Thursday, 22 November 2018

Part 9* جشن عید میلاد النبی کے دلائل کا علمی جائزہ

🔴 *Part 9*
جشن عید میلاد النبی کے دلائل کا علمی جائزہ

🌟 *ﻣﻮﻻﻧﺎﺳﺎﺟﺪ ﺧﺎﻥ ﻧﻘﺸﺒﻨﺪﯼ حفظہ اللہ*
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◼
⚡ *ﺩﻟﯿﻞ 9:*
ﺗﻢ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻋﻨﻮﺍﻧﺎﺕ ﺳﮯ ﺟﻠﺴﮯ ﺟﻠﻮﺱ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺑﺪﻋﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭﮨﻤﺎﺭﺍ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﺎ ﺟﻠﺴﮧ ﺑﺪﻋﺖ۔

📌 *ﺟﻮﺍﺏ :*
🔸ﻣﻮﻻﻧﺎ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﻠﺴﮯ ﮐﻮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺟﻠﺴﻮﮞ ﭘﺮ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﺮﻧﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ

🍀ﺁﭖ ﮐﮯ ﺷﯿﺦ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺮﺯﺍﻕ ﺑﮭﺘﺮﺍﻟﻮﯼ ﻟﮑﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :
’’ ﺁﺟﮑﻞ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻋﻨﻮﺍﻧﺎﺕ ﺳﮯ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﺴﮯ ﮨﻮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ،ﮐﺴﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ،ﮐﺴﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺫﮐﺮ ﻭﻻﺩﺕ ﷺ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺳﯿﺮﺕ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﮐﺴﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺣﺴﻦ ﻗﺮﺍﺕ ﻭ ﺣﻤﺪﻭ ﻧﻌﺖ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ۔۔۔ﺭﺍﻗﻢ ﻧﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺴﯽ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺧﯿﺎﻝ ﯾﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﯿﺎﺭﮮ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﺭﮨﮯ ﺧﻮﺍﮦ ﮐﺴﯽ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﺭﮨﮯ۔

‏( ﻣﯿﻼﺩﻣﺼﻄﻔﯽ ﷺ ﺹ : ۴ ﻣﮑﺘﺒﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ‏)

💎 ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺟﻠﺴﻮﮞ ﭘﺮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﮯ ﺩﺭﺳﺖ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺟﺐ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺟﻠﺴﮯ ﻣﺘﻔﻖ ﻋﻠﯿﮧ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺁ ﭖ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺟﺎﺋﺰ ﮐﺎﻡ ﭘﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﻮ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﺮﻭﺟﮧ ﺟﺸﻦ ﻣﯿﻼﺩ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔

🔸ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻣﻄﻠﻖ ﻭﻋﻆ ﻭ ﻧﺼﯿﺤﺖ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﻭ ﺗﻌﻠﻢ ﺳﯿﺮﺕ ﺭﺳﻮﻝ ﷺ ﮐﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺟﻠﺴﮯ ﺧﻮﺩ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﻮئے ہیں ﺍﻭﺭ ﻣﺘﻮﺍﺗﺮ چلےﺁرﮨﮯ ہیں ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﺑﺪﯾﮩﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮨﮯ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﮐﺮ ﻭﻋﻆ ﻭ ﺗﺬﮐﯿﺮ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺩﯾﻨﯽ ﺍﻣﻮﺭ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺩﯾﺘﮯ ﺍﺩﺍﺏ ﻭ ﺍﺧﻼﻕ ﺳﮑﮭﺎﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﺧﻮﺩ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢﷺ ﮐﮯ ﺳﯿﻨﮑﮍﻭﮞ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺳﮯ ﺳﯿﻨﮑﮍﻭﮞ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﺎﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﺳﯽ ﺟﻠﺴﻮﮞ ﮐﯽ ﻏﻤﺎﺯﯼ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﭘﮭﺮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻧﮯ ﻧﺒﯽ ﷺ ﮐﯽ ﺳﯿﺮﺕ ﮐﻮ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺁﺝ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﯽ ﺳﯿﺮﺕ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺿﺨﯿﻢ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺮ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﯽ ﺳﯿﺮﺕ ﻣﺠﻤﻌﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﻮﺗﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ

*ﺳﻤﻌﺖ ﻋﻤﺮ ﻋﻠﯽ ﻣﻨﺒﺮ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ۔۔۔ﺳﻤﻌﺖ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﻋﻔﺎﻥ ﺧﻄﯿﺒﺎ ﻋﻠﯽ ﻣﻨﺒﺮ ﺭﺳﻮ ﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ۔۔ﻗﺎﻡ ﻣﻮﺳﯽ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺧﻄﯿﺒﺎ ﻓﯽ ﺑﻦ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ*

🍀ﺧﻮﺩ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺮﺯﺍﻕ ﺑﮭﺘﺮﺍﻟﻮﯼ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :

’’ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺟﻠﺴﮯ ﺩﻭ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﯾﮏ ﻭﮦ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﮯ ﺍﻭﺻﺎﻑ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﻭﮦ ﺟﻠﺴﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺍﻭﺻﺎﻑ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺌﮯ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺍﻭﺻﺎﻑ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﮐﯿﺎ

‏( ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺹ ۶ ‏)

🛡 ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﺗﻨﺎ ﺗﻮ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻄﻠﻖ ﺟﻠﺴﮧ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﺍﺏ ﺭﮨﺎ ﺍﻥ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻥ ﯾﺎ ﻭﻗﺖ ﻃﮯ ﮐﺮ ﺩﯾﻨﺎ ﺗﻮ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻌﯿﻦ ﺷﺮﻋﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻌﯿﻦ ﻋﺮﻓﯽ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﺳﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﯿﮟ

🔆 ﻣﺜﻼ ﺗﻌﯿﻦ ﺷﺮﻋﯽ ﺟﯿﺴﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻭﻗﺖ ﺣﺞ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺟﮕﮧ ﺯﮐﻮۃ ﮐﺎ ﻧﺼﺎﺏ ﻭﻏﯿﺮﮨﺎ

🌹 ﺍﻭﺭ ﺗﻌﯿﻦ ﻋﺮﻓﯽ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﻗﺖ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺳﮩﻮﻟﺖ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﯽ ﻓﻼﮞ ﮐﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﻓﻼﮞ ﺩﻥ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﯽ ﺳﯿﺮﺕ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﺁﭖ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺁﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮐﯽ ﮐﮧ ﮐﭽﮫ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮨﻢ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﮐﮩﺎﮐﮧ ﻓﻼﮞ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﻓﻼﮞ ﺟﮕﮧ ﺟﻤﻊ ﮨﻮﺟﺎﻧﺎ۔۔

*ﺟﺎﺀ ﺕ ﺍﻣﺮﺍۃ ﺍﻟﯽ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻓﻘﺎﻟﺖ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺫﮬﺐ ﺍﻟﺮﺟﺎﻝ ﺑﺤﺪﯾﺜﮏ ﻓﺎﺟﻌﻞ ﻟﻨﺎ ﻣﻦ ﻧﻔﺴﮏ ﯾﻮﻣﺎ ﻧﺎﺗﯿﮏ ﻓﯿﮧ ﺗﻌﻠﻤﻨﺎ ﻣﻤﺎ ﻋﻠﻤﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﻘﺎﻝ ﺍﺟﺘﻤﻌﻦ ﻓﯽ ﯾﻮﻡ ﮐﺬﺍ ﻭ ﮐﺬﺍ ﻭ ﻓﯽ ﻣﮑﺎﻥ ﮐﺬﺍ ﻭ ﮐﺬﺍ ﻓﺎﺟﺘﻤﻌﻦ*

‏( ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺝ۲ﺹ۱۰۸۷ ‏)

🔮 ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﮑﺎﻥ ﻭ ﺟﮕﮧ ﮐﯽ ﺗﻌﯿﻦ ﻋﺮﻓﯽ ﮨﯽ ﺗﮭﯽ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮨﺎﮞ ﺟﻤﻊ ﮨﻮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﮨﻮ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺗﺐ ﺑﻨﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺗﻌﯿﻨﺎﺕ ﮐﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﻡ ﺳﮯ ﮨﭩﺎﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻌﯿﻦ ﻋﺮﻓﯽ ﮐﻮ ﺷﺮﻋﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻓﻼﮞ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﻓﻼﮞ ﮐﺎﻡ ﻧﮧ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺗﻢ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﮨﻮﺟﺎﺅ ﮔﮯ ﯾﺎ ﺗﻌﯿﻦ ﺷﺮﻋﯽ ﮐﻮ ﻣﻌﺎﺫ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺮﻓﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﮨﻤﺎﺭا ﺍﻥ ﺟﻠﺴﻮﮞ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻭﻗﺖ ﯾﺎ ﺟﮕﮧ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﺩﯾﻨﺎ ﺗﻌﯿﻦ ﻋﺮﻓﯽ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺟﻠﺴﮯ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﺭﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﮕﮧ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﮨﻮ ﮨﻢ میں ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺁﺝ ﺗﮏ ﺍﻥ ﺗﻌﯿﻨﺎﺕ ﮐﻮ ﺷﺮﻋﯽ ﺩﺭﺟﮧ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺭﺩﻭ ﻭ ﺑﺪﻝ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺟﻠﺴﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﻡ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﭩﺎﯾﺎ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ﺍﺑﮭﯽ ﺑﮭﯽ ﻭﮨﯽ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﮐﮯ ﯾﺎ ﺑﻌﺪﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﮭﺎ

🌻 ﻣﮕﺮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﺟﺸﻦ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺣﺼﮧ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﻟﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯿﻠﺌﮯ ۱۲ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭﻝ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﻥ ﮐﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻭﻗﺖ ﺍﻥ ﺟﻠﺴﻮﮞ ﺟﻠﻮﺳﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻗﺘﻞ ﻭ ﻗﺘﺎﻝ ﺗﮏ ﮐﯽ ﺩﮬﻤﮑﯿﺎﮞ ﺩﮮ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﺭﺿﺎﺧﺎﻧﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ کا ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﮨﺎﮞ ﺟﻤﻌﮧ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﻮ ﺍﺗﻨﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﺟﺘﻨﯽ ﺍﺱ ﺟﺸﻦ ﮐﻮ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺟﺸﻦ ﺟﻦ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﮐﺎ ﺁﺝ ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﺑﻦ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﺘﻀﺎﺩ ﺗﻮ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ کو ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ؟۔

✳ ﻓﯽ ﺍﻟﺤﺎﻝ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﺗﻨﯽ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﮐﺎﻓﯽ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﭼﮧ ﮨﻢ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﻣﺨﺎﻟﻔﯿﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺁﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﺸﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﺰﯾﺪ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﭘﯿﺶ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

No comments:

Post a Comment