Tuesday, 28 July 2020

ایک جاہل رضا خانی کا پیر ذولفقار پر اعتراض اور اسکا موں توڑ جواب


ایک جاہل رضا خانی بریلی بندر نے حضرت پیر ذولفقار نقشبندی دامت بر کاتھم پر ایک سنگین الزام عائد کیا یعنی معاذ اللّه سیکسی کتاب کا نام دیا 
تو چلے دیکھتے ہے انکا رضا خان قارون بانس والا کتنا سیکسی تھا اور کیا کیا سیکسی باتیں لکھتا تھا اور کرتا تھا
👈#ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﻥ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺁﻟﮧ ﺗﻨﺎﺳﻞ ﭼﮭﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﺛﻮﺍﺏ
ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﺎ ﺑﺎﮨﻢ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﻧﺎ ﺣﻴﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﻄﻠﻘﺎ ﺟﺎﺯﺀ ﮨﮯ ﺣﺘﯽ ﮐﮯ ﻓﺮﺝ ﻭ ﺫﮐﺮ ﮐﻮ ﺑﻨﻴﺖ ﺻﺎﻟﺤﮧ ‏( ﭼﮭﻮﻧﺎ ﻳﺎ ﭨﭩﻮﻟﻨﺎ ‏) ﻣﻮﺟﺐ ﺍﺟﺮ ﻭ ﺛﻮﺍﺏ ﮨﮯ ‏( ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺷﺮﻳﻌﺖ ﺣﺼﮧ ﺩﻭﻡ ص ٢٦٣ ‏)


ﮐﺘﺐ ﻓﻘﮩﯽ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﺼﺮﻳﺢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺫﮐﺮ ﻭ ﻓﺮﺝ ﮐﻮ ﺑﻨﻴﺖ ﺻﺎﻟﺤﮧ ﭼﮭﻮﻧﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﺟﺮ ﻭ ﺛﻮﺍ ﺏ ﮨﮯ۔ ﺑﺮﺍﺋﮯ ﮐﺮﻡ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﺳﻮﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺑﺎﺕ ﺩﮮ ﺩﻳﮟ ﺗﻮ ﺑﮍﯼ ﻣﮩﺮﺑﺎﻧﯽ ﮨﻮﮔﯽ۔۔
‏( ۱ ‏) ﻓﺮﺝ ﻭ ﺫﮐﺮ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﻧﮯ ﭨﭩﻮﻟﻨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﮭﯿﻠﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﯽ ﻧﻴﺖ ﺻﺎﻟﺤﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ؟
‏( ۲ ‏) ﺍﺱ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺛﻮﺍﺏ ﻭ ﺍﺟﺮ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺍﯾﺼﺎﻝ ﺛﻮﺍﺏ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎﮐﯿﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﮯ ۔
‏( ۳ ‏) ﺍﺱ ﻣﺸﻐﻠﮯ ﻣﺤﺒﻮﺑﮧ ﭘﺮ ﺍﺏ ﺗﮏ ﮐﺘﻨﮯ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﺘﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﺟﺮ ﻭ ﺛﻮﺍﺏ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎﺧﺎﻥ ﻣﻔﺘﯽ ﺍﺣﻤﺪ ﻳﺎﺭ ﮔﺠﺮﺍﺗﯽ ﯾﺎ ﻧﻌﯿﻢ ﺍﻟﺪﻳﻦ ﻣﺮﺍﺩ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﮐﻮ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟؟

