Sunday, 21 October 2018

ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻤﺸﺘﺎﻕ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ


ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻤﺸﺘﺎﻕ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ
ﭘﮩﻠﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﮯ ﮐﮧ ﮐﺮﺍﻣﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺠﺰﺍﺕ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪﻭﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯿﮟ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﻨﺪﮦ ﺍﭨﮫ ﮐﺮ ﮐﮩﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﻼﻑ ﺍﻣﺖ ﮐﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﮐﺮﺍﻣﺎﺕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ
ﻣﻌﺠﺰﺍﺕ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﮐﻮ ﺟﺐ ﺍﮨﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﻩ ﯾﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﯽ ﻗﺪﺭﺕ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﺐ ﺍﻧﮩﯽ ﻣﻌﺠﺰﺍﺕ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﺫﮨﻦ ﻭﺍﻟﮯ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﻩ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﺍﺱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﮯ ﮐﯿﺎﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮎ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﺎ .
ﻣﺜﺎﻝ : ﻋﯿﺴﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﭘﺮ ﻣﺮﺩﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﮯ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﮐﯽ ﮔﻮﺍﮨﯽ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧﯾﮧ ﺍﻟﻠّﻪ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﮨﮯ .
ﺟﺒﮑﮧ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻋﯿﺴﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺧﺪﺍ ﻣﺎﻥ ﮐﺮ ﻣﺸﺮﮎ ﮨﻮﮔﺌﮯ .
ﻟﮩﺬﺍ ﻣﻌﺠﺰﺍﺕ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﺳﮯ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ۔
ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻤﺸﺘﺎﻕ ﮐﯽ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺣﮑﺎﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮎ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﻮﻻﮨﺎ ﻣﺮﯾﺪ ﺟﻮ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﮑﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﭘﯿﺶ ﺁﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻧﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺟﺐ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﮩﺎﺟﺮ ﻣﮑﯽؒ ﻧﮯ ﺟﺐ ﻣﺤﺪﺙ ﺗﮭﺎﻧﻮﯼؒ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺳﻨﺎﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﺘﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺳﮯ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﭘﺮ ﮨﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﻟﯽ ﮐﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﮐﮧ ﻭﻟﯽ ﮐﭽﮫ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﺬﺍﻕ ﺍﮌﺍﻧﺎ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﺎ ﻣﺬﺍﻕ ﺍﮌﺍﻧﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﺟﻮﻻﮨﺎ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﮯ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮐﻮ ﻟﮯ ﮐﺮ ﭘﻮﺭﮮ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﻮ ﻧﺸﺎﻧﮧ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﮯ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﺳﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﻣﺴﻠﮏ ﭘﺮ ﮐﯿﺴﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻦ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ؟
ﺍﯾﮏ ﺟﺎﮨﻞ ﺍﻭﺭ ﺟﺪﯾﺪ ﻓﺮﻗﮧ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺟﻮ ﮐﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﯽ ﮐﺘﺐ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﺗﺼﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﭘﮭﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺘﻮﯼٰ ﻟﮕﺎ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﻓﺮﻗﮧ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻟﻢ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ” ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪ ﻻﯾﺠﺘﮩﺪ ﻭﻻﯾﻘﻠﺪ ‏) ﮐﺎ ﻣﺰﺍﺝ ﮐﭽﮫ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻋﺎﻡ ﻭ ﻋﻈﻮﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﺮﻏﻮﺏ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻋﻠﻤﯽ ﺍﻭﺭ ﮔﮩﺮﯼ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﺴﺎ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ “ ۔ ‏( ﻗﺎﻓﻠﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺻﻔﺤﮧ ۸۰ ‏)


ﯾﮩﺎﮞ ﭘﺮ ﻧﺎ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺗﻨﯽ ﮔﮩﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﮨﻢ ﺗﮭﻮﮌﺍﺁﺳﺎﻥ ﮐﺮﮐﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯﮨﯿﮟ ؛
ﻣﺤﺘﺎﺟﯽ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺿﺮﻭﺕ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﺎﻡ ﺁﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﯾﺎﺩ ﮐﺮﮐﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﮐﺮ ﮨﯽ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﻣﺮﺩﮦ ﮨﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮐﭽﮫ ﻧﮧ ﮐﭽﮫ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮨﯽ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ، ﮐﺘﻨﮯ ﻟﻮﮒ ﻣﯿﺖ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﮔﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮﺍﺏ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﮮ ﮔﺎ ﭘﺮ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﺟﻮ ﻭﮦ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﺮﻧﺎ
ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ جاتا
ﺟﯿﺴﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﺑﻦ ﺗﯿﻤﯿﮧؒ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔
Scan

ﯾﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺟﺐ ﺣﺎﻟﺖِ ﻏﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪﮮ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﮑﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﻭﺭﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﻈﺮﯾﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﻠﮑﻞ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻣﺠﺪﺩ ﻧﻮﺍﺏ ﺻﺪﯾﻖ ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﻭﭨﯿﻦ ﺑﻨﺎ ﺭﮐﮭﯽ ﺗﮭﯽ۔
ﺍﻭﺭ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺟﻮ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺑﮍﮮ ﮨﯿﮟ ﺫﺭﮦ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮐﮭﻞ ﮐﺮ ﺷﻮﮐﺎﻧﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻦ ﻗﯿﻢؒ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻃﻠﺐ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺑﮭﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﭘﯿﺶ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻣﺎﻧﮕﺘﺎ ﮨﻮﮞ ‏( ﻣﻌﺎﺫ ﺍﻟﻠﮧ ‏) ‏( ﮨﺪﯾﺔ ﺍﻟﻤﮩﺪﯼ ﺟﻠﺪ 1 ﺻﻔﮧ 23 ‏)
Scan

ﻧﺒﯽ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺎﻧﮕﺎ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﻓﯿﺾ ﺗﯿﺮﺍ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺧﺎﺹ ﺍﻭﺭ ﻋﺎﻡ ﭘﺮ ﮨﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﭼﺎﺩﺭ ﻋﻄﺎ ﯾﺎ ﻧﺒﯽ ؑ ‏( ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺫﻭﻕ ﺗﺼﻮﻑ ﺻﻔﮧ 945 ‏)
Scan

ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﮨﯿﮟ ﺍﺳﻼﻑ ﺳﮯﺍﯾﺴﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺷﮩﺎﺩﺗﯿﮟ ﻣﻞ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﯾﮩﺎﮞ ﺩﯾﮑﮭﺌﮯ ﺍﺳﻼﻑ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﺨﯿﺮؒ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﻗﺒﺮ ﭘﺮ ﺟﺎ ﮐﺮ ﺳﻼﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺁﺝ ﺁﭖ ﮐﺎ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﮩﯿﮟ ﺳﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧﷺ ﺭﻭﭨﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺐ ﺁﻧﮑﮫ ﮐﮭﻠﺘﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺳﯿﺪﮬﯽ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺭﻭﭨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ‏( ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﺪﯾﻨﺔ ﺍﻟﺪﻣﺸﻖ )
ﺣﺎﺟﯽ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﮩﺎﺟﺮ ﻣﮑﯽؒ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻋﻠﻤﯽ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻣﺨﻠﻮﻕ ﻏﺎﺋﺐ ﮐﻮ ﭘﮑﺎﺭﻧﺎ ﺍﮔﺮ ﻣﺤﺾ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﺍﻭﺭ ﺷﻮﻕ ﻭﺻﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﻓﺮﺍﻕ ﮐﮯ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻟﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯽ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﮔﻨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ‏( ﮐﻠﯿﺎﺕ ﺍﻣﺪﺍﺩﯾﮧ ﺹ 83 ‏)
ﺟﯿﺴﺎ ﺍﺑﻦ ﺗﯿﻤﯿﮧؒ ﮐﮯ ﻣﺮﯾﺪ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ، ﺟﯿﺴﺎ ﺍﺱ ﻣﺮﯾﺪ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ۔
ﺍﺏ ﯾﮩﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻣﺮﯾﺪ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﻏﯿﺐ ﺳﮯ ﺁﻭﺍﺯ ﺍﮔﯽ ﺟﺴﮯ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺑﺮﯼ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺪﺍ ﺗﻌﺎﻟٰﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ
ﮨﻤﺎﺭﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﺧﻞ نہیں

ﮐﯿﺎ ﻏﯿﺐ ﺳﮯ ﺁﺅﺍﺯ ﺍﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ؟‏
 1
 2
 3
 4
 5
ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﮨﯿﮟ ﺍﺳﻼﻑ ﺳﮯﺍﯾﺴﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺷﮩﺎﺩﺗﯿﮟ ﻣﻞ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﯾﮩﺎﮞ ﺩﯾﮑﮭﺌﮯ ﺍﺳﻼﻑ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﺨﯿﺮؒ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﻗﺒﺮ ﭘﺮ ﺟﺎ ﮐﺮ ﺳﻼﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺁﺝ ﺁﭖ ﮐﺎ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﮩﯿﮟ ﺳﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧﷺ ﺭﻭﭨﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺐ ﺁﻧﮑﮫ ﮐﮭﻠﺘﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺳﯿﺪﮬﯽ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺭﻭﭨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔

طالب دعا 
طالب علم 

2 comments:

  1. میں تیرے صدقے جاؤں
    یہ بتائیں
    ضرورت کے وقت پکارا تو کسی کو بھی جا سکتا ہے
    پر حضرت کا جولاہا جو اسپیشل چل کر مزار پہ گیا وہ وہاں کس نیت سے گیا؟

    ReplyDelete
  2. لو جی کر لو بات کیا آپ کے پاس نیت چک کرنے کی مشین ہے 😂🤔

    ReplyDelete