🔴 *Part 2*
ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﻧﮯ پر غیر مقلدین کے دلائل کے جوابات
🌟ازﺍﻓﺎﺩﺍﺕ : ﻣﺘﮑﻠﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﻟﯿﺎﺱ ﮔﮭﻤﻦ حفظہ ﺍﻟﻠﮧ
▪▪▪▪▪▪▪▪▪
🌸 *دلائل
🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸
💠 *دلیل--*
عَنْ أَبِي قِلَابَةَ أَنَّهُ رَأَى مَالِكَ بْنَ الْحُوَيْرِثِ إِذَا صَلَّى كَبَّرَ وَرَفَعَ يَدَيْهِ وَإِذَا أَرَادَ أَنْ يَرْكَعَ رَفَعَ يَدَيْهِ وَإِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنْ الرُّكُوعِ رَفَعَ يَدَيْهِ وَحَدَّثَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَنَعَ هَكَذَا
(صحیح البخاری ج1 ص 102 بَاب رَفْعِ الْيَدَيْنِ إِذَا كَبَّرَ وَإِذَا رَكَعَ وَإِذَا رَفَعَ)
🌀 *ترجمہ:* حضرت ﺍﺑﻮ ﻗﻼﺑﮧ ﺗﺎﺑﻌﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ: ’’ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺑﻦ ﺣﻮﯾﺮﺙ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ،ﺟﺐ ﺍٓﭖ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺗﻮ ’ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﮐﺒﺮ ‘ ﮐﮩﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ،ﺟﺐ ﺭﮐﻮﻉ ﮐﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺭﮐﻮﻉ ﺳﮯ ﺳﺮ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ
💠 *جواب نمبر1:*
حضرت مالک بن الحویرث سے سجدوں کی رفع یدین بھی مروی ہے:
*اذا سجد و اذا رفع راسہ من السجود حتی یحاذی بہما فروع اذنیہ*
(سنن النسائی ج 1 ص165 باب رفع الیدین للسجود، سنن النسائی ج 1 ص172 باب رفع الیدین عند الرفع من السجدۃ الاولی، مسند احمد بن حنبل ج3 ص533 رقم الحدیث 15606، 15610، السنن الکبری للنسائی ج1 ص228 باب رفع الیدین للسجود رقم الحدیث 674،673 ، 672، مسند ابی عوانہ ج1 ص336، رقم الحدیث 1263، مشکل الآثار للطحاوی ج2 ص29، رقم الحدیث 633،632،631)
🌻 *ترجمہ:* جب سجدے میں جاتے تو رفع یدین کرتے، اور جب سجدوں سے سر اٹهاتے، تو بهی اپنے دونوں کانوں کی لو تک ہاتهہ اٹهاتے تهے-
🔅غیر مقلدین خود اس روایت پر پورا عمل نہیں کرتے اور سجدوں کی رفع یدین چھوڑ دیتے ہیں۔ معلوم ہوا کہ یہ ان کے ہاں بھی معمول بہا نہیں۔
🔰 *جواب نمبر 2:*
حضرت مالک بن الحویرث سن 9 ھ میں 20 دن آپ صلی اللہ علیہ و سلم کے پاس رہ کر اپنے وطن چلے گئے۔
(صحیح البخاری ج1 ص88،87 مع فتح الباری ج2 ص145، ج8 ص138)
مگر آپ صلی اللہ علیہ و سلم کے ساتھ مسلسل رہنے والے صحابہ کرام سیدنا علی ، سیدنا ابن مسعود، سیدنا ابن عمر، سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہم وغیرہم نے واضح گواہی دی ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ و سلم شروع نماز میں تکبیر تحریمہ کی رفع یدین کے علاوہ تمام نماز میں رفع یدین نہیں کرتے تھے۔
🔹 ’’ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻤﺮﺗﻀﯽٰ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ﭘﮭﺮ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﻤﺎ ﺯﻣﯿﮟ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ‘‘ ۔
(ﺍﻟﻤﺪﻭﻧۃ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼٰ؛ ﺝ۱ ﺹ۷۱ ،ﻣﺴﻨﺪ ﺯﯾﺪ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺹ۱۰۰)
