ﺍﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ✂✂
🌺🌺 ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻤﺒﺮ 1
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﺟﺐ ﺣﺞ ﯾﺎ ﻋﻤﺮﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﺎ ﺟﻮ ﺣﺼﮧ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮﺗﺎ، ﺍﺳﮯ ﮐﺎﭦ ﺩﯾﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔
( ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ : ﺝ 2 ﺹ 875 ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻠﺒﺎﺱ - ﺑﺎﺏ ﺗﻘﻠﯿﻢ ﺍﻻﻇﻔﺎﺭ )
🔍 ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﺳﮯ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺳﻨﻦ ﺍﺑﯽ ﺩﺍﻭﺩ، ﺳﻨﻦ ﺍﻟﺪﺍﺭ ﻗﻄﻨﯽ، ﺍﻟﺴﻨﻦ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼ ، ﺷﻌﺐ ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ، ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ ﺍﻭﺭ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻵﺛﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔
🌺🌺 ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻤﺒﺮ 2
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﻮ ﻣﭩﮭﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﮑﮍ ﻟﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﭘﮭﺮ ﺟﻮ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮐﺎﭦ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
( ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ : ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 25992 )
💌 ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﻨﺪ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ۔
🔍 ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﯽ ﻣﺰﯾﺪ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﻘﺎﺕ ﮐﺒﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔
🍃🍃 ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﻤﺒﺮ :1
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﭼﮩﺮﮮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﺍﺿﺎﻓﯽ ﺑﺎﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔
( ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ : ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 25991 )
🍃🍃 ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﻤﺒﺮ :2
ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺎﺑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺣﺞ ﻭ ﻋﻤﺮﮦ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﻟﻤﺒﮯ ﺑﺎﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔
( ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ : ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 25998 )
⚠ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﻧﻮﭦ :
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺯﺑﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺯﺋﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﻣﻮﻃﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﯽ ﺷﺮﺡ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ۔
( ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ : ﺷﺮﺡ ﻣﻮﻃﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺎﻟﮏ : ﺹ 605 )
⚠ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﻧﻮﭦ :
ﺍﺳﯽ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺯﺑﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺯﺋﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ” ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ “ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻋﻤﺮ ، ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﮐﻌﺐ ﻗﺮﻇﯽ، ﺍﺑﻦ ﺟﺮﯾﺞ، ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻧﺨﻌﯽ، ﻗﺎﺳﻢ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺑﮑﺮ، ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦ، ﻃﺎﻭﺱ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ ﮐﮯ ﺁﺛﺎﺭ ﮐﻮ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪﻟﮑﮭﺎ :
"📌📌 ﺍﻥ ﺁﺛﺎﺭ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﺧﺴﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﻟﯿﻨﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ "
( ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ : ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ؛ ﺷﻤﺎﺭﮦ 27 ﺹ 56 ، 57 )
🔹🔹🔹🔹🐽🔹🔹🔹🔹
🌺🌺 ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻤﺒﺮ 1
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﺟﺐ ﺣﺞ ﯾﺎ ﻋﻤﺮﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﺎ ﺟﻮ ﺣﺼﮧ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮﺗﺎ، ﺍﺳﮯ ﮐﺎﭦ ﺩﯾﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔
( ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ : ﺝ 2 ﺹ 875 ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻠﺒﺎﺱ - ﺑﺎﺏ ﺗﻘﻠﯿﻢ ﺍﻻﻇﻔﺎﺭ )
🔍 ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﺳﮯ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺳﻨﻦ ﺍﺑﯽ ﺩﺍﻭﺩ، ﺳﻨﻦ ﺍﻟﺪﺍﺭ ﻗﻄﻨﯽ، ﺍﻟﺴﻨﻦ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼ ، ﺷﻌﺐ ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ، ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ ﺍﻭﺭ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻵﺛﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔
🌺🌺 ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻤﺒﺮ 2
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﻮ ﻣﭩﮭﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﮑﮍ ﻟﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﭘﮭﺮ ﺟﻮ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮐﺎﭦ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
( ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ : ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 25992 )
💌 ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﻨﺪ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ۔
🔍 ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﻣﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﯽ ﻣﺰﯾﺪ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﻘﺎﺕ ﮐﺒﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔
🍃🍃 ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﻤﺒﺮ :1
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﭼﮩﺮﮮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﺍﺿﺎﻓﯽ ﺑﺎﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔
( ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ : ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 25991 )
🍃🍃 ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﻤﺒﺮ :2
ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺎﺑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺣﺞ ﻭ ﻋﻤﺮﮦ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﻟﻤﺒﮯ ﺑﺎﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔
( ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒۃ : ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 25998 )
⚠ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﻧﻮﭦ :
ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺯﺑﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺯﺋﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﻣﻮﻃﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﯽ ﺷﺮﺡ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﮯ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﻮ ﺟﺎﺋﺰ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ۔
( ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ : ﺷﺮﺡ ﻣﻮﻃﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺎﻟﮏ : ﺹ 605 )
⚠ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﻧﻮﭦ :
ﺍﺳﯽ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺯﺑﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺯﺋﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ” ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ “ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻋﻤﺮ ، ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﮐﻌﺐ ﻗﺮﻇﯽ، ﺍﺑﻦ ﺟﺮﯾﺞ، ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻧﺨﻌﯽ، ﻗﺎﺳﻢ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺑﮑﺮ، ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦ، ﻃﺎﻭﺱ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ ﮐﮯ ﺁﺛﺎﺭ ﮐﻮ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪﻟﮑﮭﺎ :
"📌📌 ﺍﻥ ﺁﺛﺎﺭ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﺧﺴﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﻟﯿﻨﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ "
( ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ : ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ؛ ﺷﻤﺎﺭﮦ 27 ﺹ 56 ، 57 )
🔹🔹🔹🔹🐽🔹🔹🔹🔹
No comments:
Post a Comment