﻤﻊ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺹ 19 )
ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺮﺿﻮﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ
30 ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻌﺎﻭﻳﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﻗﺐ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 36 )
31 ۔ﻣﻌﺎﻭﻳﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺮﻭﺑﻦ ﻋﺎﺹ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺷﺮﯾﺮ ﺗﮭﮯ ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 2 ﺹ 36 )
32 ۔ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺳﺎﺭﺍ ﮐﺎﻡ ﻣﻌﺎﻭﻳﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﯿﺎ۔
( ﻟﻐﺎﺕ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ 3 ﺹ 104 )
📝A۔۔B۔۔N
No comments:
Post a Comment