👈#اور احمد رضا خان قارون بانس کا ﻓﺮﺽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻧﻔﺲ ﮐﯽ ﺣﺮﮐﺖ ﺳﮯ ﺑﻨﺪ ﭨﻮﭦ ﮔﯿﺎ ‼*:
ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﻣﺤﻤﺪ ﺣﺴﯿﻦ ﺻﺎﺣﺐ ﻣﯿﺮﭨﮭﯽ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ :
’’ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﮐﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺲ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺍﻟﻤﺒﺎﺭﮎ ﺳﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺘﮑﻒ ﮨﻮﺍ، ﺟﺐ ﭼﮭﺒﯿﺲ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺍﻟﻤﺒﺎﺭﮎ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺁﺋﯽ ﺗﻮ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﻋﺘﮑﺎﻑ ﻓﺮﻣﺎ ﻟﯿﺎ۔ ﻗﺒﻞ ﺍﻋﺘﮑﺎﻑ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﺼﺮ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎ ﮐﺮ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻟﮯ ﮔﺌﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﺠﺪ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﻮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﭼﻼ ﮔﯿﺎ۔ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺻﺎﺣﺐ ﺁﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﮯ۔ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﺑﮭﯽ ﻋﺼﺮ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﯽ ﮨﮯ؟ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﺑﮭﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﭘﮍﮬﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺗﻌﺠﺐ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﺗﻮ ﺍﺏ ﭘﮍﮪ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ …
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﯿﺮﯼ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺑﮭﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﭘﮍﮪ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ، ﻧﻮﺍﻓﻞ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺳﻮﺍﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻧﮯ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻗﻌﺪﮦ ﺍﺧﯿﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﺑﻌﺪ ﺗﺸﮩﺪ ﺣﺮﮐﺖ ِ ﻧﻔﺲ ﺳﮯ ﻣﯿﺮﮮ ﺍﻧﮕﺮﮐﮭﮯ ﮐﺎ ﺑﻨﺪ ﭨﻮﭦ ﮔﯿﺎ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﻧﻤﺎﺯ ﺗﺸﮩﺪ ﭘﺮ ﺧﺘﻢ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺁﭖ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﺎ ﮐﺮ ﺑﻨﺪﻭﺑﺴﺖ ﮐﺮﺍ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺣﺘﯿﺎﻃﺎً ﭘﮭﺮ ﺳﮯ ﭘﮍﮪ ﻟﯽ۔ ‘‘ ‏( ۱ ‏)
ﺍﺣﺘﯿﺎﻁ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﭘﮩﻠﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺩﺍ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺍﺏ ﯾﮧ ﻧﻤﺎﺯ ﻻﺋﻖ ﺍﺩﺍ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﻣﻘﺘﺪﯾﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﮭﯽ ﺍﺣﺘﯿﺎﻃﺎً ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﺗﮭﯽ؟ ﺍﮔﺮ ﯾﻘﯿﻦ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺩﺍ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺍﺣﺘﯿﺎﻃﺎً ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺗﮭﺎ؟ ﯾﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺳﺨﻦ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﮐﻮ ﺻﺮﻑ ﯾﮧ ﺑﺘﻼﻧﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﮞ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﻓﺮﺽ ﻧﻤﺎﺯﻭﮞ ﮐﯽ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺍﻟﻤﺒﺎﺭﮎ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺷﺎﻥ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻧﻔﺲ ﮐﯽ ﺣﺮﮐﺖ ﺳﮯ ﺍﻧﮕﺮﮐﮭﮯ ﮐﺎ ﺑﻨﺪ ﭨﻮﭨﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔


👈#احمد رضا کی 👇👇👇
🔍 * ﻋﻀﻮ ﺗﻨﺎﺳﻞ ﭘﺮ ﺧﺎﺹ ﺗﺤﻘﯿﻖ 🔎*:
’’ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﺷﺮﻡ ﮔﺎﮦ ﮐﮯ ﺍﻋﻀﺎﺀ ﮐﻮ ﻧﻮ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻓﻘﮧ ﺩﺍﻧﯽ ﭘﺮ ﺍﯾﺴﯽ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻧﯿﻢ ﺭﻭﺯ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺩﺭﺧﺸﺎﮞ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺑﻨﺪﮦ ﮨﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮐﺘﺐ ﻓﻘﯿﮩﮧ ﺍﻭﺭ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺳﮯ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﮯ ﺍﻋﻀﺎﺀ ﮐﻮ ﻣﺪﻟﻞ ﻭ ﻣﺤﻘﻖ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﺗﺪﻗﯿﻖ ﻧﻈﺮ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﻋﻀﻮ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﭘﺮ ﺩﻻﺋﻞ ﺛﺒﺖ ﻓﺮﻣﺎ ﮐﺮ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﮯ ﺍﻋﻀﺎ ﻧﻮ ﮨﯿﮟ۔ ‏( ۲ ‏)
‏( ۱ ‏) ‏( ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻧﻤﺒﺮ ﺹ۲۳۴ ‏)
‏( ۲ ‏) ‏( ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻧﻤﺒﺮ ﺹ۲۱۲ ‏)


