Friday, 12 October 2018

ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﮍﮬﻮ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻣﺠﮭﮯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﻮ ﮐﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﻌﻨﯽ ﻭ ﻣﻔﮩﻮﻡ

ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﮍﮬﻮ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻣﺠﮭﮯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﻮ ﮐﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﻌﻨﯽ ﻭ ﻣﻔﮩﻮﻡ
 ﺍﺯﺍﻓﺎﺩﺍﺕ ﻣﺘﮑﻠﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﻟﯿﺎﺱ ﮔﻬﻤﻦ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ
🌷 ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻮﻗﻒ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
🌺 ﺻَﻠُّﻮﺍ ﻛَﻤَﺎ ﺭَﺃَﻳْﺘُﻤُﻮﻧِﻲ ﺃُﺻَﻠِّﻲ۔
‏( ﺑﺨﺎﺭﯼ ‏)
ﮐﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻮ ﺟﯿﺴﮯ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﻮ۔
🔦🔦 ﻋﺮﺽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻣﮑﻤﻞ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﮨﻮ۔ﭘﻮﺭﯼ ﺣﺪﯾﺚ ﯾﻮﮞ ﮨﮯ۔
🌹 ﺣَﺪَّﺛَﻨَﺎ ﻣَﺎﻟِﻚٌ ﺃَﺗَﻴْﻨَﺎ ﺇِﻟَﻰ ﺍﻟﻨَّﺒِﻲِّ ﺻَﻠَّﻰ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻭَﺳَﻠَّﻢَ ﻭَﻧَﺤْﻦُ ﺷَﺒَﺒَﺔٌ ﻣُﺘَﻘَﺎﺭِﺑُﻮﻥَ ﻓَﺄَﻗَﻤْﻨَﺎ ﻋِﻨْﺪَﻩُ ﻋِﺸْﺮِﻳﻦَ ﻳَﻮْﻣًﺎ ﻭَﻟَﻴْﻠَﺔً ﻭَﻛَﺎﻥَ ﺭَﺳُﻮﻝُ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﺻَﻠَّﻰ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻭَﺳَﻠَّﻢَ ﺭَﺣِﻴﻤًﺎ ﺭَﻓِﻴﻘًﺎ ﻓَﻠَﻤَّﺎ ﻇَﻦَّ ﺃَﻧَّﺎ ﻗَﺪْ ﺍﺷْﺘَﻬَﻴْﻨَﺎ ﺃَﻫْﻠَﻨَﺎ ﺃَﻭْ ﻗَﺪْ ﺍﺷْﺘَﻘْﻨَﺎ ﺳَﺄَﻟَﻨَﺎ ﻋَﻤَّﻦْ ﺗَﺮَﻛْﻨَﺎ ﺑَﻌْﺪَﻧَﺎ ﻓَﺄَﺧْﺒَﺮْﻧَﺎﻩُ ﻗَﺎﻝَ ﺍﺭْﺟِﻌُﻮﺍ ﺇِﻟَﻰ ﺃَﻫْﻠِﻴﻜُﻢْ ﻓَﺄَﻗِﻴﻤُﻮﺍ ﻓِﻴﻬِﻢْ ﻭَﻋَﻠِّﻤُﻮﻫُﻢْ ﻭَﻣُﺮُﻭﻫُﻢْ ﻭَﺫَﻛَﺮَ ﺃَﺷْﻴَﺎﺀَ ﺃَﺣْﻔَﻈُﻬَﺎ ﺃَﻭْ ﻟَﺎ ﺃَﺣْﻔَﻈُﻬَﺎ ﻭَﺻَﻠُّﻮﺍﻛَﻤَﺎ ﺭَﺃَﻳْﺘُﻤُﻮﻧِﻲ ﺃُﺻَﻠِّﻲ ﻓَﺈِﺫَﺍ ﺣَﻀَﺮَﺕْ ﺍﻟﺼَّﻠَﺎﺓُ ﻓَﻠْﻴُﺆَﺫِّﻥْ ﻟَﻜُﻢْ ﺃَﺣَﺪُﻛُﻢْ ﻭَﻟْﻴَﺆُﻣَّﻜُﻢْ ﺃَﻛْﺒَﺮُﻛُﻢْ۔
‏( ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ : ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 631 ‏)
🌴 ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺎﻟﮏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮨﻢ ﭼﻨﺪ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺲ ﺩﻥ ﻗﯿﺎﻡ ﺭﮨﺎ، ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺑﮍﮮ ﺭﺣﻢ ﺩﻝ ﺍﻭﺭ ﺭﻗﯿﻖ ﺍﻟﻘﻠﺐ ﺗﮭﮯ۔ ﺟﺐ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺷﺘﯿﺎﻕ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﮐﯿﺴﮯ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺁﺋﮯ؟ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ‏( ﺟﻮ ﺑﺎﺕ ﺗﮭﯽ ‏) ﻋﺮﺽ ﮐﺮ ﺩﯼ۔ﺗﻮ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﺟﺎﻭ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﺮﻭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﻦ ﺳﮑﮭﺎﻭ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻦ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﮐﺮﻭ۔ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺟﻦ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺎﻟﮏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﺠﮭﮯ ﯾﺎﺩ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﯾﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ‏( ﭘﮭﺮ ‏) ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺟﯿﺴﮯ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﺫﺍﻥ ﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﮨﻮ ﻭﮦ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎﺋﮯ۔
