Thursday, 25 October 2018

Part 6* ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﻧﮯ پر غیر مقلدین کے دلائل کے جوابات

🔴 *Part 6*
ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﮐﺮﻧﮯ پر غیر مقلدین کے دلائل کے جوابات

🌟 *ازﺍﻓﺎﺩﺍﺕ : ﻣﺘﮑﻠﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﻟﯿﺎﺱ ﮔﮭﻤﻦ حفظہ ﺍﻟﻠﮧ*
▪▪▪▪▪▪▪▪▪
🌸 *دلائل
🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸
💠 *دلیل--*
حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِىٍّ حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ داؤد الْهَاشِمِىُّ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِى الزِّنَادِ عَنْ مُوسَى بْنِ عُقْبَةَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْفَضْلِ بْنِ رَبِيعَةَ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الأَعْرَجِ عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِى رَافِعٍ عَنْ عَلِىِّ بْنِ أَبِى طَالِبٍ - رضى الله عنه - عَنْ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- أَنَّهُ كَانَ إِذَا قَامَ إِلَى الصَّلاَةِ الْمَكْتُوبَةِ كَبَّرَ وَرَفَعَ يَدَيْهِ حَذْوَ مَنْكِبَيْهِ وَيَصْنَعُ مِثْلَ ذَلِكَ إِذَا قَضَى قِرَاءَتَهُ وَأَرَادَ أَنْ يَرْكَعَ وَيَصْنَعُهُ إِذَا رَفَعَ مِنَ الرُّكُوعِ وَلاَ يَرْفَعُ يَدَيْهِ فِى شَىْءٍ مِنْ صَلاَتِهِ وَهُوَ قَاعِدٌ وَإِذَا قَامَ مِنَ السَّجْدَتَيْنِ رَفَعَ يَدَيْهِ كَذَلِكَ وَكَبَّرَ.۔

(سنن ابی داؤد ج1ص115، 116)

✅ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ۔ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺟﺐ ﻓﺮﺽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﻨﺪﮬﻮﮞ ﺗﮏ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﻗﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﭘﺮ ﺭﮐﻮﻉ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﻨﺪﮬﻮﮞ ﺗﮏ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺭﮐﻮﻉ ﺳﮯ ﺳﺮ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﮐﻮ ﺷﺎﻧﻮﮞ ﺗﮏ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺁﭖ ﺗﺸﮩﺪ ﺍﻭﺭ ﺳﺠﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮨﺎﺗﮫ ﻧﮧ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ‏(ﯾﻌﻨﯽ ﺭﻓﻊ ﯾﺪﯾﻦ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﮯ‏) ﭘﮭﺮ ﺩﻭ ﺭﮐﻌﺘﯿﮟ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﻨﺪﮬﻮﮞ ﺗﮏ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ۔

💠 *جواب:*
اس روایت کی سند میں ایک راوی ”عبد الرحمن بن ابی الزناد“ہے جو کہ خطا کار، مضطرب الحدیث ، ضعیف اور مجروح عند الجمہور ہے۔

🔻ائمہ کی تصریحات:

🔸امام احمد بن جنبل: مضطرب الحديث
( الجرح و التعدیل ج5 ص252)

🔸امام يحییٰ بن معين: لا يحتج بحديثه ، ضعيف.
( الجرح و التعدیل ج5 ص252، کتاب المجروحین لابن حبان ج2 ص 56 )

🔸امام نور الدین الہیثمی: ضعفه الجمهور
( مجمع الزوائد ج4ص406)

🔸امام ابو حاتم الرازی: يكتب حديثه ولا يحتج به
( الجرح و التعدیل ج5 ص252)

🔸امام النسائی: ضعیف
(الضعفاء والمتروكين للنسائی ص207)

🔸امام ابن حبان: كان ممن ينفرد بالمقلوبات عن الاثبات، وكان ذلك من سوء حفظه وكثرة خطئه
(کتاب المجروحین : ج2 ص 56)

🔸امام علی بن المدینی: كان عند أصحابنا ضعيفا
( تاریخ بغداد ج10 ص228)

🔸امام عبد الرحمن بن المہدی: خطط على أحاديث عبد الرحمن بن أبي الزناد
( تاریخ بغداد ج10 ص228)

🔸امام محمد بن سعد: كان يضعف لروايته عن أبيه
( تاریخ بغداد ج10 ص228)

🔸امام صالح بن محمد: قد روى عن أبيه أشياء لم يروها غيره
( تاریخ بغداد ج10 ص228)

🔸امام زكريا بن يحيى الساجي: فيه ضعف
( تاریخ بغداد ج10 ص228)

🔸علامہ ابن حجر: صدوق، تغیر حفظہ لما قدم بغداد
( تقریب لابن حجر)

🔻پس روایت ضعیف ہے۔

🌼 نیز حضرت علی رضی اللہ عنہ کی مرفوع صحیح السند روایت میں صرف تکبیر تحریمہ کی رفع یدین کا ذکر ہے

🔸ﻗﺎﻝ ﺍﻻﻣﺎﻡ ﺍﻟﺪﺍﺭﻗﻄﻨﻲ ﻡ 385 ﮪ: ‏[ﺭَﻭﯼ ﻋَﺒﺪ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢِ ﺑﻦ ﺳُﻠَﻴﻤﺎﻥ ﻋَﻦ ﺃَﺑِﻲ ﺑَﻜﺮٍ ﺍﻟﻨَّﻬﺸَﻠِﻲِّ ﻋَﻦ ﻋﺎﺻِﻢِ ﺑﻦِ ﻛُﻠَﻴﺐٍ ، ﻋَﻦ ﺃَﺑِﻴﮧ‏] ﻋَﻦ ﻋَﻠِﻲٍّ ، ﻋَﻦِ ﺍﻟﻨَّﺒِﻲِّ ﺻَﻠَّﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋَﻠَﻴﻪ ﻭﺳَﻠﻢ : ﺃَﻧَّﻪُ ﻛﺎﻥ ﻳَﺮﻓَﻊُ ﻳَﺪَﻳﻪِ ﻓِﻲ ﺃَﻭَّﻝِﺍﻟﺼَّﻼَﺓِ ﺛُﻢّ ﻻ ﻳَﻌُﻮﺩُ .
ﺍﺳﻨﺎﺩﮦ ﺻﺤﯿﺢ ﻭﺭﻭﺍﺗﮧ ﺛﻘﺎۃ

‏( ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻌﻠﻞ ﻟﻠﺪﺍﺭﻗﻄﻨﯽ ﺝ 4 ﺹ 106 ﺳﻮﺍﻝ 457‏)

🌼 *ترجمہ:* حضرت علیؓ نبی ﷺ سے روایت کرتے ہیں کہ آپ نماز کے شروع میں رفع یدین کرتے تھے، پھردوبارہ نہیں کرتے تھے۔

🔻 معلوم ہوا کہ اس میں رفع یدین کا ذکر کرنا عبد الرحمن بن ابی الزناد کی خطا کی وجہ سے ہے جو ناقابل حجت ہے۔
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
✍ *

No comments:

Post a Comment