👈👈👓 * ﮔﺎﺅﮞ ﮐﯽ ﺍﭨﮭﺎﺭﮦ ﺳﺎﻟﮧ ﻟﮍﮐﯽ ﭘﺮ ﻧﮕﺎﮦ 👓*:
ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺳﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺮﻡ ﻋﻮﺭﺕ ﭘﺮ ﺧﻮﺩ ﻧﮕﺎﮦ ﮐﺮﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
’’ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﮔﺎﺋﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻟﮍﮐﯽ ﺍﭨﮭﺎﺭﮦ ﯾﺎ ﺑﯿﺲ ﺑﺮﺱ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ، ﻣﺎﮞ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺿﻌﯿﻔﮧ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻧﮧ ﭼﮭﮍﺍﯾﺎ ﺗﮭﺎ، ﻣﺎﮞ ﮨﺮ ﭼﻨﺪ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﯽ ﻭﮦ ﺯﻭﺭ ﺁﻭﺭ ﺗﮭﯽ ﭘﭽﮭﺎﮌﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﻨﮯ ﭘﺮ ﭼﮍﮪ ﮐﺮ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﯿﻨﮯ ﻟﮕﺘﯽ۔ ‘‘ ‏( ۱ ‏)
‏( ۱ ‏) ‏( ﻣﻠﻔﻮﻇﺎﺕ ﺣﺼﮧ ﺳﻮﻡ ﺹ۵۸ ‏)