🔹 ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ’’: ﮐﯿﺎﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﮧ ﺩﻭﮞ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯿﺴﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺗﮭﮯ ؟ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﻘﻤﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﭘﮩﻠﯽ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﯿﺎ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺗﺤﺮﯾﻤﮧ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ) ﭘﮭﺮ( ﭘﻮﺭﯼ ﻧﻤﺎﺯﻣﯿﮟ ) ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ۔
(ﺳﻨﻦ ﺍﻟﻨﺴﺎﺋﯽ ﺝ 1 ﺹ 158 ،ﺳﻨﻦ ﺍﺑﯽ ﺩﺍﺋﻮﺩ ﺝ 1 ﺹ 116 )
🔹 ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ’’ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ۔ﺭﮐﻮﻉ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ، ﺭﮐﻮﻉ ﺳﮯ ﺳﺮﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﺠﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
(ﻣﺴﻨﺪ ﺣﻤﯿﺪﯼ ﺝ 2 ﺹ 277 ،ﻣﺴﻨﺪ ﺍﺑﯽ ﻋﻮﺍﻧۃ ﺝ 1 ﺹ 334 )
🔹 ﺣﻀﺮﺕ ﺑﺮﺍﺀ ﺑﻦ ﻋﺎﺯﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ’’ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ، (ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ) ﺳﻼﻡ ﭘﮭﯿﺮﻧﮯ ﺗﮏ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
(ﻣﺴﻨﺪ ﺍﺑﯽ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺑﺮﻭﺍ ﯾۃ ﺍﺑﯽ ﻧﻌﯿﻢ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺹ 344 ،ﺳﻨﻦ ﺍﺑﯽ ﺩﺍﺋﻮﺩ؛ ﺝ 1 ﺹ 116 )
🔰 *جواب نمبر3:*
اس روایت میں رفع یدین کا ثبوت تو ہے لیکن دوام ثابت نہیں، آپ کا مقصد دوام کو ثابت کرنا ہے۔
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
✍ *
ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﻧﮯ پر غیر مقلدین کے دلائل کے جوابات
🌟ازﺍﻓﺎﺩﺍﺕ : ﻣﺘﮑﻠﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﻟﯿﺎﺱ ﮔﮭﻤﻦ حفظہ ﺍﻟﻠﮧ
▪▪▪▪▪▪▪▪▪
🌸 *دلائل
🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸
💠 *دلیل--*
عَنْ أَبِي قِلَابَةَ أَنَّهُ رَأَى مَالِكَ بْنَ الْحُوَيْرِثِ إِذَا صَلَّى كَبَّرَ وَرَفَعَ يَدَيْهِ وَإِذَا أَرَادَ أَنْ يَرْكَعَ رَفَعَ يَدَيْهِ وَإِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنْ الرُّكُوعِ رَفَعَ يَدَيْهِ وَحَدَّثَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَنَعَ هَكَذَا
(صحیح البخاری ج1 ص 102 بَاب رَفْعِ الْيَدَيْنِ إِذَا كَبَّرَ وَإِذَا رَكَعَ وَإِذَا رَفَعَ)
🌀 *ترجمہ:* حضرت ﺍﺑﻮ ﻗﻼﺑﮧ ﺗﺎﺑﻌﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ: ’’ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺑﻦ ﺣﻮﯾﺮﺙ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ،ﺟﺐ ﺍٓﭖ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺗﻮ ’ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﮐﺒﺮ ‘ ﮐﮩﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ،ﺟﺐ ﺭﮐﻮﻉ ﮐﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺭﮐﻮﻉ ﺳﮯ ﺳﺮ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺭﻓﻊ ﺍﻟﯿﺪﯾﻦ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ
💠 *جواب نمبر1:*
حضرت مالک بن الحویرث سے سجدوں کی رفع یدین بھی مروی ہے:
*اذا سجد و اذا رفع راسہ من السجود حتی یحاذی بہما فروع اذنیہ*