🌻 ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺎﻟﮏ ﺑﻦ ﺣﻮﯾﺮﺙ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺭﻓﻘﺎﺀ ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺻﺤﺒﺖِ ﻧﺒﻮﯼ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺲ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻠﺪﯼ ﻭﺍﭘﺲ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺷﺘﯿﺎﻕ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﻏﻮﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﻮ ﺳﺎﺕ ﺍﺣﮑﺎﻣﺎﺕ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ﺗﮭﮯ :
🔆 :1 ﺍﺭْﺟِﻌُﻮﺍ ﺇِﻟَﻰ ﺃَﻫْﻠِﻴﻜُﻢْ
‏[ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺟﺎﻭ ‏]
🔆 :2 ﻓَﺄَﻗِﻴﻤُﻮﺍ ﻓِﻴﻬِﻢْ
‏[ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺎ ﮐﺮ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﺮﻭ ‏]
🔆 :3 ﻭَﻋَﻠِّﻤُﻮﻫُﻢْ
‏[ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ ﺳﮑﮭﺎﻭ ‏]
🔆 :4 ﻭَﻣُﺮُﻭﻫُﻢْ
‏[ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﻭ ‏]
🔆 :5 ﻭَﺻَﻠُّﻮﺍ ﻛَﻤَﺎ ﺭَﺃَﻳْﺘُﻤُﻮﻧِﻲ ﺃُﺻَﻠِّﻲ
‏[ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺟﯿﺴﮯ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ‏]
🔆 :6 ﻓَﻠْﻴُﺆَﺫِّﻥْ ﻟَﻜُﻢْ ﺃَﺣَﺪُﻛُﻢْ
‏[ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﺫﺍﻥ ﺩﮮ ‏]
🔆 :7 ﻭَﻟْﻴَﺆُﻣَّﻜُﻢْ ﺃَﻛْﺒَﺮُﻛُﻢْ
‏[ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺑﮍﺍ ﮨﻮ ﻭﮦ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎﺋﮯ ‏]
🍀 ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺣﮑﻢ ﻣﯿﮟ ﻏﻮﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺑﺎﺕ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺍﺣﮑﺎﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺻﺮﻑ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ، ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﮐﺮﺍﻡ ! ” ﺻَﻠُّﻮﺍ ﻛَﻤَﺎ ﺭَﺃَﻳْﺘُﻤُﻮﻧِﻲ ﺃُﺻَﻠِّﻲ “ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﭼﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭ ﺍﺣﮑﺎﻣﺎﺕ ﭘﺮ ﻏﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ۔
ﺣﮑﻢ ﻧﻤﺒﺮ :1 ﺍﺭْﺟِﻌُﻮﺍ ﺇِﻟَﻰ ﺃَﻫْﻠِﻴﻜُﻢْ ‏[ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺟﺎﻭ ‏]
ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﻮ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺍﻥ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺍﮐﯿﻠﮯ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ۔
ﺣﮑﻢ ﻧﻤﺒﺮ :2 ﻓَﺄَﻗِﻴﻤُﻮﺍ ﻓِﻴﻬِﻢْ ‏[ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺎ ﮐﺮ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﺮﻭ ‏]
ﺍﺱ ﺣﮑﻢ ﮐﺎ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﻮﻧﺎ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ۔
ﺣﮑﻢ ﻧﻤﺒﺮ :3 ﻭَﻋَﻠِّﻤُﻮﻫُﻢْ ‏[ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ ﺳﮑﮭﺎﻭ ‏]
ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﻣﺮﺩ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔
ﺣﮑﻢ ﻧﻤﺒﺮ :4 ﻭَﻣُﺮُﻭﻫُﻢْ ‏[ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﻭ ‏]
ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﻮﻧﺎ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ۔
ﺣﮑﻢ ﻧﻤﺒﺮ :6 ﻓَﻠْﻴُﺆَﺫِّﻥْ ﻟَﻜُﻢْ ﺃَﺣَﺪُﻛُﻢْ ‏[ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﺫﺍﻥ ﺩﮮ ‏]
ﺍﺫﺍﻥ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺑﮭﯽ ﺑﺎﻻﺗﻔﺎﻕ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﮯ۔ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﺫﺍﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﮮ ﺳﮑﺘﯽ۔