👈#ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺮﻡ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺧﻮﺩ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﭼﮭﺎﺗﯽ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﻧﮕﺎﮦ ﮈﺍﻟﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﻣﺸﺎﮨﺪﮦ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮧ ﻣﺎﮞ ﮨﺮ ﭼﻨﺪ ﺍﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺭﮐﺘﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻧﮩﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﻦ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺑﮭﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﺷﺎﻥ ﺳﮯ ﻗﺎﺋﻢ ﻧﮧ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﻮ ﻭﺭﻧﮧ ﻧﻤﺎﺯ ﺗﻮ ﺑﮯ ﺣﯿﺎﺋﯽ ﺳﮯ ﺭﻭﮐﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺁﮦ ﯾﮧ ﻭﮨﯽ ﺁﻧﮑﮭﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺑﭽﭙﻦ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺮﻡ ﮐﮯ ﭼﮩﺮﮮ ﺳﮯ ﺑﭽﺘﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﺏ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺮﻡ ﭼﮭﺎﺗﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻮﮐﺘﯿﮟ۔
🍲 * ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﯿﻨﮯ ﮐﺎ ﺫﻭﻕ 🍲*:
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﮞ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﻮ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﯿﻨﮯ ﮐﺎ ﺑﮩﺖ ﺷﻮﻕ ﺗﮭﺎ، ﮐﮭﺎﺗﮯ ﭘﯿﺘﮯ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮨﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺷﻮﻕ ﻭ ﺫﻭﻕ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﺷﮯ ﮨﮯ۔ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻭﻓﺎﺕ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻟﺬﯾﺬ ﮐﮭﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺟﻮ ﻓﮩﺮﺳﺖ ﻣﺮﺗﺐ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺁﺧﺮﯼ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮐﮭﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﺬﺕ ﮐﻮ ﻧﮧ ﺑﮭﻮﻟﮯ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﮐﮯ ﻭﺻﺎﯾﺎ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﭘﯿﺮﻭ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻤﺮ ﺍﭼﮭﺮﻭﯼ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﮯ، ﺁﭖ ﻧﮯ ﺣﻨﻔﯿﺖ ﮐﮯ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﺘﺎﺏ ﻟﮑﮭﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺑﻌﺾ ﻋﻨﻮﺍﻧﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ :
🌌 ﻓﻀﯿﻠﺖ ﺟﻤﻌﺮﺍﺕ
🍼 ﻓﻀﯿﻠﺖ ﺩﻭﺩﮪ
🍮 ﻓﻀﯿﻠﺖ ﺣﻠﻮﺍ ﻭ ﺷﮩﺪ
🍗 ﻓﻀﯿﻠﺖ ﮔﻮﺷﺖ
🍪 ﭘﺮﺍﭨﮭﮯ ﭘﮑﺎ ﮐﺮ ﺑﺰﺭﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﺬﺭ ﮐﺮﻧﺎ۔ ‏( ١ ‏)
‏( ۱ ‏) ‏( ﻣﻘﯿﺎﺱ ﺣﻨﻔﯿﺖ ﺹ۵۰۵ ﺗﺎ ٥١١ ‏)
ﻣﻔﺘﯽ ﺍﺣﻤﺪ ﯾﺎﺭ ﺻﺎﺣﺐ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
’’ ﺷﺐ ﺑﺮﺍﺕ ﮐﺎ ﺣﻠﻮﮦ ﺍﻭﺭﻣﯿﺖ ﮐﯽ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﺍﺱ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﺟﻮ ﻣﯿﺖ ﮐﻮ ﻣﺮﻏﻮﺏ ﺗﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﺳﮯ ﻣﺴﺘﻨﺒﻂ ﮨﮯ۔ ‘‘ ‏( ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻧﻮﺭ ﺍﻟﻌﺮﻓﺎﻥ ﺹ۵۱ ‏)
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
’’ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﺎ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﮨﻮﻧﺎ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺼﮧ ﭘﮭﯿﻨﮑﺎ ﻧﮧ ﺟﺎﺋﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﺯﺭﺩﮦ ﯾﺎ ﺣﻠﻮﮦ ﯾﺎ ﺧﺸﮑﺮ ﯾﺎ ﻭﮦ ﭘﻼﺋﻮ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮉﯾﺎﮞ ﻋﻠﯿﺤﺪﮦ ﮐﺮ ﻟﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﻮﮞ۔ ‘‘
