ﻭﮐﭩﻮﺭﯾﻦ ﯾﺘﯿﻢ ﻓﺮﻗﮯ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﺖ ﺳﮯ ﺍﺩﮬﺎﺭ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮨﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺷﮑﻦ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﻨﮕﮯ
ﺍﻭﻻ ﮔﺬﺍﺭﺵ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﺎ ﮨﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﯾﮏ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻃﻠﺐ ﭼﯿﺰ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻃﻨﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﮐﻮ ﻋﻠﻢ ﺍﻟﺘﻌﺒﯿﺮ ﺳﮯ ﺫﺭﺍ ﺑﮭﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮ ﯾﮧ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮧ ﺩﯾﺘﮯ۔
ﻋﻼﻣﮧ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻐﻨﯽ ﻧﺎﺑﻠﺴﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﻧﻮﺍﺏ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﺁﻝ ﻗﺎﺭﻭﻥ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ’’ ﻋﺎﺭﻑ ﺑﺎﻟﻠﮧ ﺳﯿﺪﯼ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻐﻨﯽ ‘‘ ( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺭﺿﻮﯾﮧ ،ﺝ۲۶، ﺹ۵۲۷ ) ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
’’ ﻭ ﺍﻥ ﺭﺍﯼ ﺍﻧﮧ ﯾﻨﮑﺢ ﺷﺎﺑﺎ ﻣﻌﺮﻭﻓﺎ ﻓﺎﻥ ﺍﻟﻔﺎﻋﻞ ﯾﻔﻌﻞ ﺑﺎﻟﻤﻔﻌﻮﻝ ﺧﯿﺮﺍ :: ۔
( ﺗﻌﻄﯿﺮ ﺍﻻﻧﺎﻡ ،ﺝ۲، ﺹ۲۳۰ )
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﻌﺮﻭﻑ
( ﯾﻌﻨﯽ ﺟﺲ ﮐﻮ ﻭﮦ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ) ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﺎﻋﻞ ﻣﻔﻌﻮﻝ ﺳﮯ ﺑﮭﻼﺋﯽ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ۔
ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺷﺎﮨﺪ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺎﻧﻮﺗﻮﯼ ؒ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﺑﮭﻼﺋﯽ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﺑﮭﻼﺋﯿﺎﮞ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ؒ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻼﻣﮧ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻐﻨﯽ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﮯ ﻋﯿﻦ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﺑﺘﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺱ ﺑﮭﻼﺋﯽ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺲ ﮐﻮ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻧﮯ ﻧﮧ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﺫﮐﺮ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ :
ﺳﻮ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﮨﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﮨﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﮐﮯ ﮨﻤﯿﮟ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﺮﺍﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﮯ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﺮﺍﺩﯾﺎ ‘‘ ۔
( ﺗﺬﮐﺮۃ ﺍﻟﺮﺷﯿﺪ ،ﺝ۲، ﺹ۲۸۹ )
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻋﻼﻣﮧ ﺍﺑﻦ ﺳﯿﺮﯾﻦ ؒ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻭ ﻣﻦ ﺭﺍﯼ ﺍﻧﮧ ﯾﻨﮑﺢ ﺭﺟﻼ ﻓﺎﻥ ﮐﺎ ﻥ ﺫﺍﻟﮏ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﻣﺠﮭﻮﻻ ﻭ ﮬﻮ ﺷﺎﺏ ﻓﺎﻧﮧ ﯾﻈﻔﺮ ﺑﻌﺪﻭﮦ ﻭ ﺍﻥ ﮐﺎﻥ ﻣﻌﺮﻭﻓﺎ ﻭ ﻟﯿﺲ ﺑﯿﻨﮭﻤﺎ ﻋﺪﺍﻭۃ ﻓﺎﻥ ﺍﻟﻤﻔﻌﻮﻝ ﯾﺼﯿﺐ ﻣﻦ ﺍﻟﻔﺎﻋﻞ ﺧﯿﺮﺍ ‘‘ ۔
( ﺗﻌﺒﯿﺮ ﺍﻟﺮﻭﯾﺎ ،ﺹ۱۰۱، ﻓﺮﯾﺪ ﺑﮏ ﺳﭩﺎﻝ ﻻﮨﻮﺭ )
ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺁﺩﻣﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺁﺩﻣﯽ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﮕﺮ ﻧﺎﺁﺷﻨﺎ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﺷﻤﻦ ﭘﺮ ﻓﺘﺢ ﯾﺎﺏ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭘﮩﭽﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔
ﺍﮔﺮ ﺍﺏ ﺑﮭﯽ ﺗﺴﻠﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﻟﯿﺠﺌﮯ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﺣﻮﺍﻟﮧ
ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮨﻮ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﺷﯿﺦ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﻭﺍﻟﺘﻔﺴﯿﺮ ﻓﯿﺾ ﻣﻠﺖ ﻓﯿﺾ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﻭﯾﺴﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
’’ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺻﺎﺣﺐ ﻋﺰﺕ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏ ﻭﺍﻻ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﻔﻊ ﺳﮯ ﮐﺎﻣﯿﺎ ﺏ ﮨﻮ ‘‘ ۔
( ﺧﻮﺍﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ،ﺹ۲۷، ﻗﻄﺐ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﭘﺒﻠﯽ ﺷﺮﺯ ﮐﺮﺍﭼﯽ )
ﻣﭩﯿﺎﺭﯼ ﻣﻨﺎﻇﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﻨﺎﻇﺮ ﻇﻔﺮ ﺭﺿﻮﯼ ﺑﮍﮮ ﺍﻭﭼﮭﻞ ﺍﻭﭼﮭﻞ ﮐﺮ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻭﺍﻟﯽ ﺩﻟﮩﻦ ﻧﺎﻣﯽ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﯿﺎﻧﮧ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﺩﮐﮭﺎ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ
ﺍﺏ ﺍﮔﺮ ﻓﯿﺾ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﻭﯾﺴﯽ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ :
’’ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻇﻔﺮ ﺭﺿﻮﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻠﯽ ﺣﻨﻔﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ‘‘ ۔
ﺗﻮ ﺍﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺑﺪﺑﺎﻃﻦ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻓﯿﺾ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﻭﯾﺴﯽ ﮐﯽ ﺑﺘﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ؟۔
ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻭﺍﻟﯽ ﺩﻟﮩﻦ ﮐﺎﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺫﺭﺍ ﻏﯿﺮﺕ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﻟﮩﻦ ﮐﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ :
’’ ﺟﺐ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﻣﺰﺍﺭ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺳﮯ ﺭﻭﺯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺍﭨﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺳﺘﺮ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﻼﺋﮑﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﺎﮨﺮ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﮐﻮ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻋﺰﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﻮﮞ ﻟﮯ ﭼﻠﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﻧﺌﯽ ﺩﻟﮩﻦ ﮐﻮ ﮐﻤﺎﻝ ﺍﻋﺰﺍﺯ ﻭ ﺍﮐﺮﺍﻡ ﻭ ﻓﺮﺣﺖ ﻭ ﺳﺮﻭﺭ ﻭ ﺭﺍﺣﺖ ﻭ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺗﺰﮎ ﻭ ﺍﺣﺘﺸﺎﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﻭﻟﮩﺎ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘‘ ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺭﺿﻮﯾﮧ ﻗﺪﯾﻢ ،ﺝ۶، ﺹ۲۰۲،ﻣﮑﺘﺒﮧ ﺭﺿﻮﯾﮧ ﮐﺮﺍﭼﯽ ۱۹۹۲ )(
ﺍﻭﻻ ﮔﺬﺍﺭﺵ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﺎ ﮨﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﯾﮏ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻃﻠﺐ ﭼﯿﺰ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻃﻨﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﮐﻮ ﻋﻠﻢ ﺍﻟﺘﻌﺒﯿﺮ ﺳﮯ ﺫﺭﺍ ﺑﮭﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮ ﯾﮧ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮧ ﺩﯾﺘﮯ۔
ﻋﻼﻣﮧ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻐﻨﯽ ﻧﺎﺑﻠﺴﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﻧﻮﺍﺏ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﺁﻝ ﻗﺎﺭﻭﻥ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ’’ ﻋﺎﺭﻑ ﺑﺎﻟﻠﮧ ﺳﯿﺪﯼ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻐﻨﯽ ‘‘ ( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺭﺿﻮﯾﮧ ،ﺝ۲۶، ﺹ۵۲۷ ) ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
’’ ﻭ ﺍﻥ ﺭﺍﯼ ﺍﻧﮧ ﯾﻨﮑﺢ ﺷﺎﺑﺎ ﻣﻌﺮﻭﻓﺎ ﻓﺎﻥ ﺍﻟﻔﺎﻋﻞ ﯾﻔﻌﻞ ﺑﺎﻟﻤﻔﻌﻮﻝ ﺧﯿﺮﺍ :: ۔
( ﺗﻌﻄﯿﺮ ﺍﻻﻧﺎﻡ ،ﺝ۲، ﺹ۲۳۰ )
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﻌﺮﻭﻑ
( ﯾﻌﻨﯽ ﺟﺲ ﮐﻮ ﻭﮦ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ) ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﺎﻋﻞ ﻣﻔﻌﻮﻝ ﺳﮯ ﺑﮭﻼﺋﯽ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ۔
ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺷﺎﮨﺪ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺎﻧﻮﺗﻮﯼ ؒ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﺑﮭﻼﺋﯽ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﺑﮭﻼﺋﯿﺎﮞ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ؒ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻼﻣﮧ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻐﻨﯽ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﮯ ﻋﯿﻦ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﺑﺘﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺱ ﺑﮭﻼﺋﯽ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺲ ﮐﻮ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﻧﮯ ﻧﮧ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﺫﮐﺮ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ :
ﺳﻮ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﮨﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﮨﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﮐﮯ ﮨﻤﯿﮟ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﺮﺍﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﮯ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﺮﺍﺩﯾﺎ ‘‘ ۔
( ﺗﺬﮐﺮۃ ﺍﻟﺮﺷﯿﺪ ،ﺝ۲، ﺹ۲۸۹ )
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻋﻼﻣﮧ ﺍﺑﻦ ﺳﯿﺮﯾﻦ ؒ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻭ ﻣﻦ ﺭﺍﯼ ﺍﻧﮧ ﯾﻨﮑﺢ ﺭﺟﻼ ﻓﺎﻥ ﮐﺎ ﻥ ﺫﺍﻟﮏ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﻣﺠﮭﻮﻻ ﻭ ﮬﻮ ﺷﺎﺏ ﻓﺎﻧﮧ ﯾﻈﻔﺮ ﺑﻌﺪﻭﮦ ﻭ ﺍﻥ ﮐﺎﻥ ﻣﻌﺮﻭﻓﺎ ﻭ ﻟﯿﺲ ﺑﯿﻨﮭﻤﺎ ﻋﺪﺍﻭۃ ﻓﺎﻥ ﺍﻟﻤﻔﻌﻮﻝ ﯾﺼﯿﺐ ﻣﻦ ﺍﻟﻔﺎﻋﻞ ﺧﯿﺮﺍ ‘‘ ۔
( ﺗﻌﺒﯿﺮ ﺍﻟﺮﻭﯾﺎ ،ﺹ۱۰۱، ﻓﺮﯾﺪ ﺑﮏ ﺳﭩﺎﻝ ﻻﮨﻮﺭ )
ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺁﺩﻣﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺁﺩﻣﯽ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﮕﺮ ﻧﺎﺁﺷﻨﺎ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﺷﻤﻦ ﭘﺮ ﻓﺘﺢ ﯾﺎﺏ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭘﮩﭽﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔
ﺍﮔﺮ ﺍﺏ ﺑﮭﯽ ﺗﺴﻠﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﻟﯿﺠﺌﮯ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﺣﻮﺍﻟﮧ
ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮨﻮ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﺷﯿﺦ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﻭﺍﻟﺘﻔﺴﯿﺮ ﻓﯿﺾ ﻣﻠﺖ ﻓﯿﺾ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﻭﯾﺴﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
’’ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺻﺎﺣﺐ ﻋﺰﺕ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏ ﻭﺍﻻ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﻔﻊ ﺳﮯ ﮐﺎﻣﯿﺎ ﺏ ﮨﻮ ‘‘ ۔
( ﺧﻮﺍﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ،ﺹ۲۷، ﻗﻄﺐ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﭘﺒﻠﯽ ﺷﺮﺯ ﮐﺮﺍﭼﯽ )
ﻣﭩﯿﺎﺭﯼ ﻣﻨﺎﻇﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﻨﺎﻇﺮ ﻇﻔﺮ ﺭﺿﻮﯼ ﺑﮍﮮ ﺍﻭﭼﮭﻞ ﺍﻭﭼﮭﻞ ﮐﺮ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻭﺍﻟﯽ ﺩﻟﮩﻦ ﻧﺎﻣﯽ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﯿﺎﻧﮧ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﺩﮐﮭﺎ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ
ﺍﺏ ﺍﮔﺮ ﻓﯿﺾ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﻭﯾﺴﯽ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ :
’’ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻇﻔﺮ ﺭﺿﻮﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻠﯽ ﺣﻨﻔﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ‘‘ ۔
ﺗﻮ ﺍﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺑﺪﺑﺎﻃﻦ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻓﯿﺾ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﻭﯾﺴﯽ ﮐﯽ ﺑﺘﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ؟۔
ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻭﺍﻟﯽ ﺩﻟﮩﻦ ﮐﺎﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺫﺭﺍ ﻏﯿﺮﺕ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﻟﮩﻦ ﮐﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ :
’’ ﺟﺐ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﻣﺰﺍﺭ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺳﮯ ﺭﻭﺯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺍﭨﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺳﺘﺮ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﻼﺋﮑﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﺎﮨﺮ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﮐﻮ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻋﺰﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﻮﮞ ﻟﮯ ﭼﻠﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﻧﺌﯽ ﺩﻟﮩﻦ ﮐﻮ ﮐﻤﺎﻝ ﺍﻋﺰﺍﺯ ﻭ ﺍﮐﺮﺍﻡ ﻭ ﻓﺮﺣﺖ ﻭ ﺳﺮﻭﺭ ﻭ ﺭﺍﺣﺖ ﻭ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺗﺰﮎ ﻭ ﺍﺣﺘﺸﺎﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﻭﻟﮩﺎ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘‘ ۔
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺭﺿﻮﯾﮧ ﻗﺪﯾﻢ ،ﺝ۶، ﺹ۲۰۲،ﻣﮑﺘﺒﮧ ﺭﺿﻮﯾﮧ ﮐﺮﺍﭼﯽ ۱۹۹۲ )(
No comments:
Post a Comment