ﺣﮑﻢ ﻧﻤﺒﺮ :7 ﻭَﻟْﻴَﺆُﻣَّﻜُﻢْ ﺃَﻛْﺒَﺮُﻛُﻢْ ‏[ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺑﮍﺍ ﮨﻮ ﻭﮦ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎﺋﮯ ‏]
ﺍﺱ ﻗﺎﻓﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺩ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺧﻄﺎﺏ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺑﮍﺍ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺮﺍﺋﮯ۔ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﮭﯽ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﻮ ﮨﮯ، ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺍ ﺳﮑﺘﯽ۔
🌷 ﺍﺱ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﭼﺎﺭ ﺍﺣﮑﺎﻣﺎﺕ ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﭼﮭﭩﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺗﻮﯾﮟ ﺣﮑﻢ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺑﺎﻻﺗﻔﺎﻕ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ
🌹 ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﺟﻮ ﻓﺮﻕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ …… ﺗﻮ ﯾﻘﯿﻨﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﻭَﺻَﻠُّﻮﺍ ﻛَﻤَﺎ ﺭَﺃَﻳْﺘُﻤُﻮﻧِﻲ ﺃُﺻَﻠِّﻲ ‏[ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺟﯿﺴﮯ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ‏] ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺑﮭﯽ ﺻﺮﻑ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻮ ﮔﺎ۔
ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﺟﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺳﺎﺕ ﺍﺣﮑﺎﻣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﭼﮭﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺗﻮ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﺹ ﮐﺮ ﻟﯿﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺣﮑﻢ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺷﺮﯾﮏ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔
💮 ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺧﻄﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﻮ ﺟﻨﺎﺏ ﺍﻟﺒﺎﻧﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺏ ” ﺻﻔۃ ﺻﻼۃ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺳﻠﻢ “ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 165 ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺳﺮ ﻧﻨﮕﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮔﻨﺠﺎﺋﺶ ﺍﻭﺭ ﺳﺮ ﮈﮬﺎﻧﭗ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯﮐﻮ ﺍﻓﻀﻞ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 171 ﭘﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﺮ ﮈﮬﺎﻧﭗ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﻮ ﻻﺯﻣﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﻭﮌﮬﻨﯽ ﮐﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﭘﺮ ” ﻧﻤﺎﺯ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮯ “ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﻟﮕﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔
💐 ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ۔
ﻣﺰﯾﺪ ﻋﺮﺽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺿﺢ ﻓﺮﻕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ، ﻣﺜﻼً
:1 ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺳﺮ ﮈﮬﺎﻧﭙﻨﺎ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﻨﺖ ﻭ ﻣﺴﺘﺤﺐ ﮨﮯ، ﻣﺮﺩ ﺍﮔﺮ ﺳﺮ ﮈﮬﺎﻧﭙﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮪ ﻟﮯ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﭘﻨﺎ ﺳﺮ ﮈﮬﺎﻧﭙﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﮮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﮔﯽ۔