‏( ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺭﺿﻮﯾﮧ ﺝ۴ ﺹ۲۳۶ ‏)
ﺍﻥ ﻋﻨﻮﺍﻧﺎﺕ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻨﺒﺎﻁ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻡ ﺁﺩﻣﯽ ﺑﮭﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﺲ ﭼﯿﺰ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ، ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮ ﺍﻧﮩﯽ ﻟﺬﯾﺬ ﮐﮭﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﭘﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﻠﯿﮟ ﮔﮯ۔
ﻣﺎﮦ ﻧﺎﻣﮧ ’’ ﺍﻟﻤﯿﺰﺍﻥ ‘‘ ﺑﻤﺒﺌﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﻢ ﻣﺸﺮﺏ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﺎ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ :
’’ ﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻟﮯ ﮐﺮ ’’ ﺷﮑﻢ ﭘﺮﻭﺭﯼ ‘‘ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮨﯿﮟ۔ ‘‘
‏( ﺍﻟﻤﯿﺰﺍﻥ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻧﻤﺒﺮ ﺹ۴۶ ‏)
ﯾﮧ ﺑﺮﯾﻠﻮﯾﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺍﻧﺪﺭﻭﻧﯽ ﺷﮑﻮﮦ ﮨﮯ ﮨﻢ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻣﯿﮟ ﺩﺧﻞ ﺩﯾﻨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﻢ ﯾﮩﺎﮞ ﺻﺮﻑ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ * ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﮞ ﻧﮯ ﻭﻓﺎﺕ ﺳﮯ ﺩﻭ ﮔﮭﻨﭩﮯ ﺳﺘﺮﮦ ﻣﻨﭧ ﭘﮩﻠﮯ ﻋﻤﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﻟﺬﯾﺬ ﮐﮭﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺟﻮ ﻓﮩﺮﺳﺖ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺩﻟﻮﺍﺋﯽ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺫﻭﻕ ﻭ ﺷﻮﻕ ﮐﺎ ﭘﺘﮧ ﭼﻠﺘﺎ ﮨﮯ، ﺁﭖ ﻧﮯ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﻟﺬﯾﺬ ﮐﮭﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻭﺻﯿﺖ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ *:
’’ ﺍﻋﺰﮦ ﺳﮯ ﺍﮔﺮ ﺑﻄﯿﺐ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﮨﻔﺘﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﺗﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺍﻥ ﺍﺷﯿﺎﺀ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯿﺞ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﯾﮟ،
🍼 ﺩﻭﺩﮪ ﮐﺎ ﺑﺮﻑ ﺧﺎﻧﮧ ﺳﺎﺯ ﺍﮔﺮ ﺑﮭﯿﻨﺲ ﮐﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﮨﻮ،
🍗 ﻣﺮﻍ ﮐﯽ ﺑﺮﯾﺎﻧﯽ،
🐐 ﻣﺮﻍ ﭘﻼﺋﻮ ﺧﻮﺍﮦ ﺑﮑﺮﯼ ﮐﺎ ﮨﻮ،
🍣 ﺷﺎﻣﯽ ﮐﺒﺎﺏ،
🍪 ﭘﺮﺍﭨﮭﮯ،
🍵 ﺑﺎﻻﺋﯽ ﻓﯿﺮﻧﯽ،
🍱 ﺍﺭﺩﮐﯽ ﭘﮭﺮﯾﺮﯼ ﺩﺍﻝ ﻣﻊ ﺍﺩﺭﮎ ﻭ ﻟﻮﺍﺯﻡ،
🍔 ﮔﻮﺷﺖ ﺑﮭﺮﯼ ﮐﭽﻮﺭﯾﺎﮞ،
🍎 ﺳﯿﺐ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ،
🍷 ﺍﻧﺎﺭ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ،
ﺳﻮﮈﮮ ﮐﯽ ﺑﻮﺗﻞ،
ﺩﻭﺩﮪ ﮐﺎ ﺑﺮﻑ۔ ‏( ۱ ‏)
‏( ۱ ‏) ‏( ﻭﺻﺎﯾﺎ ﺷﺮﯾﻒ ﺹ۸ ‏)
ﺍﺱ ﻭﺻﯿﺖ ﭘﺮ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻇﻔﺮ ﻋﻠﯽ ﺧﺎﻥ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺷﻌﺮ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ :
ﺗﺮﺑﺖ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﮞ ﭘﺮ ﭼﮍﮬﺎﻭﺍ ﮨﮯ ﻓﻀﻮﻝ
ﺟﺐ ﺗﮏ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺵ ﮐﯽ ﺩﺍﻝ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻻﺋﯽ ﻧﮧ ﮨﻮ

یہ ابھی چند نمونے تھے رضا خان بریلی قارون بانسی کی کتابیں بریلی اپنی ماں بہن بہو چچی کے لئے خریدتے ہے اور رضا خان بانسی نے کہا بھی ہے میری میری کتابوں سے جو کچھ ظاہر ہے اس پر عمل کرنا ہر فرض سے زیدہ فرض ہے (مفہوم) 
کیا ایسی سیکسی کہانیوں کی کتابیں بریلی کی ماں بہن بہو چچی کے لئے مفید ہے توبہ توبہ توبہ توبہ توبہ توبہ توبہ توبہ توبہ توبہ 🙈🙈🙈

No comments:

Post a Comment