Sunday, 12 August 2018

ﻣُﺮﺩﮦ ﺑﭽﮯ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﺍﻭﺭ ﻓﻘﮧ ﺣﻨﻔﯽ

ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻋﻼﻣﮧ ﺑﺪﯾﻊ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺭﺍﺷﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯﮨﺪﺍﯾﮧ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺳﮯ ﻓﻘﮧ ﺣﻨﻔﯽ ﭘﮧ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﻘﮧ ﺣﻨﻔﯽ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺑﭽﮧ ﻣﺮﺩﮦ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﻧﮧ ﺁﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺑﻨﯽ ﺁﺩﻡ ﮐﮯ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺻﻒ ﮐﭙﮍﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﭙﯿﭩﺎ ﺟﺎﺋﮕﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ‏) ﻓﻘﮧ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ،ﺻﻔﺤﮧ 149 ‏( ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺩﻋﻮﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﻘﮧ ﺣﻨﻔﯽ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮﯼ ﷺ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﮯ۔
ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﮨﺪﺍﯾﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮﯼﷺ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﮯ ﮨﺪﺍﯾﮧ ﮐﯽ ﻣﮑﻤﻞ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻧﻘﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺩﮬﻮﺭﯼ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ۔
ﺻﺎﺣﺐ ﮨﺪﺍﯾﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ” ﺑﭽﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﺎ ﻧﺎﻡ ﺭﮐﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭﻏﺴﻞ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺑﭽﮧ ﺭﻭﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺭﻭﺋﮯ ﺗﻮ ﻧﮧ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺭﻭﻧﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ ﺍﺳﻠﺌﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺖ ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﻣﺤﻘﻖ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﻧﮧ ﺭﻭﺋﮯ ﺍﺱ ﮐﻮﺑﻨﯽ ﺁﺩﻡ ﮐﮯ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺻﻒ ﮐﭙﮍﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﭙﯿﭩﺎ ﺟﺎﺋﮕﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﮧ ﺟﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ۔ ‏) ﮨﺪﺍﯾﮧ،ﻓﺼﻞ ﻓﯽ ﺻﻠﻮٰۃ ﺍﻟﻤﯿﺖ ‏(
ﺻﺎﺣﺐ ﮨﺪﺍﯾﮧ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻟﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﺍﺿﺢ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﮧ ﺟﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﮯ ﮨﺪﺍﯾﮧ ﺳﮯ ﺁﺩﮬﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯼ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺗﮭﺎ۔
ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺎﺑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﮨﮯ۔ﺟﺎﺑﺮ ﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺟﺐ ﺑﭽﮧ ‏) ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ‏( ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﺁﺛﺎﺭ ﭘﺎﺋﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ،ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ، ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻭﺍﺭﺙ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﮔﺎ “ ۔ ‏) ﻭ ﻗﺪ ﺍٔﺧﺮﺟﮧ : ﺳﻨﻦ ﺍﻟﺘﺮﻣﺬﯼ /ﺍﻟﺠﻨﺎﺋﺰ ۴۳ ‏) ۱۰۳۲ ‏( ، ﺳﻨﻦ ﺍﻟﺪﺍﺭﻣﯽ / ﺍﻟﻔﺮﺍﺋﺾ ۴۷ ‏) ۳۱۶۸ ) ‏) ﺻﺤﯿﺢ ) ‏) ﺗﺮﺍﺟﻊ ﺍﻻٔﻟﺒﺎﻧﯽ : ﺭﻗﻢ : ۲۳۶ﻗﺎﻝ ﺍﻟﺸﻴﺦ ﺍﻷﻟﺒﺎﻧﻲ : ﺻﺤﻴﺢ ‏( ﺍﻭﺭ ﺗﺮﻣﺬﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮨﯿﮟ : ﺟﺐ ﺑﭽﮧ ‏) ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ‏( ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﺁﺛﺎﺭ ﻧﮧ ﭘﺎﺋﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ،ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔
ﺗﻮ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﮭﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮﯼ ﷺ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﮐﮩﻨﺎ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﯾﮩﯽ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺛﻨﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻣﺮﺗﺴﺮﺉ ﺍﻭﺭ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﭘﮧ ﺑﮭﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼ ﺻﺎﺩﺭ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﮟ۔
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺛﻨﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻣﺮﺗﺴﺮﯼ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ” ﺣﺪﯾﺚ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺑﭽﮧ ﻣﺎﮞ ﮐﮯ ﭘﯿﭧ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﺁﻭﺍﺯ ﺩﮮ ﮐﺮ ﻣﺮﮮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺟﻮ ﺍﺗﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﯾﻮﻧﮩﯽ ﺩﻓﻦ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ـ ‏) ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺛﻨﺎﺋﯿﮧ / 2/52 ‏( ﺗﻮ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﺑﮭﯽ ﻭﮨﯽ ﻓﺘﻮﯼ ﺩﮮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺙ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﺟﺎﺑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﮨﯽ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﻋﻼﻣﮧ ﺷﻮﮐﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ” ﻧﯿﻞ ﺍﻻﻭﻃﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ۔ﻭَﯾَﺪَﻝُّ ﻋَﻠٰﯽ ﺍِﻋْﺘِﺒَﺎﺭِ ﺍﻟْﺎِﺳْﺘِﮩْﻠَﺎﻝِ ﺣَﺪِﯾْﺚُ ﺟَﺎﺑِﺮِ ﻋِﻨْﺪِ ﺍﻟﺘِّﺮْﻣَﺬِﯼْ ﻭَﺍﻟﻨِّﺴَﺎﺋﯽ ﻭَﺍﺑْﻦَ ﻣَﺎﺟَۃَ ﻭَﺍﻟْﺒَﯿْﮭَﻘِﯿْﺒِﻠَﻔْﻆِ ﺍِﺫَﺍ ﺍﺳْﺘَﮭَﻞَّ ﺍﻟﺴِّﻔْﻂُ ﺻُﻠِّﯽَ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻭَﻭَﺭِﺙَ)) ‏) ﻧﯿﻞ ﺍﻻﻭﻃﺎﺭ ﺹ ۳ ﺹ۲۸۰ ‏( ۔ ‏) ﯾﻌﻨﯽ ﺍٓﻭﺍﺯ ﮐﮯ ﺷﺮﻁ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﺟﺎ ﺑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﺩﻻﻟﺖ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺗﺮﻣﺬﯼ، ﻧﺴﺎﺋﯽ، ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ، ﺍﻭﺭ ﺑﯿﮩﻘﯽ ﻧﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ، ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺐ ﮐﭽﮫ ﺑﭽﮧ ﺍٓﻭﺍﺯ ﮐﺮﮮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﯽ ﺟﺎﺋﮯ، ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻭﺍﺭﺙ ﮨﻮ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﮔﺎ ‏( ۔۔ ﺍﺱ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ” ﻣﮕﺮ ﺑﻌﺾ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﻻﺋﻖ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮨﻮ ﮔﯽ ” ﺍﻭﺭ ﻓﺘﻮﺉ ﮐﮯ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ‏) ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺍﺳﯽ ﮐﻮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺯﻧﺪﮦ ﺑﺎﮨﺮ ﻧﮑﻠﮯ ﺗﻮ، ﺗﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮨﻮﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ، ﻭﺭﻧﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻭﭘﺮ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺳﮯ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ، ﺗﻔﺼﯿﻞ، ﻧﯿﻞ ﺍﻻﻭﻃﺎﺭ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮨﻮ۔ ‏) ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺟﻠﺪ ﻧﻤﺒﺮ ۲ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ ۴۵۲ ‏(
ﺗﻮ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺪﺙ ﺭﻭﭘﮍﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﻭﮨﯽ ﻓﺘﻮﯼ ﮨﮯﺟﻮ ﺍﺣﻨﺎﻑ ﮐﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍُﻣﯿﺪ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻥ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﭘﮧ ﺑﮭﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼ ﺻﺎﺩﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔
 ﺧﺎﺩﻡ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ..
Aaqibul islam
طالب علم 

No comments:

Post a Comment