:2 ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻓﺮﺽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﺴﺠﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﮔﮭﺮ ﭘﺮ ﺍﻓﻀﻞ ﮨﮯ۔
:3 ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺫﺍﻥ ﻣﺮﺩ ﺩﮮ ﮔﺎ، ﻋﻮﺭﺕ ﺍﺫﺍﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﮮ ﺳﮑﺘﯽ۔
:4 ﺍﻗﺎﻣﺖ ﻣﺮﺩ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ، ﻋﻮﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ۔
🍀 ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﺟﻮ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﻧﮩﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﯾﮩﯽ ﺩﻟﯿﻞ ‏( ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﻭﺍﻟﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ‏) ﭘﯿﺶ ﮐﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺻﺪ ﺣﯿﺮ ﺕ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﻓﺮﻕ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﯿﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﮧ ﺭﮦ ﺳﮑﮯ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ” ﻣﺮﺩ ﻭ ﺯﻥ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ؟ “ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 7 ﺍﻭﺭ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 8 ﭘﺮ ﺭﻗﻤﻄﺮﺍﺯ ﮨﯿﮟ :
” ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﮔﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺮﺍﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺻﻒ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮐﮭﮍﯼ ﮨﻮ ﮔﯽ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺁﮔﮯ ﻧﮩﯿﮟ۔
‏( ﺑﯿﮩﻘﯽ ﺝ 1 ﺹ 131 ‏)
🌻 ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺮﺩ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺮﺍﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﺁﮔﮯ ﮐﮭﮍﺍ ﮨﻮ ﮔﺎ۔ ‏( ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭ ﻣﺴﻠﻢ ﻭ ﺳﻨﻦ ﺍﺭﺑﻌﮧ ‏)
🌴 ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺮﺩ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﺑﮭﻮﻟﻨﮯ ﭘﺮ ﺳﺒﺤﺎﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮩﮯ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﯾﮏ ﮨﺎﺗﮫ ﭘﺮ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﯽ ﭘﺸﺖ ﻣﺎﺭﮮ ‏( ﻣﺴﻠﻢ ﺝ 1 ﺹ “(180
ﺍﻧﮩﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺳﯽ ﮐﺘﺎﺏ ” ﻣﺮﺩ ﻭ ﺯﻥ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ؟ “ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 38 ﭘﺮ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ :
” ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﺟﻤﻌﮧ ﮐﯽ ﻓﺮﺿﯿﺖ ﺳﮯ ﻣﺴﺘﺜﻨﯽٰ ﮨﯿﮟ “
🌺 ﺍﺱ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ” ﺻﻠّﻮﺍﮐﻤﺎ ﺭﺍﯾﺘﻤﻮﻧﯽ ﺍُﺻﻠّﯽ “ ﺱ ﮮ ” ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺮﻕ ﻧﮩﯿﮟ “ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﺴﯽ ﻃﺮﺡ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﭘﮭﺮ ﻧﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﺣﺸﺮ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﯿﮟ ﺧﺒﺮ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ 

1 comment:

  1. bkwas nahi kro
    Nabi ny sb kliy kaha ha agr unko kehty to mention b krtyn
    Jahil logo

    ReplyDelete