:
1) ﻋَﻦِ ﺍﺑْﻦِ ﻋُﻤَﺮَ ﻗَﺎﻝَ ﺍَﻟْﺎَﯾَّﺎﻡُ
ﺍﻟْﻤَﻌْﻠُﻮْﻣَﺎﺕ … ﻓَﺎﻟْﻤَﻌْﻠُﻮْﻣَﺎﺕُ ﯾَﻮْﻡُ ﺍﻟﻨَّﺤْﺮِ
ﻭَﯾَﻮْﻣَﺎﻥِ ﺑَﻌْﺪَﮦٗ
( ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺣﺎﺗﻢ ﺭﺍﺯﯼ ﺝ 6
ﺹ 261 )
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ
ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ :’’
ﺍﯾﺎﻡ ﻣﻌﻠﻮﻣﺎﺕ۔ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﯾﺎﻡ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﯾﻮﻡ
ﻧﺤﺮ ) ﺩﺳﻮﯾﮟ ﺫﯼ ﺍﻟﺤﺠﮧ ( ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ
ﺑﻌﺪ ﺩﻭ ﺩﻥ ) 11 ، 12 ﺫﯼ ﺍﻟﺤﺠﮧ ( ﮨﯿﮟ۔ ‘‘
2 ) ﻋَﻦْ ﻋَﻠِﯽٍّ ﺍَﻟﻨَّﺤْﺮُ ﺛَﻠَﺎﺛَۃُ ﺍَﯾَّﺎﻡٍ
( ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺍﻟﻘﺮﺍٓﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﻃﺤﺎﻭﯼ
ﺝ 2 ﺹ 205 )
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻤﺮﺗﻀﯽٰ ﺭﺿﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :’’ ﮐﮧ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﯿﻦ
ﺩﻥ ﮨﮯ۔ ‘‘
3 ) ﻋَﻦْ ﺍَﻧَﺲِ ﺑْﻦِ ﻣَﺎﻟِﮏٍ ﻗَﺎﻝَ
ﺍَﻟﺬَّﺑْﺢُ ﺑَﻌْﺪَ ﺍﻟﻨَّﺤْﺮِ ﯾَﻮْﻣَﺎﻥِ۔
( ﺳﻨﻦ ﮐﺒﺮﯼٰ ﺑﯿﮩﻘﯽ ﺝ 9 ﺹ 297 ﺑﺎﺏ
ﻣﻦ ﻗﺎﻝ ﺍﻻﺿﺤﯿﯿﻮﻡ ﺍﻟﻨﺤﺮ )
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻧﺲ ﺑﻦ ﻣﺎﻟﮏ ﺭﺿﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :’’ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ) ﺩﺳﻮﯾﮟ
ﺫﯼ ﺍﻟﺤﺠﮧ ﯾﻌﻨﯽ ﻋﯿﺪ ﮐﮯ ﺩﻥ ﮐﮯ (
ﺑﻌﺪﺻﺮﻑ ﺩﻭ ﺩﻥ ﮨﮯ ۔ ‘‘
ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻏﯿﺮ
ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ :
1 ) ﺟﻨﺎﺏ ﺯﺑﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺯﺋﯽ ) ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ (
ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :’’ ﻗﻮﻝ ﺭﺍﺟﺢ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ
ﺗﯿﻦ ﮨﯿﮟ۔ ‘‘
( ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻋﻠﯽ ﺯﺋﯽ ﺝ 2 ﺹ 219
ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ 44 ﺹ 6 ﺗﺎ 11 )
ﻧﯿﺰ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ’’ : ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻋﻠﯽ
ﺍﻟﻤﺮﺗﻀﯽٰ ) ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ( ﺍﻭﺭ
ﺟﻤﮩﻮﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ) ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻨﮩﻢ ( ﮐﺎ ﯾﮩﯽ ﻗﻮﻝ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ
ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﮨﯿﮞﺎﯾﮏ ﻋﯿﺪ ﺍﻻﺿﺤﯽ ﺍﻭﺭ
ﺩﻭ ﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺗﺤﻘﯿﻖ
ﻣﯿﮟ ﺭﺍﺟﺢ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺎﻟﮏ ) ﺭﺣﻤﮧ
ﺍﻟﻠﮧ ( ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﮐﻮ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﯼ
ﮨﮯ ۔ ‘‘
( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﻋﻠﯽ ﺯﺋﯽ ﺝ 2 ﺹ 181 )
2 ) ﻣﻮﻟﻮﯼ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ
ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :’’ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮐﮯ
ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﮐﺎ ﻣﺬﮨﺐ ﺭﺍﺟﺢ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﯾﻦ
ﺻﻮﺍﺏ ﮨﮯ۔ ‘‘
( ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﯿﻘﮧ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺹ
137 )
ﻋﯿﺪ ﮐﮯ ﭼﻮﺗﮭﮯ ﺩﻥ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮐﺮﻧﺎ ﺳﻨﺖ
ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ :
ﻣﻮﻟﻮﯼ ﻣﺤﻤﺪ ﻓﺎﺭﻭﻕ ) ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ (
ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﻗﺼﺪﺍً ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ
ﺗﺎﺧﯿﺮ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺗﯿﺮﮦ ﺫﻭﺍﻟﺤﺠﮧ ﮐﻮ ﺫﺑﺢ
ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺛﺮ ﯾﮧ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﭼﻮﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﺩﻥ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﺎﻡ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ
ﺷﺎﻣﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺩﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ
ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﺮﮎ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮨﮯ ﻟﮩٰﺬﺍ ﮨﻢ ﯾﮧ
ﻋﻤﻞ ﺳﻨﺖ ﻣﺘﺮﻭﮐﮧ ﮐﮧ ﺍﺣﯿﺎﺀ ﮐﯽ
ﺧﺎﻃﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﭼﻮﺗﮭﮯ ﺩﻥ
ﻗﺮﺑﺎﻧﯿﮑﺮﻧﺎ ﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ
ﻣﺘﺮﻭﮐﮧ ﺳﻨﺖ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﺋﯽ ؟ﺑﻠﮑﮧ ﺍﯾﺎﻡ
ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ) 10 ، 11 ، 12
ﺫﻭﺍﻟﺤﺠﮧ ( ﮨﯿﮟ ، ﺗﯿﺮﮦ ﺫﻭﺍﻟﺤﺠﮧ ﮐﺎ ﺩﻥ
ﺍﯾﺎﻡ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ۔
( ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﯿﻘﮧ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ
ﺹ 141 )
Talb E Dua
Aaqibul islam
طالب علم
No comments:
Post a Comment