Wednesday, 8 August 2018

اعتراض ابو حنیفہ رح نے کہا نعوذ باللہ اگر نبی پاک صلی اللّه علیہ وسلم مجھے پا لیتے تو میرے اقوال کو اپنا لیتے


کٹورین غیر مقلدین
ﺍﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﮯ ﺗﻮ ﺳﻨﺪ ﮨﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﺐ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﺳﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞؒ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﮧ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﮨﻮﻧﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺭﻭﺍﯾﺘﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﻟﻔﻈﯽ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ

امام احمد بن حنبل رح کی کتاب پر ایک نظر

اور ایک نظر

ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺜﺎﻝ ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻗﺮﺍٓﻥ ﮐﻮ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﮐﮩﺎ ﻭﮦ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧؒ ﮨﯿﮟ


ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮩﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﯽ ﺳﻨﺪ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻗﺮﺍٓﻥ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ؒ ﮨﯿﮟ
دیکھیے دوسری کتاب سے یہی سند


اس لئے یہ کتاب معتبر نہیں ہے
ﻭﯾﺴﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺷﯿﺦ ﺯﺍﮨﺪ ﮐﻮﺛﺮﯼؒ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﮧ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﺻﻞ ﯾﮧ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﻣﺨﻄﻮﻃﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺘﯽ ﮐﺎ ﺫﮐﺮﻟﮑﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﻮ ﻧﺒﯽ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮧ ﮐﺎﺗﺐ ﮐﯽ ﻏﻠﻄﯽ ﮨﮯ

اور اسی ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﺳﻨﺪ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﻣﺠﮩﻮﻝ ﺭﺍﻭﯼ ﮨﯿﮟ
ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺁﺝ ﺗﮏ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﻮﺛﯿﻖ ﭘﯿﺶ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﮯ
ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺩﺭﺳﺖ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﻮ
ﻣﺤﻘﻘﯿﻦ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﮯ ﺗﺮﺟﻤﮯ ﻣﯿﮟ ﺿﺮﻭﺭ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﺗﮯ
ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺫﮨﺒﯽ ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺰﯼ ۔ ﺃﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ
ﺃﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﺍﻻﺛﯿﺮ ﺃﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﮐﺜﯿﺮ
ﺣﺎﻓﻆ ﺳﯿﻮﻃﯽ ﻭﻏﯿﺮﮦ
ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﮑﻮﺍﺳﺎﺕ ﮐﻮ ﺳﻮﻧﮕﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﺎ
ﺑﻠﮑﮧ ﺧﻮﺩ ﺭﺋﯿﺲ ﻧﺪﻭﯼ ﺟﯿﺴﮯ ﻏﺎﻟﯽ ﻭ ﺍﺣﻤﻖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﻌﺪ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻓﻘﮩﺎﺀ ﻭ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﺎ ﺻﺮﻑ ﺫﮐﺮ ﺧﯿﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﻮﮔﺌﮯ
ﺟﻮﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺣﺐ ﭘﺮ ﺟﺮﺡ ﺑﺎﺗﻔﺎﻕ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﮨﮯ
ﺍﻣﺎﻡ ﺫﮨﺒﯽ ﻧﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺰﯼ ﮐﯽ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﺍﻟﮑﻤﺎﻝ ﮐﺎ ﺧﻼﺻﮧ ﺗﺬﮬﯿﺐ ﺗﮭﺬﯾﺐ ﺍﻟﮑﻤﺎﻝ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﺭﺡ ﮐﺎ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﺑﮭﯽ ﻟﮑﮭﺎ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺟﺮﺡ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺣﺮﻑ ﺗﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﻣﺎﻡ ﺫﮨﺒﯽ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺷﯿﺦ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﺤﺠﺎﺝ ﻧﮯ ﺑﮩﺖ ﺍﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺟﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﭼﯿﺰ ﺫﮐﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺟﺲ ﺳﮯﺗﻀﻌﯿﻒ ﻻﺯﻡ ﺗﮏ ﺁﺋﮯ
ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻓﻆ۔ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﻋﺴﻘﻼﻧﯽ ﺭﺡ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻋﻼﻣﮧ ﺳﺨﺎﻭﯼ ﻧﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﻧﺴﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﺭﺡ ﭘﺮ ﻟﯿﺲ ﺑﺎﻟﻘﻮﯼ ﮐﯽ ﺟﺮﺡ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺣﺐ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﺮﺡ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﺍﻥ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﮩﯿﮟ
ﺩﯾﮑﮭﺌﮯ ﺍﻟﺠﻮﺍﮬﺮ ﻭ ﺍﻟﺪﺭﺭ ﻓﯽ ﻣﻨﺎﻗﺐ ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ
ﭘﺲ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﺁﻝ ﻭﮐﭩﻮﺭﯾﮧ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺸﻮﮞ ﭘﺮ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﮭﯿﺮ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺟﺘﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﺩﻭﮌ ﺩﮬﻮﭖ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺣﺐ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺟﺮﺣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﺍﻣﺎﻡ ﺟﺮﺡ ﻭ ﺗﻌﺪﯾﻞ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﻣﻌﯿﻦ ﮐﺎ ﻣﺎﻧﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺃﺻﺤﺎﺑﻨﺎ ﯾﻔﺮﻃﻮﻥ ﻓﯽ ﺍﺑﯽ ﺣﻨﯿﻔﺔ ﯾﻌﻨﯽ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﺻﺤﺎﺏ ‏( ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ‏) ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﺪ ﺳﮯ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ
ﭘﺲ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﻣﻌﯿﻦ ﮐﯽ ﮔﻮﺍﮨﯽ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺣﺪ ﺳﮯ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻭﺍﻟﮯ ﺟﺮﻭﺣﺎﺕ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ
ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺍﻋﻠﻢ
طالب دعا
Aaqibul islam
طالب علم
Abdullah Khan
Shoaib Butt

No comments:

Post a Comment