(سنن النسائی ج 1 ص165 باب رفع الیدین للسجود، سنن النسائی ج 1 ص172 باب رفع الیدین عند الرفع من السجدۃ الاولی، مسند احمد بن حنبل ج3 ص533 رقم الحدیث 15606، 15610، السنن الکبری للنسائی ج1 ص228 باب رفع الیدین للسجود رقم الحدیث 674،673 ، 672، مسند ابی عوانہ ج1 ص336، رقم الحدیث 1263، مشکل الآثار للطحاوی ج2 ص29، رقم الحدیث 633،632،631)
🌻 *ترجمہ:* جب سجدے میں جاتے تو رفع یدین کرتے، اور جب سجدوں سے سر اٹهاتے، تو بهی اپنے دونوں کانوں کی لو تک ہاتهہ اٹهاتے تهے-
🔅غیر مقلدین خود اس روایت پر پورا عمل نہیں کرتے اور سجدوں کی رفع یدین چھوڑ دیتے ہیں۔ معلوم ہوا کہ یہ ان کے ہاں بھی معمول بہا نہیں۔
🔰 *جواب نمبر 2:*
حضرت مالک بن الحویرث سن 9 ھ میں 20 دن آپ صلی اللہ علیہ و سلم کے پاس رہ کر اپنے وطن چلے گئے۔
(صحیح البخاری ج1 ص88،87 مع فتح الباری ج2 ص145، ج8 ص138)
مگر آپ صلی اللہ علیہ و سلم کے ساتھ مسلسل رہنے والے صحابہ کرام سیدنا علی ، سیدنا ابن مسعود، سیدنا ابن عمر، سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہم وغیرہم نے واضح گواہی دی ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ و سلم شروع نماز میں تکبیر تحریمہ کی رفع یدین کے علاوہ تمام نماز میں رفع یدین نہیں کرتے تھے۔
🔹 ’’ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻤﺮﺗﻀﯽٰ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ﭘﮭﺮ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﻤﺎ ﺯﻣﯿﮟ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ‘‘ ۔
(ﺍﻟﻤﺪﻭﻧۃ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼٰ؛ ﺝ۱ ﺹ۷۱ ،ﻣﺴﻨﺪ ﺯﯾﺪ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺹ۱۰۰)
🔹 ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ’’: ﮐﯿﺎﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﮧ ﺩﻭﮞ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯿﺴﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺗﮭﮯ ؟ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﻘﻤﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﭘﮩﻠﯽ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﯿﺎ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺗﺤﺮﯾﻤﮧ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ) ﭘﮭﺮ( ﭘﻮﺭﯼ ﻧﻤﺎﺯﻣﯿﮟ ) ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ۔
(ﺳﻨﻦ ﺍﻟﻨﺴﺎﺋﯽ ﺝ 1 ﺹ 158 ،ﺳﻨﻦ ﺍﺑﯽ ﺩﺍﺋﻮﺩ ﺝ 1 ﺹ 116 )
🔹 ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ’’ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ ۔ﺭﮐﻮﻉ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ، ﺭﮐﻮﻉ ﺳﮯ ﺳﺮﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﺠﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
(ﻣﺴﻨﺪ ﺣﻤﯿﺪﯼ ﺝ 2 ﺹ 277 ،ﻣﺴﻨﺪ ﺍﺑﯽ ﻋﻮﺍﻧۃ ﺝ 1 ﺹ 334 )
🔹 ﺣﻀﺮﺕ ﺑﺮﺍﺀ ﺑﻦ ﻋﺎﺯﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ’’ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﺗﮯ، (ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ) ﺳﻼﻡ ﭘﮭﯿﺮﻧﮯ ﺗﮏ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
(ﻣﺴﻨﺪ ﺍﺑﯽ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺑﺮﻭﺍ ﯾۃ ﺍﺑﯽ ﻧﻌﯿﻢ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺹ 344 ،ﺳﻨﻦ ﺍﺑﯽ ﺩﺍﺋﻮﺩ؛ ﺝ 1 ﺹ 116 )
🔰 *جواب نمبر3:*
اس روایت میں رفع یدین کا ثبوت تو ہے لیکن دوام ثابت نہیں، آپ کا مقصد دوام کو ثابت کرنا ہے۔
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
✍ *
No comments:
Post a Comment